Ocena uczelni


Komentarze (188)

Kliknij w obrazek by go odświeżyć…

  • Jola

    Witam, Czy jest może ktoś, kto wie gdzie można odebrać dyplom z kde edu Poznań. Bronilam się w 2012,roku (wiem, że to siara, że jeszcze nie odebrałam dyplomu, ale tak niestety wyszło) Uczelnia nie odpisuje na maile i nie odbiera tel. Nawet jeśli już nie istnieje, to chyba gdzieś musi być jakieś archiwum, gdzie przechowywane są dokumenty. Jeśli jest ktoś, kto może mi pomóc, to bardzo proszę o kontakt jola_207@wp.pl
    4/16/19
  • działa ta szkoła???

    na ich stronie jakieś archaiczne wieści z 2014 roku są ..... no ale www działa .... szoking
    9/3/18
  • Student

    Czekam na zaległe papiery i doczekać się nie mogę. Chce dalej się ucZyć a bez dowodu na to że skończyłem licencjat, nic nie jestem w stanie zrobić. Gdzie mogę się zgłosić-do jakiej instytucji o pomoc w uzyskaniu suplementu i dyplomu?
    2/6/18
  • Były student

    Nie polecam. Ta uczelnia to złodzieje. Od 3 lat czekam na dyplom i nic. Nie podpisują na maile.nie odbierają telefonów. Uczelnie ukończyłam.prace obroniła a dyplomu brak. Tragedia i strata czasu i pieniędzy.
    12/11/17
  • marzell

    Witajcie, Czy są tutaj osoby,które chcą kontynuować studia mając już zaliczoną pewną liczbę semestrów i chce studiować dalej,odzyskać swoje papiery ? Nmierzyłem Fundację Edukacyjną,która jest w stanie pomóc.Można też przenieść się na kilka uczelni niepublicznych w różnych miastach w Polsce.Proszę o kontakt zainteresowanych : studencka.polska@gmail.com
    11/6/17
  • i co? działają?

    pytanie - czy ta szkoła rekrutuj w 2017 roku na studia?
    3/23/17
  • maturzystka

    Słyszałam, że Wyższa Szkoła Komunikacji i Zarządzania od października rekrutuje na kierunek Pedagogika. Z tego co się orientuję mają ugruntowaną pozycję na rynku i dobrych wykładowców.
    3/13/17
  • FZ

    Odradzam tą Uczelnię ... Jestem absolwentką WSTH KDE w Poznaniu. Ukończyłam studia w 15 lipiec 2016 roku. Do tej pory nie otrzymałam wraz z koleżanką dyplomu ukończenia studiów w wersji angielskiej. Są osoby,które do dzisiejszego dnia nie otrzymało dyplomów lub suplementu. Ponad to, okazało się, że dokumenty z moich praktyk zginęły. Są mi potrzebne do nostryfikacji dyplomu w Niemczech. Sprawę skierowałam wraz z koleżanką do Ministerstwa Szkolnictwa Wyższego (Departament) w Warszawie. Uczelnia cały czas tłumaczy się zmianą właściciela, gdy zachodzi potrzeba otrzymania dokumentu. Właściciel zmienił się w lutym 2016 roku i wciąż słychać tą samą śpiewkę. Uczelnia pracuje intensywnie by zrazić do siebie swoją nierzetelnością, opieszałością, brakiem konsekwencji...
    2/7/17
  • AS

    Witam, poniższe komentarze nie zachęcają do podjęcia studiów na tej uczelni :-( Czy ktoś wie, jak obecnie wygląda sytuacja na uczelni? Widzę, że nadal działa, tylko adresu uczelni nie ma na ich stronie :-/ Głównie chodzi mi o architekturę...
    2/7/17
  • zuza

    Witajcie. Czy zmienił się rachunek bankowy do opłat? Bo mi przyszła informacja o zmianie rachunku na WBK. Dajecie znać, bo nie wiem czy to nie jakiś przekręt.
    10/11/16
  • blazej

    Roszkiewicz wyssał Uczelnię do końca długów narobił na podobno 8-10 milininów, bankrut który gra biznesmena , juz niedługo artykuł w GP
    9/29/16
  • gosia

    Największa porażka tej Uczelni to pani Rektor i jej kochanek Kanclerz,
    9/26/16
  • Wujek Dobra Rada

    Nie idźcie tam. Ta uczelnia to tragedia pod każdym względem. Do tego za chwilkę upadnie więc stracicie pieniądze i zostaniecie na lodzie. W Poznaniu jest kilka innych szkół o równie beznadziejnym poziomie ale przynajmniej zagwarantowanej przyszłości.
    9/22/16
  • Żenada

    Ta uczelnia to skorumpowane dno
    9/19/16
  • ????

    przecież jestem na ich stronie, szkoła prowadzi rekrutację, właśnie patrzę na kierunek Architektura !
    8/2/16
  • Obserwator

    Była to bardzo dobra, szybko rozwijająca się uczelnia. Podobno już jej nie ma; z rozmów wynika, że przejęli ją ludzie z Wołomina i przekszatłcili w Wydział Zamiejscowy tamtejszej szkoły. Upadek KdE to wielki "sukces" dwóch kanclerzy-założycieli i ostatniego rektora. Kadra została na lodzie - niektórzy nie otrzymali wynagrodzenia w wysokości ok. 30 tys. za dłuższy czas pracy. Takie oszustwo jest możliwe tylko w naszym kraju.
    5/5/16
  • Donek

    Ludzie, jest tyle uczelni z kierunkami pedagogicznymi, które nie mają problemów to po co się stresować , narażać na koszty i inne nieprzyjemności...
    4/14/16
  • Johny II

    To już nie jest uczelnia. Niedługo ministerstwo odbierze im prawa do funkcjonowania jako wyższa uczelnia i szukaj wiatru w polu...
    4/13/16
  • Janus

    Ta uczelnia to bagno dobrze, że ją skonczyłem w 2014 roku.
    4/8/16
  • Johny

    No to ładnie :/
    3/24/16
  • czekoladka

    Studiowałam na tej uczelni dobre parenaście lat temu. Wykładowcy byli super , z niektórymi wychodziliśmy na piwo po zajęciach ale duża część żaliła się,że nie mają wypłat na czas lub nie dostali ich wcale. Przypominam ! parenaście lat temu. Nasz kierunek Kulturoznawstwa został po prostu zlikwidowany bo uczelnia miała nas dość (mała grupka osób) i kopnęła nas w dupę po całości. Tylko garstka czyt 3-4 osoby z 15 podeszły do licencjatu. Wszyscy studenci mieli przesrane warunki przeniesienia się w tamtym czasie na WSNHID bo była taka opcja -> Uwaga! już na 1-wszym roku studenci chcieli się przenieść !.. Kolega nie zapłacił jednego czesnego bo nie podchodził do licencjatu i naliczyli mu po 3 latach ok 1500 złotych ! z samych odsetek a teraz jest pewnie jeszcze więcej mimo tego,że zaliczył całe lata i zdał wszystkie egzaminy. Żenada i szok jak czytam obecne komentarze ! myślałam,że uczelnia się podniesie po zmianie adresu a teraz jest już chyba samo dno! I tak z ciekawości zapytam , co gdyby mój kolega chciał odzyskać indeks i zdać licencjat ponownie skoro nie ma tam już tego kierunku od lat a on sam ma jakieś zadłużenie ? komu tak naprawdę wszyscy musieliśmy płacić ? i czemu z tak wielu dostępnych kiedyś kierunków są tylko dwa ? czy ta uczelnia utrzymuje się na powierzchni z zaskórniaków wpłacanych przez studentów ?? Ktokolwiek związał się z tą uczelnią wdepnął w wielkie GÓWNO. Napiszcie mi proszę czy ta uczelnia jeszcze funkcjonuje. I jak się sprawy mają.
    3/18/16
  • pedagog

    czy możecie podać co to za inwestor?
    3/12/16
  • komornik

    długów milionowych narobił kanclerz Roszkiewicz i zwiał, zrujnował całą szkołe
    3/9/16
  • kde

    W jakim celu ktoś by przejmował nierentowną firmę z milionowym długiem?????!!
    3/8/16
  • Anio

    Ludzie uciekajcie z tej szkoły. Ja już to zrobiłam. Słyszałam że ten nowy inwestor to jakaś podejrzana firma - jakieś ciemne interesy, mafia z Wołomina - serio. Pralnia brudnych pieniędzy. Tak że niestety ale może być jeszcze gorzej niż komornicy...
    3/7/16
  • nauczyciel

    obojętnie kto kupił , tak będzie lepszy niż poprzedni kanclerz , większych mataczy i oszustów już nie ma, gorzej na pewno już nie będzie niż było
    3/4/16
  • kde

    kto kupił szkołe ? coś wiadomo w tej sprawie ?
    3/4/16
  • BIBLIO

    KANCLERZ TEJ UCZELNI , ROSZKIEWICZ TO ZWYKŁY OSZUST I HOSZTAPLER
    2/29/16
  • Sopocka Szkoła Wyższa

    Witamy wszystkich studentów Kadr dla Europy. Chcielibyśmy zaprosić wszystkich do skorzystania ze specjalnej oferty dla Was w Sopockiej Szkole Wyższej. Oferujemy płynne przejście, uzupełnienie ewentualnych braków i różnic programowych. Dodatkowo możemy zagwarantować, że ww. zajęcia uzupełniające będą darmowe! W przypadku całych grup, oferujemy preferencyjne warunki. Zapraszamy do kontaktu: rekrutacja@ssw.sopot.pl
    2/17/16
  • prawnik

    wreszcie szkoła zmienia właścicieli , może nowi będą uczciwści niż Krętacz Andrzej Roszkiewicz i jego kochanka rektor
    2/17/16
  • Wykladowca

    To dlaczego na stronie szkoly jest napisnae ze zajecia przeniesione sa z powodu wychlodzenia szkoly na Staroleckiej? Skad informacje ze szkola ma dlugi? Mi na razie zalegaja z 1 wyplata za grudzien - tak to placili w miare na czas
    1/21/16
  • cysia

    Dziś otrzymałam kolejne pisma od komornika na kwotę ponad 50 tysięcy zł. za 3 nieopłaconych wykładowców. To nie są żarty!!! Eksmisja szkoły ze Starołęckiej do centrum za ponad milionowy dług za czynsz, wg Gazety Wyborczej. Noworoczne pismo od komornika za dług szkoły z roku 2013. Drodzy studenci, to nie są żarty, zostaliśmy trzeciodłużnikami i będziemy płacić dług za szkołę mimo likwidacji szkoły. To jest straszne, bo nie możemy nic z tym zrobić. Szkoła za chwilę nie będzie miała pieniędzy na bieżące wypłaty i czynsze!!! A kanclerz szkoły śmieje się z Nas, że spłacamy jego dług!!!
    1/19/16
  • Student

    Świetne wykłady prof. Tadeusza Zaborowskiego. Chce się być i słuchać . Facet ma ogromna wiedzę . Staramy sie nadążać za slajdami. Prowadzi także fajna dyskusje a to otwiera nam oczy na problemy Zarządzańia i ekonomii
    1/13/16
  • zadowolony

    Witajcie jestem zadowolony z przeniesienia,myślę że teraz będzie ok.
    1/12/16
  • SPOKOJNA

    Z uwagi na awarię techniczną, szkoła została przeniesiona do budynku w centrum miasta. Jesteśmy z tej zmiany zadowoleni.\
    1/9/16
  • poznaniak

    Ta szkoła się już nie podniesie!
    1/9/16
  • ..

    hej tez byłam pod uczelnią przed 12-stą i "pocałowałam klamkę". Ewidentnie widać, że ktoś musiał chociaż na chwile się pojawić bo chodnik na trenie szkoły był odśnieżony. Chcę zabrać papiery i przenieść się na inną uczelnię.
    1/7/16
  • ojciec Damiana

    Witam Proszę o info, czy w ktokolwiek dzisiaj wbił się do dziekanatu? Dziekanat miał być otwarty o g 10:00 - tak wynika z info na stronie, ale o g. 12:00 nikogo tam już/jeszcze nie było
    1/7/16
  • była studentka

    dzwoniliście do dziekanatu? ja cały dzien, nikt oczywiscie nie odbiera. tez dostalam pismo od komornika....w gazecie pisano, że szkoła zadłuzona w miescie na milion złotych
    1/7/16
  • obiektywny

    Skupmy się na problemie pisma od komornika, bo nie wiem jak wy, ale ja nie mam jak płacić tych bajońskich sum.
    1/7/16
  • obiektywny

    No właśnie, jaki sens mają poniższe komentarze w przedmiotowej sprawie? Ta szkoła policealna ma bardzo dobrą kadrę dydaktyczną,a poziom niektórych zajęć przewyższa poziom zajęć w szkole wyższej. Wiem coś o tym bo dziewczyna kuzyna dostała się potem na UAM i mówiła, że zajęcia w tej szkole dużo jej dały (a była w niej rok do poprawienia matury).
    1/7/16
  • obrończyni 3 rocznej

    Przede wszystkim chciałam zaznaczyć, że Andrzej C. zrozumiał już swój błąd i skończył swój proceder. A co, że stary to musi stare ruch..ać? Widocznie mu zazdrościsz, poza tym, chyba nie jest to tematem tych komentarzy.
    1/6/16
  • do studentka III roku

    widzę , że jesteś bardzo zaangażowana w sprawe, czy mail który podałaś nie jest też do słynnej już szkoły , dyrektora skazanego za ...tutaj link http://epoznan.pl/news-news-3683-Dyrektor_szkoly_podejrzany_o_gwalt_na_16-latce stąd masz taka wiedze prawną
    1/6/16
  • Towsthdluznikiem

    Witam, Ja rowniez otrzymalam pismo od komornika w sylwestra, jestem byla studentka. Konsultowalam sie w tej sprawie z radca prawnym ktory po rozmowie telefonicznej z tym komornikiem wyjasnil ze Uczelnia jest dluznikiem dla wykladowcy a poprostu jakiekolwiek czesne jakie teraz ktos oplaca musi z wyrokiem sadu wplacac na konto komornicze a liczy sie to tak samo jakbyscie placili za studia tylko teraz komornik tym dysponuje. Jest to wyrok sadu wiec nie wolno tego lekcewazyc, z kolei jezeli ktos juz tam nie studiuje to musi wyslac pismo do tego komornika z oswiadczeniem ze: 1. Wszelkie naleznosci z tytulu czesnego wobec szkoly zostaly uiszczone, 2. Ze wskazane naleznosci wobec mnie w pismie sa nieistniejace, 3. Ze nie jestem juz studentem kde. I to wystarczy. W pismie trzeba powolac sie na nr sprawy.
    1/5/16
  • studentka III roku

    Dzień dobry wszystkim. Jestem studentką III roku i z tego co widzę jestem w podobnej sytuacji co inni. Podkreślę - w sytuacji dla mnie niezrozumiałej. Jeżeli ktoś myśli o pozwie zbiorowym proszę o kontakt na maila: biuro@liceum-gimnazjum.pl. Sprawa wymaga natychmiastowego działania gdyż czas na odpowiedź na pismo komornika wynosi 7 dni co oznacza, że średnio wszyscy mamy czas do 7 stycznia br.
    1/5/16
  • Studentka III roku

    Mam pomysł, a może tak Kanclerzowi uczelni założyć zbiorową sprawę przez wszystkich studentów, o próbę wyłudzenia korzyści majątkowych, skoro doprowadził do takiego zadłużenia doskonale znając kondycję finansową uczelni.
    1/4/16
  • lifcia

    a z jakiej racji!!! też jestem byłą studentką i aż strach, że mi też to g..o przyślą, tymbardziej że na milion wszystko opłaciłam
    1/4/16
  • odp Jola

    Tak, byli studenci również dostają pisma od komornika, uwaga na 30.000!!!
    1/4/16
  • do joli

    jola, co masz w tym piśmie??? jaka jest treść? i na którym roku jesteś?
    1/4/16
  • jola

    Czy ktoś z byłych studentów tej uczelni dostał pismo od komornika? Zastanawiam się czy jestem jedyna.
    1/4/16
  • student

    I co teraz studenci mają płacić czesne na konto komornika, a szkoła będzie nadal normalnie funkcjonować i co odpisać temu komornikowi?
    1/3/16
  • student

    I co teraz studenci mają płacić czesne na konto komornika, a szkoła będzie nadal normalnie funkcjonować i co odpisać temu komornikowi?
    1/3/16
  • anonim

    Jestem ciekaw co z niezaliczonym semestrem, kasą rzuconą w błoto i wielką niewiadomą. Osoby na magisterce albo w połowie studiów. Przenieść się ale gdzie? A tak zachciało mi się studiów... Mega po prostu... frajerstwo i tyle ! I te pismo komornicze;/ Jeżeli nie odpowie się na nie 2000zł kary. Good luck zajebisty Nowy Rok !
    1/3/16
  • dramat

    Ruina i wielki przekręt , wziął kasę i zaginął , kupa długów i cisza, a co z nami
    1/2/16
  • Johny

    Kanclerz to jeden wielki przekręt , szkoła upadła , trzeba spadać , milionowe długi
    1/2/16
  • Marysia Pedagogika

    Ja wczoraj też dostałam takie pismo. Nic z tego nie rozumiem. Czuję się oszukana.
    1/1/16
  • student

    Każdy student otrzymał pismo z kancelarii komorniczej, aby czesne przelewać na konto komornika, a nie uczelni. To jest jakaś KPINA. Każdy powinien odpowiadać sam za swoje długi!!! Szkoła już nie istnieje!!!!
    1/1/16
  • student

    panie kanclerzu prosimy o UCZCIWOŚĆ!!! Zwrot indeksów i pieniędzy oraz możliwość zaliczenia semestru zimowego....potem nie będziemy pana niepokoić i może pan znikać gdzie pieprz rośnie
    12/30/15
  • alan

    ruina koniec tej pseudo uczelni, prąd odłączony przez ZKZL,
    12/21/15
  • Adam

    Słuchajcie jestem tutaj drugi rok i daję radę , zapraszam warto
    9/29/15
  • Nadia

    nie wiem dlaczego macie negatywne podejście wiele się zmieniło na dobro studenta zapraszam studiuję tutaj i jest spoko chodzić trzeba wszędzie jest OK !
    9/29/15
  • Dexter

    polecam kierunek architektura w KdE w Poznaniu, dużo zajęć praktycznych, prowadzone ciekawie, wykładowcy na ogół mili, pomocni, bardzo przyjemna atmosfera na uczelni ;)
    9/29/15
  • marta

    przekręt wielki, kanclerz z rektorem maja kilkanascie spraw w sądze, nie polecam tej szkoły - szkoda czasu i pieniędzy
    9/2/15
  • ala

    co ta za szkoła przez cały sierpień nie mogłam dodzwonić sie do dziekanatu a jak już łaskawie Panie odebrały to nic nie wiedzą i tradycyjnie opryskliwe, żenada
    8/30/15
  • NIE POLECAM !!!

    Nie polecam nikomu! Okłamują studentów nawet prosto w twarz! Nie ma żadnych sal dla Architektów! Jest brzydka, stara szkoła, w której zimą nie da się wysiedzieć bo jest za zimno! Komentarze pozytywne chyba piszą ludzie, którzy nie wiedzą co to prawdziwa Uczelnia albo same władze. Co roku jest tam nowy Dziekan, bo pewnie żaden nie wytrzymuje tego, że dla Uczelni ważniejsze jest zdarcie kasy ze studenta niż jego prawa.
    8/24/15
  • Elis

    Świetna szkoła, dobrzy wykładowcy i fajna atmosfera. Miło się studiuje. Polecam
    8/24/15
  • PEDAGOG

    TRUDNO WIERZYĆ W KOMENTARZE NEGATYWNE, BIORĄC POD UWAGĘ, ŻE STUDENCI STUDIÓW LICENCJACKICH, NA KTÓRYCH MAJA OKAZJĘ POZNAĆ SZKOŁĘ, WYKŁADOWCÓW, PODEJMUJĄ NASTĘPNIE W TEJ SAMEJ SZKOLE STUDIA MAGISTERSKIE. TO RACZEJ DOWÓD , ŻE JEST DOBRZE.
    8/24/15
  • wykładowca

    Niestety, zgadzam się z negatywnymi komentarzami :( Jestem wykładowcą, który niestety współpracował z tą uczelnią, i któremu uczelnia nie zapłaciła za prowadzone zajęcia. Mam wygraną sprawę w sądzie. Teraz działa komornik. Uczelnia w ogóle nie chciała ze mną rozmawiać! Żenada! Fatalną laurkę sobie wystawiają! Nie polecam!!!! Czasem lepiej pojechać gdzieś dalej na studia, ale przynajmniej studiować na dobrej pod każdym względem uczelni. pozdrawiam
    8/4/15
  • 2 kierunki?

    czy ja dobrze widzę, że ta szkła ma dwa kierunki??? Architekturę i Pedagogikę??? Tylko te dwa?
    7/30/15
  • Nie Idźcie Do KDE

    Ta Uczelnia to PORAŻKA - nie płaci wykładowcom, a obwinia o to studentów, którzy muszą płacić raty, bo inaczej nie dostają karty do wpisania ocen za zaliczenia! Wykładowcy są źli na studentów, a studenci na wykładowców, którzy nagle odchodzą w połowie semestru! Nieprzyjazna dla studentów, brak odpowiedniego wyposażenia sal na kierunku Architektura i Urbanistyka, zimą jest tak zimno, że trzeba siedzieć na zajęciach W KURTKACH I PŁASZCZACH. Zdzieranie kasy za przedłużenie sesji, oddanie pracy, niejasny regulamin!!! Nie polecam NIKOMU !!!!
    7/17/15
  • życzliwa

    Kadra nie podejmuje lub wycofuje się ze współpracy bo kanclerz nie płaci za przeprowadzone zajęcia, lekceważy podpisane umowy co tym samym prowadzi do bliskiej upadłości uczelni.
    6/7/15
  • pocahontas

    nie płaci i ja jestem tego przykładem, ni polecam nikomu, ta uczelnia to żart, a kanclerz to oszust
    3/24/15
  • Natalia

    Witam, czy ktoś może się wypowiedzieć na temat magisterki - pedagogika specjalizacja pedagogika pracy i zarządzanie zasobami ludzkimi?
    3/19/15
  • Student sceptyk94

    czy to prawda że ta szkoła nie płaci nauczycielom i ma sprawy w sądzie i w inspekcji pracy?
    3/4/15
  • abadonna

    NIE POLECAM! KDE TO FIKCJA.
    1/30/15
  • kinga1989

    ja studiowałam ochronę dóbr kultury ale na toruńskiej uczelni, więc za wiele nie mogę powiedzieć szczegółów, generalnie jest to kierunek łączący przede wszystkim zagadnienia turystyczne, historyczne i artystyczne, dużo ciekawych zajęć w tym sporo praktycznych, jedyne co mnie martwi to dość wąski rynek pracy po takim kierunku...
    1/21/15
  • danka

    chyba studenci ochrony dóbr kultury nie odwiedzają tego portalu :P a szkoda, bo chętnie bym się czegoś dowiedziała na temat tego kierunku
    12/30/14
  • anita

    halo, halo, co powiecie o ochronie dóbr kultury? to dość niespotykany kierunek i nie wiem czego mogę się po nim spodziewać ... proszę o opinie osoby studiujące
    9/3/14
  • garfild

    polecam kierunek architektura i urbanistyka w KdE w Poznaniu, dużo zajęć praktycznych, prowadzone ciekawie, wykładowcy na ogół mili, pomocni, bardzo przyjemna atmosfera na uczelni ;)
    5/29/14
  • student

    dla mnie spoko
    4/13/14
  • architekt

    Pamiętam to! byłem w tej sprawie u władz i całkiem spoko wszystko wytłumaczyli. Problem dotyczył jednego z panów na drzwiach i jego obsesyjnego wyłączania światła. ;)
    4/3/14
  • architekt

    Pamiętam to! byłem w tej sprawie u władz i całkiem spoko wszystko wytłumaczyli. Problem dotyczył jednego z panów na drzwiach i jego obsesyjnego wyłączania światła. ;)
    4/3/14
  • filolog

    zgadzam się z poprzednikami, Uczelnia żenada, po przeprowadzce dramat ,jakiś czas temu nie wpuszczono nas na zajęcia ,a teraz wszędzie ciemno jak w d...........bo trzeba oszczędzać...................
    3/31/14
  • studentka6

    Uczelnia spoko. wiadomo, czasem lepiej czasem gorzej, a tak naprawde to i tak trzeba sie uczyc. ;)
    3/14/14
  • studentka6

    Uczelnia spoko. wiadomo, czasem lepiej czasem gorzej, a tak naprawde to i tak trzeba sie uczyc. ;)
    3/14/14
  • gość

    Żenada! Uczelnia tonie w długach, nie płaci wykładowcom, komentarze pozytywne zapewne tworzone przez władze.
    3/3/14
  • student3

    Uciekniemy! Jeszcze trochę i absolutorium! :)
    2/18/14
  • dramat

    DRAMAT! DRAMAT! DRAMAT! uciekajcie póki możecie !
    2/14/14
  • zdziwiona

    tak się zastanawiam, co niektóre wpisy mają na celu. Od dwoch lat tu studiuję architekturę. i jakoś nie zauważyłam, żeby szkoła miała paść. Są interesujące zajęcia, na dobrym poziomie, coraz ciekawsi wykładowcy, przynajmniej na moim kierunku Z tego co wiem nic złego się tam nie dzieje, wręcz przeciwnie. Mam wrażenie, że niektórzy wylewają jakieś swoje żale i podejrzewam, że nie są studentami.
    2/14/14
  • ona

    Z tego co słyszałam to tak szkoła ma długi wobec wykładowców.. Nasz kochany Kanclerz umawia się na spotkania z wykładowcami i na nie nie przychodzi albo zamyka się w pokoju. Nikomu nie polecam tej uczelni!
    2/13/14
  • Ciekawy

    Czy ta szkółka ma długi wobec nauczycieli i ZUS? czy warto tam podjąć studia? Nie upadnie?
    2/9/14
  • dramat

    Widać ,że ktoś próbuje naprawić koszmarne błędy uczelni .....ale nie przez pisanie komentarzy droga do poprawy.......
    1/28/14
  • studentka 14

    Szkoła jest przyjazna studentom, moim zdaniem kadra dydaktyczna, to (w znacznej większości) pedagodzy z powołania. Wiadomo, że wyjątki się zdarzają, ale nigdzie nie da się uniknąć takich osób. Najważniejsze, żeby było ich jak najmniej. "Ale jaja" w odpowiedzi na Twój komentarz, chcę trochę sprostować Twoją wypowiedź, ponieważ owszem kiedyś miała miejsce taka sytuacja, ale było to spowodowane drobnym nieporozumieniem. Wykładowca sprawnie rozwiązał ten problem, a to najważniejsze. Zajęcia normalnie się odbywają, więc nie wiem, kto robi Nam (mówię w imieniu swoim, koleżanek i kolegów z roku) negatywną reklamę. Szkoła daje praktyczne umiejętności, a nie tylko suchą teorię z czego jestem zadowolona. Jestem zadowolona z tej szkoły!
    1/23/14
  • Zawiedziony XXL

    Witajcie. Niestety większość wpisów to prawda. Ciagłe zmiany w planie zajęć, kadra, która dzieli się ze studentami informacjami o tym, że odchodzi bo Uczelnia nie wywiązuje się ze swoich zobowiązań wobec wykładowców. Żal patrzeć. Uczelnia idzie na dno.
    12/16/13
  • zawiedziona

    jestem w KDE na i roku licencjatu, ktoś zachwalał uczelnię a ,rzeczywistość jest zupełnie inna , kolejny zjazd i zajęcia odwołane , kpina!!!!
    12/14/13
  • ale jaja

    uczelni dowiedziałem się , ze na ostatnie seminarium wykładowca i studenci nie zostali wpuszczeni do budynku, to są jakieś jaja czy upadek
    12/8/13
  • Pati

    Czy jest tu ktoś z pedagogiki 3 rok wychowanie przedszkolne?
    11/23/13
  • pedag

    Na pewno lepiej niż zajęcia na uczelni, gdzie co chwilę w planach coś się nie odbywa lub szybko zmienia
    10/29/13
  • Kati

    Jak wygląda indywidualne nauczanie(e-lerning) w KDE? Czy jest ktoś,kto w ten sposób się uczy?
    10/29/13
  • Borys

    Studiuję na I roku architekturę w Kadrach dla Europy , widać ,że Kadra ma wiedzę i bogate doświadczenie
    10/23/13
  • Nowa

    Jestem po pierwszym zajęciach w KDE, wykładowcy i atmosfera na plus, widać , że szkoła przechodzi remont , hol i parter robi już dobre wrażenie
    10/19/13
  • filo

    moje zdanie na temat KDE - dobra szkoła - szczególnie kierunek filologia ,wykładowcy profesjonalni i z dużą wiedzą.
    10/18/13
  • FIszbach

    Uczelnia jakich wiele, bez większych minusów, generalnie na plus
    10/18/13
  • Rambo2013

    Jeśli ktoś się cieszy z odejścia pani dr Renaty Michalak i kilku innych wykładowców, to chyba nie jest studentem i nie rozumie, że odeszli najlepsi nauczyciele.
    10/16/13
  • karolina

    z Uniwersytetu tutaj? To ale popadłaś w zło. Normalna atmosfera? Tylko poczekaj jak kobiety z dziekanatu wprowadzą cię w błąd , wmówią twój brak kompetencji albo pokażą, że mało je interesuje twój problem - bo piją kawę akurat! Nadąsane wiecznie, jakby za kare tam siedziały. O stypendiach wiecznie"proszę przyjść później" albo "zadzwonię do pani" (niestety nie dzwoni) Kadra kompetentna? wolne żarty. Tam już kadry prawie nie ma. a co do "studentki" - zadowolona z odejścia p. Michalak? Nie znam człowieka, który tam studiuje bądź studiował by złe słowo powiedział na pracę p. Michalak. Coś mi się wydaje, że ze studentką mało wspólnego masz...
    10/16/13
  • Dora Dora

    Są gorsze uczelnie. Wierzcie mi. Przeniosłam się z Uniwersytetu, bo tam traktowali nas jak zło konieczne, a tutaj wreszcie normalna atmosfera. Kadra kompetentna, obsługa dziekanatu w porządku, nie to, co nadąsane Panie z Uniwersytetu...
    10/16/13
  • studentka

    a ja jestem zadowolona, że p. Michalak i parę innych osób zniknęło z Uczelni, wreszcie zrobiło się normalnie, przyszła bardziej zaangażowana kadra, są fajne zajęcia, a błędy zdarzają się wszędzie
    10/16/13
  • Roberk K

    Są do... d....
    10/15/13
  • martynaP

    dla mnie koszmar totalny. Pan z planowania wiecznie obrażony na cały świat, ciągle coś się nie zgadza i wykłądowcy nie przychodzą na zajęcia bo np. nie wiedzieli, że je mają. Silne grono pedagogiczne odeszło wraz z dr Michalak bo uczelnia nie płaciła pieniędzy. Dziwię się, że to miejsce ma jeszcze prawo bytu na rynku.
    10/15/13
  • AŚKA

    Kadra ok , dziekanat w miarę , ale plany zjazdów koszmar - co zjazd coś się nie zgadza
    10/15/13
  • Kaha

    Jestem na II roku.ped. i nie narzekam. Kadra dydaktyczna bardzo przychylna, otwarta na studentów. obsługa w dziekanacie ok.
    10/15/13
  • Karin

    A ja robiłam licencjat w Kadrach dla Europy ,wspomnienia średnie, głównie bałagan organizacyjny, przekładane zajęcia bez wcześniejszych informacji i średnio miła obsługa
    10/11/13
  • Miła

    Całkowicie zgadzam się z panami poniżej. :)
    10/11/13
  • RomekK

    Olllo22 - turystyka może i rządziła, ale w roku 2009-2011, teraz nawet już ledwo obozy organizują bo nie ma z kim a i jedynie w nieszczęsnym Kaleńsku. Żenada, szkoda kasy - lepszy nawet chyba przy nich będzie Progress!!!
    10/11/13
  • rozważny86

    darujcie sobie tę uczelnie! Kadra z pedagogiki uciekła stąd jak również turystyka jest w opłakanym stanie(mój kolega stan studiuje i mieli na pierwszym roku ledwo 17 osób), lepiej iść na UAM , nawet mniejsze czesne mają !
    10/11/13
  • pedoen

    a czy wiecie czy w ub.roku utworzyli spec : edukacja elem.z angielskim ktoś to moze studiuje albo studiował i podzieli sie opiniami???
    10/9/13
  • Kasia

    elka toś teraz pojechała jedna z najlepszych szkół- masakra. No chyba, że jesteś pracownikiem tej uczelni i robisz jej reklamę - w tym wypadku jestem gotowa zrozumieć tę pochwałę.
    10/8/13
  • elka

    ja się wybieram, składam dokumenty na 2 inne uczelnie również na pedagogikę, dostałam się na wszystkie ale wybrałam Kadry dla Europy, podobno to jedna z lepszych szkół posiadających ten kierunek ;)
    10/2/13
  • :)

    Czy może ktoś w tym roku wybiera się na kierunek: pedagogika?
    10/2/13
  • HALINA2

    CZY TO PRAWDA, ŻE TA SZKOŁA MA DUŻE DŁUGI WOBEC WYKŁADOWCÓW I MOŻE SPLAJTOWAĆ?
    10/1/13
  • Kate555

    Wczoraj byłyśmy z siostrą w biurze rekrutacji. Miło i kompetentnie zostałyśmy potraktowane :) Jeśli jesteś ich absolwentem, to już w ogóle masz rabaty, zniżki itd. Widać, że uczelnia myśli o studentach, że im zależy.
    9/25/13
  • paula

    byłam ostatnio i widziałam , że teraz budynek uczelni przechodzi gruntowny remont ,generalnie spoko
    9/19/13
  • do bartka od reklamy

    Czy to dotyczy Kadr dla Europy??? Pewnie, że nie. Chcesz coś tam reklamować, to idź z ulotkami w miasto :)
    9/16/13
  • Dora

    uczelnia ok. mają niskie czesne. naprawdę konkurencyjne. polecam architekturę i urbanistykę i pozdrawiam moich artystów z roku ;) niie warto słuchać plotek - lepiej się przekonać, że jest ok tutaj - na miejscu. kameralna atmosfera!
    9/10/13
  • do poprzedniczki

    może wiedzą, że to ty dzwonisz, trudno im się dziwić :) zostałam na magisterce bo uważam, że warto, to dobra szkoła
    9/8/13
  • Luiza

    No nie, to są żarty!!! Dobra uczelnia? Nie odbierają telefonów, nie płacą wykładowcom, trzeba się prosić o kasę a oni się tylko śmieją! A stypendium? szkoda gadać :(
    9/6/13
  • Ollo222

    uczelnia ok. turystyka i rekreacja rządzi! :) dużo się dzieje! :D
    9/2/13
  • borys

    szkoła jest spoko
    8/30/13
  • Polecam

    fajna uczelnia z przyjazną kadrą, nieduże grupy, każdy traktowany indywidualnie, zawsze mają dla ciebie czas i widać, że im zależy
    8/25/13
  • dla mnie spoko

    z tego co wiem, to tylko zabezpieczenie, mnie jest bez różnicy, a wobec studentów i dziekanat i cała reszta jest w porządku
    8/24/13
  • kdeble

    dostałam list od komornika, że są winni 155 tys. i czesne mam płacić na konto komornika. okropna szkoła, dziekanat, zajęcia.. nie polecam nikomu!
    8/24/13
  • zadowolona

    szkoła jest w porządku, przyjazna studentom, każdego traktują indywidualnie, ja jestem zadowolona :)
    8/23/13
  • PATASZON

    studiuję w KDE pedagogikę ,kadra ok, dziekanat ok, generalnie brak zarzutów z mojej strony
    8/16/13
  • ewelina

    Mój brat studiował Turystykę i mówił , że jest spoko..
    8/15/13
  • Jaro

    od jakiegoś czasu widać zmiany na lepsze, właśnie skończyłem ekonomię, kameralna, fajna szkoła
    8/15/13
  • niki

    jestem na drugim roku i nie mogę powiedzieć nic złego, było trochę przebojów z przeprowadzką, ale za to teraz mamy parking :) i widać że się starają, warto teraz zobaczyć - remont idzie na całość, wykładowcy w porządku, zajęcia też, na moim kierunku wyjazdy na obozy, polecam
    8/14/13
  • calla

    Hej, ja studiuję w kde na architekturze i dla mnie jest ok.
    8/7/13
  • info

    Te ludki z prowincji okazały się całkiem dobrymi wykładowcami. Wreszcie nie ma ulubionych studentów, wszyscy jesteśmy traktowani równo. ja zostaje na magisterce.
    8/7/13
  • studentka

    może i "ludki z prowincji", ale poziom zajęć się podniósł, jest wiecej praktyki, kadra się przejmuje, a nie tak jak wcześniej, trzeba było być ulubieńcem "dobrej kadry", co do płacenia to nie moja sprawa - jako studentka tej szkoły mam wszystko za co zapłaciłam
    8/6/13
  • studentka

    Do mnie też dotarły takie opinie od tegorocznych absolwentów. Dobra kadra uciekła i walczy w sądzie o zaległe wypłaty, a ściągnęli w zamian jakichś ludków z prowincji. Ja bym nie wchodziła w takie bagno.
    8/4/13
  • gonzo

    ocena w punktach adekwatna do poziomu szkoly, czyli ogolnie spoko, szałuu nie ma, uczelnia jakich wiele
    8/4/13
  • anula

    Warto studiować na KDE :) Jak jest problem to władze reagują i są pomocni w każdej sprawie ,byłam ostatnio i widziałam , że teraz budynek uczelni przechodzi remont.
    7/26/13
  • malwina

    Osobiście polecam tą uczelnie ;) Wykładowcy spoko, poradzą i pomogą na tyle ile jest to możliwe. Obozy, wyjazdy, zajęcia w terenie- jest tego sporo.Możliwość zrobienia wielu kursów- polecam. Jestem bardzo zadowolona z tej uczelni i polecam każdemu ;)
    7/26/13
  • maałaa

    Hey, opinie są różne. Ja skończyłam własnie 2 rok studiów i nie narzekam. Co prawda zmienili siedzibę ale ja dojezdzam tramwajem więc wysiadam pod samymi drzwiami uczelni !!!! super sprawa. Kadra fajna a dziekanat przyjazny :)
    7/25/13
  • magisterka

    Ja nie narzekam. Skończyłam licencjat i chociaż były problemy - zmiana siedziby i zmiana kadry- to widać, że idzie na lepsze. Zapisałam się na magisterkę i nie żałuję.
    7/25/13
  • Sam-BOR

    Podobno nie wypłacają kadrze wynagrodzeń od ok. roku. To czy nie padnie ta Sorbona?
    7/17/13
  • Kasia

    Hej! czy ktoś może skończył na tej uczelni architekturę i urbanistykę zaocznie?? lub ktoś wie coś na ten temat? bardzo proszę o jakiekolwiek informacje, bo zauważyłam, że na wielu uczelniach zaocznie ten kierunek po prostu zamykają z powodu małej ilości studentów. jak jest na kde? Pozdrawiam!
    7/4/13
  • Cyrk a nie szkoła

    Szkoła beznadziejna, stypendium nigdy nie jest wypłacane na czas, jeśli jest potrzeba aby skontaktować się z dziekanatem to nie odbierają telefonów, plan zajęć zmieniany na ostatnią chwilę, co nieraz sprawiało problemy studentom dojeżdżającym z daleka, nie wspomnę o tym, że w dziekanacie nie wiedzą nawet czy wykładowcy są w Polsce bądź na "wyjeździe". Obecne położenie szkoły nie jest najbardziej trafione, zwłaszcza w trakcie wolnych godzin pomiędzy zajęciami. Co do wykładowców nie mam zastrzeżeń ale szkoły nie polecam!!!!
    6/20/13
  • kasia

    Czy ciezko sie dostac na studia zaoczne Tir? Czy raczej nie robia problemow z przyjmowaniem
    6/12/13
  • akka

    hey :) ja studiuję na tej uczelni i jest spoko. Fajna kadra, niskie czesne i przyjazna miła atmosfera. Wcale nie jest tak ze nie trzeba się uczyć ale jeśli ktos się troszkę przyłoży to spokojnie zaliczy semestr. ja czuję się na tej uczelni naprawdę dobrze.widzę tutaj ze wiekszość osób które krytykują moją uczelnię studiuje na filologii być może jest to trudniejszy kierunek a osoby które go podjęły może nie władały angielskim na takim poziomie ze nie poradziły sobie pózniej na studiach bo są w języku ang.(mam też koleżankę na tym kierunku ). Moja przyjaciółka studiuje w WSJO i tez miała problem z PNJ jak wiekszość z jej roku. ja studiuję architekturę i urbanistykę na KDE i jestem bardzo zadowolona. pozdrawiam wszystkich studentów z mojej uczelni. Nie wszyscy robimy błedy ortograficzne :)
    5/16/13
  • Olka

    Kilku moich znajomych wybrało tą uczelnię i teraz nie żałują. Na początku mieli wątpliwości, bo to prywatna uczelnia , bo opłaty, nie wiedzieli czego się spodziewać ale w tej chwili mają bardzo dobre zdanie i namawiają teraz mnie i mojego kolegę bo jesteśmy tegorocznymi maturzystami i trzeba będzie coś wybrać potem ;p
    5/8/13
  • to żart chyba

    po poprzednika: NIE wiesz co piszesz, wiec albo nie znasz uczelni publicznych, albo masz jakis interes zeby bronic niepublicznych, studiowalem na UAM, wielu moich znajomych na polibudzie, akademii ekonomicznej (obecnie juz uniwersytetcie), na medycznych czy AWFie. I NIE bylo lekko, latwo i przyjemnie,a na stypendium naukowe trzeba bylo porzadnie ryc. Wiec daruj sobie taka propagande, bo obrazasz porzadnych studentow.
    4/14/13
  • Moska

    Kcohani powiem szczerze, śmiac mi się chce z tych wpisów, Wielkie obczernianie uczelni. Przepraszam, mam znajmomych co studiują lub studiowali w Poznaniu na uczelniech państwowych i co (Żal). Zdawanie za balasia lub inne trunki,lub nie wstawianie sie na zajęcia. Już nie wspomnę, że zajęcia też się nie odbywały. Może zażalenie do naszych przedstawicieli państwa, kto ma kasę, to ma wszystko.Może to przekłada się na nasze szkolnictwo. Najlepiej jest oceniać. A odnośnie zaliczenień, to może wypowiedzą sie Ci którzy w swojej karierze nie ścigali ....i coś z tych studii wynieśli....Słucham elity w uczelni państwowych, wykszatałconych tak jak moje koleżanki które są mgr z uczelni państwowych a jak maja pracę podjąc to strach, bo ścigając nic się nie nauczyły.
    4/12/13
  • abrakadabra

    Odradzam, byłam na filologii i rzeczywiście poziom żenujący. Wyciąganie kasy i przepuszczanie do końca a potem kaplica. PNJA do zdania dla nielicznych. Radzę żyć w zgodzie z Panią "Sekretarką" i pozdrawiam jednego kompetentnego mojego wykładowcę z modułu PNJ dr Dylewskiego.
    4/3/13
  • Agnes

    Hej Gosia! Warto. Wykładowcy kompetentni, wysoki poziom nauczania. Po studiach licencjackich możesz kontynuować naukę na studiach magisterskich (tak, jak ja). Mają też szeroką ofertę studiów podyplomowych. Ogólnie jestem zadowolona. Panie w Dziekanacie zawsze skore do pomocy. Fakt, że trzeba się przykładać do egzaminów, ale to dobrze! Świadczy to o wysokim poziomie i tak naprawdę działa na naszą korzyść.
    3/26/13
  • Gosia

    Hello ;D Chciałabym wiedzieć czy warto na tej uczelnie studiować pedagogikę??
    3/20/13
  • byłastudentka

    Widzę tutaj znajomych z filologii :) Faktycznie była taka sytuacja, że do momentu końcowego egzaminu na 3 roku przepuszczali wszystkich, a potem nagle się okazało, że zdał mały procent. Dziwne to o tyle, że jakim cudem tak duża liczba osób przebrnęła przez 3 lata, że niby cała wiedza nagle z głowy uleciała? :) W sumie trochę słabe są teraz pretensje do wykładowców, bo to, że przepuszczali to tylko ich dobra wola. Z drugiej strony nie chciałabym ciskać gromów na uczelnie, ale to trochę taki typowy przykład wyzysku finansowego.
    2/21/13
  • czy Wy zdaliście maturę z języka polskiego?

    zastanawiam się, jak można pisać "bieżacy" przez "rz"??? jeśii coś polecasz "osobom" to jest to liczba mnoga w celowniku, końcówka - om, a nie "ą, a" jeśli studenci reprezentują taki poziom i mają stanowić nasze polskie kadry dla Europy, to ja jestem przerażona, no chyba, że .... dysgrafia? to jedyne, co usprawiedliwia takie pisanie
    2/5/13
  • Roman;d

    ailaa , a co studiujesz, że masz taki luz?;p ja strasznie nie lubię się uczyć , a dyplom wypadałoby mieć :D dlatego zachęciłaś mnie tym komentarzem ;p powiedz coś więcej ;p
    2/5/13
  • ailaa

    Kde polecam zwłaszcza osobą które nie lubią się przemęczać.Żeby skończyć tą szkołę potrzeba naprawdę minimum zainteresowania no i ważne by uczęszczać w miare systematycznie na zajęcia wtedy jest się na bierząco ze wszystkim generalnie jestem na 3 roku a jak dotąd miałam jeden egzamin ustny....gitara ;)
    2/2/13
  • byla studentka

    Uważam, ze KDE to bardzo dobra szkoła - szczególnie kierunek filologia angielska. Wykładowcy mega profesjonalni i z ogromą wiedzą. Jak ja nie zdałam egzaminu ustnego, to dokładnie wiedziałam dlaczego mi się nie udało. Sa zawsze pomocni i nie odstawiają studenta z kwitkiem. A ze poziom wysoki...coz, wole lepiej znać język, niz iść do szkoły tylko po dyplom....
    11/18/12
  • OWorker

    przenioslam sie do KDE z innej uczelni. Obiektywnie - dziekanat bardzo fajny, kadra mila (moze z jednym malym wyjatkiem:-)), PNJA nie zdalam za pierwszym podejsciem (gramatyka zawsze byla moim slabym punktem). Wiekszosc studentow rowniez ok, oprocz 2-3 osob, ktore gdyby zdaly PNJA, to ja bym oddala dyplom, ktory wlasnie dostalam. Mowily po angielsku tak jak ja po holendersku. Te babeczki mącily, zmienialy rokowi dostep do konta e-mialowego, buntowaly nas wszystkich - tyko po to, by wymusic na szkole otrzymanie dyplomu. I jeszcze jedno - skonczylam szkole i pracuje, nie jest moim biznesem bronienie jej, ale troche obiektywnosci nie zaszkodzi.
    11/18/12
  • tito

    gdzie sie odbywaja zajecia dla zaocznych? czy w budynku na Mansfelda? to jest blisko dworca PKP? dobrze kojarze?
    10/30/12
  • student

    jestem studentem tej szkoły, i zdecydowanie nie POLECAM!!! poziom rzeczywiście nie jest wysoki, jeżeli chodzi o zaliczenia ale egzamin PNJA już takiego poziomu nie MA. zdaje zaledwie kilka osób, 2-4 a reszta powtarza ciągle semestr bis i tylko jedna osoba zdaje na poprawkach a reszta, 40 osob już nie z czym też nie każdy podejmuje się kolejnej poprawki, wyciąganie pieniędzy i tyle !!!!!!!!!!!!!!!1
    10/27/12
  • lol

    Ktos kto studiowal w tej szkole 3,5 roku filologie i nie otrzymal dyplomu, a szkola oferuje kolejne semesrty aby wyciagnac kase od studentow a niczego nie nauczyc to gratuluje temu kto pisze ze to fajna szkola. Szkola nastawiona na kase, chamskie traktowanie studentow -to sie komus podoba. Po trzecim roku 5-6 osob zdaje egzamin PNJA a pozostale 30 nie moze wyjsc z tej szkoly zachecana kolejnymi semestrami to jest wh Was fajna szkola?Przez 3 lata nie masz problemu a po 3 roku nic nie umiesz? Wykladowcy sami sobie stawiaja 2, bo przeciez oni ucza i egzaminuja. Zapytajcie o opinie tegorocznych pseudoabsolwentow filologii i ubiegloroczynych o opinie-nikt nie bedzie zachecal bo wiekszosc wynosi sie z tej uczelni spada na 2 rok w WSPiA albo laduje gdzies indziej bo w KDE nerwowo i finansowo go wykoncza. Uwazajcie na te szkole-kierunek filologia szczegolnie.
    10/7/12
  • goatie

    opis izy jest bardzo zachęcający, szczególnie z tym wolnym czasem, bo ok - chcę iść na studia, ale też nie chcę nieustannie kuć i spędzać całych dni w budynku uczelni. dlatego wygląda na to że Wyższa Szkoła Kadry dla Europy w Poznaniu będzie dla mnie dobrym wyborem na studia, szczególnie że Poznań jest mi bardzo bliski :)
    8/16/12
  • pata

    a dlaczego poległaś na UAM? UAM ma wyższy poziom jeśli chodzi o tej kierunek? właśnie się tam dostałam i teraz mnie troszkę przeraziłaś, bo mam znajomych na KDE i oni mówią że tutaj nie jest super łatwo, to co dopiero na uam...
    7/16/12
  • iza

    Studiuję na II roku pedagogike na KDE, spec. WPiNP i jestem b. zadowolona. Wcześniej próbowałam swych sił na podobnym kier. UAM, ale poległam po pierwszym semestrze. Tu zajecia mam w jednym budynku, jest dobry dojazd, wykładowcy zawsze służą pomocą i idą studentowi na rękę, mam na ogół dobre oceny, a nawet b. dobre, zajęcia bez problemu można odrabiać w innych grupach, mam więcej czasu dla siebie niż na poprzednich studiach, a nawet w szkole średniej. Jak ktoś lubi nocne imprezy, a jednoczesnie pragnie zobyć upragnione studia, to polecam. Do tego wspaniała atmosfera, Jeżeli komuś zależy na dyplomie UAM (na KDE też można) zawsze może zrobić studia mgr uzupełniajace na UAM
    4/15/12
  • nonieźle

    nie, nie jestem. Komentować może każdy, rzeczowo i kulturalnie. Jako tegoroczny maturzysta stoję przed wyborem szkoły, czytam komentarze odnośnie różnych poznańskich uczelni. Dziwi mnie tylko, że studenci KDE zamiast zachęcać do studiowania w Ich uczelni (pewnie sobie myślą, że zachęcają!), skutecznie zniechęcają. Rozumiem, dobra atmosfera na uczelni, wszystkie zajęcia w jednym budynku, dobra strona www itp., ale "zachęta" - warto studiować w KDE, bo lekko, łatwo i przyjemnie mnie osobiście nie zachęca. Mam do tego prawo, bo chciałbym postudiować, a nie tylko np. chodzić na zajęcia i mieć z tego tytułu profity w postaci zaliczeń...
    4/12/12
  • asiaa

    Rozumiem, że jesteś studentem KDE?
    4/12/12
  • nonieźle

    Owszem, każdy ma takie prawo, tego nie neguję, ale jak widać po wpisach, zadowolenie z wyboru KDE wcale nie wynika z wysokiego poziomu nauczania, a z cwaniactwa, lenistwa, migania się. Wybacz, zaliczanie przedmiotu za obecność lub "coś podobnego", zdobywanie wyższego wykształcenia niskim kosztem, bałagan organizacyjny itp., chyba o czymś świadczy? Nie rażą Ciebie błędy osób szczycących się maturą (!), no cóż jak ktoś tutaj zauważył - taka uczelnia, jaki patron, a mając kasę każdy może się do szkółki niedzielnej zapisać.
    4/12/12
  • ja

    każdy ma prawo do własnej opinii na temat prywatnych uczelni. Ja jestem zadowolona z wyboru KDE i jak widać inni studenci też nie narzekają a to chyba ważniejsze niż błędy ortograficzne :)
    4/12/12
  • nonieźle

    W takim razie mam tylko jedno pytanie: Gdzie te kadry, gdzie ta Europa? Jeżeli sami studenci wypowiadają się tak "źle" o swojej uczelni (wykładowcy idą na rękę, zaliczanie za obecność, trzeba się TYLKO z Nimi dogadać, wykształcenie wyższe małym nakładem pracy, bez zarywania nocek, mniej godzin niż w planie itp. itd.!!!!!!), to dokąd zmierza szkolnictwo wyższe? Co daje w takim razie dyplom KDE? Czy to ma być TYLKO papierek, takie zaświadczenie o ukończeniu szkoły wyższej? Ręce opadają, bo "dzięki" tego typu uczelniom grozi nam deprecjacja wyższego wykształcenia. O niskim poziomie KDE świadczy też nieudolne posługiwanie się ojczystym językiem, liczne błędy stylistyczne i ortograficzne (proszę zapoznać się z poniższymi wpisami) przyszłych magistrów. Muszę to napisać ze zgrozą: O tempora, o mores!
    4/11/12
  • wpożo

    Nie jestem studentem tej uczelni, mogę jednak ocenić jej poziom na podstawie komentarzy osób studiujących w KDE. Przymierzam się do którejś z poznańskich uczelni, jak widzę b. wysoki poziom nauczania oferuje UAM… Na razie jestem na etapie zastanawiania się. Tak więc: 1. „Fajna stronkę ma ta uczelnia” – zgadza się, ale czy to świadczy o poziomie nauczania? 2. „balagan organizacyjny, przekladane i odwolywane zajecia, i obiecywali specjalnosci, ktorych pozniej nie uruchomili” - ???!!! 3. „na plus sa wykladowcy, nie cisna jakos mocno i mozna sie z nimi dogadac” -  no fajnie, wykładowcy nie wymagają za dużo… 4. „na politechnike sie nie dostane, raczej nie mam szans” – no tak pozostaje KDE  5. „Oszukuja na godzinach, ma na 40 jest o polowe mniej” – szoook!!! 6. „dobra kadra z państwowych uczelni” – czyli kadra z prywatnej uczelni byłaby do kitu??? 7. „całkiem ciekawa kadra dydaktyczna/ dużo wykładowców idzie na rękę tzn. ty chodzisz to cie widzą i zaliczasz przedmiot. lub coś podbnego” -    kadra faktycznie ciekawa, zaliczenie na podstawie obecności lub „coś podobnego”  8. „trzeba czasami się wysilić aby zdać semestr” -    no czasem pewnie trzeba, za pięć dwunasta… 9. „wpożo władze uczelni” – no w „pożo” skoro tolerują takie byki (wporzo) 10. „zdobywasz wyższe wykształcenie niskim kosztem nerwów i nie zarywając nocek” – NIC tylko walić do KDE, jak w ćma do światła Reasumując – studia wyższe na KDE zdobędziesz lekko, łatwo i przyjemnie!!!
    4/11/12
  • lookass

    Również polecam, profesjonalna kadra, w dziekanacie przy odrobinie dobrej woli i kultury osobistej idzie wszystko zalatwic, wyjazdy, obozy, szkolenia kierunkowe i wiele wiele innych! KDE rulez!
    4/11/12
  • korni

    jestem studentem KDE i muszę powiedzieć że po: 1. całkiem ciekawa kadra dydaktyczna/ dużo wykładowców idzie na rękę tzn. ty chodzisz to cie widzą i zaliczasz przedmiot. lub coś podbnego 2. trzeba czasami się wysilić aby zdać semestr 3. wpożo władze uczelni idzie się dogadać 4. zdobywasz wyższe wykształcenie niskim kosztem nerwów i nie zarywając nocek 5. szczególnie polecam kierunek turystyka i rekreacja (najwięcej się na nim dzieje tzn "obozy, w-f w terenie, wycieczki jednodniowe itz.). 6. a przede wszystkim jeden budynek jedno miejsce żadnego jeżdżenia po mieście np. UAM ;P tyle polecam i zachęcam do studiowanie na WSZ KDE w P-ń'u
    4/11/12
  • Laleczka

    Osobiście polecam tą uczelnie ;) Wykładowcy spoko, poradzą i pomogą na tyle ile jest to możliwe. Obozy, wyjazdy, zajęcia w terenie- jest tego sporo.Możliwość zrobienia wielu kursów- polecam. Jestem bardzo zadowolona z tej uczelni i polecam każdemu ;)
    4/11/12
  • Toruniak

    Uważam, że wybór tej uczelni był strzałem w dziesiątkę!!! Dobra kadra z państwowej uczelni, dużo zajęć w terenie no i "władza" reaguje jak trzeba i oferuje swoją pomoc :) Polecam
    4/11/12
  • mmm

    pomoc w każdym calu od strony wykładowców,dużo zajęć w terenie, dobra kadra z państwowych uczelni.naprawde warto studiowac.... wszytsko jest takie jak powinno wygladac na prawdziwej uczelni.... praktyczna wiedza... pomoc od kazdego.. kazdy zyczyliwy i pomocny... warto:)))
    4/11/12
  • Dziuńka

    Warto studiować na KDE :) Jak jest problem to władze reagują i są pomocni w każdej sprawie.
    4/11/12
  • Asia

    Tak studiowałam i nie polecam
    2/16/12
  • iiii

    Omijaj to szkole szerokim lukiem-wyrzucone pieniadze w bloto-odradzam filologie-nie przeniesiesz sie na inna uczelnie-a w KDE masz dozywocie. Oszukuja na godzinach, ma na 40 jest o polowe mniej, sekretarka ma najwyzsza wladze, a umiejetnosci pedagogicznych 0, szkola taka jak jej patron-pokrecona
    2/15/12
  • matrix

    Na filologii jest spoko, kadra daje żyć
    2/6/12
  • sinus

    od jakiegoś czasu widać zmiany na lepsze, jestem na trzecim roku ekonomii, bo jeszcze rok, dwa lata temu nie było najlepiej, ale atmosfera fajna
    2/5/12
  • do Asi

    a studiujesz w tej szkole, albo studiowalas? Cholera, bo mi lokalizacyjnie i kierunkiem studiow - mysle o architekturze i urbanistce - pasuje bardzo, ale nie chcialabym wtopic, na politechnike sie nie dostane, raczej nie mam szans, i mam metlik w glowie
    1/23/12
  • iza

    a ja slyszalam niezbyt pochlebne opinie o Kadrach dla Europy. Glownie chodzilo o balagan organizacyjny, przekladane i odwolywane zajecia, i obiecywali specjalnosci, ktorych pozniej nie uruchomli, kumpela tam chodzi nadal, ale mi odradza, na plus sa wykladowcy, nie cisna jakos mocno i mozna sie z nimi dogadac
    6/4/11
  • \"Jojo\"

    Fajna stronkę ma ta uczelnia. Jedna z ciekawszych, jakie obejrzalem. Z poznanskich uczelni rzecz jasna.
    5/29/11
  • Licealistka

    Czy europeistyka w Kadrach dla Europy bedzie miala taki sam program nauczania, jak europeistyka na UAM? Czy sa jakies szczegolowe wytyczne, ze dany kierunek musi byc prowadzony wedlug ustalonego programu? Chodzi mi o poziom zajec glownie.
    5/16/11