Ocena uczelni

Komentarze (173)
Kliknij w obrazek by go odświeżyć…

  • kasia

    hej jak wyglada Wf na wsp na kierunku BW?
    1/21/21
  • Adam

    Trochę jednak się zmieniło ze względu na obecną sytuację pandemiczną, bo wszystkie zajęcia prowadzone są w formie zdalnej, ale to nie zmienia faktu, że Wyższa Szkoła Prawa to jedna z lepszych uczelni, która stawia na praktyczne kształcenie. Podejmując tu studia wiedziałem, że nie będzie łatwo, bo prawo to wymagająca dziedzina, ale zawsze liczyć mogłem na pomoc ze strony wykładowców.
    12/9/20
  • Olaa

    Dobre czytać takie opinie, tym bardziej, że rozważam tą szkołę. Mam nadzieję, że nic się nie zmieniło.
    12/4/20
  • Adam

    Byłem jednym z pierwszych studentów Wyższej Szkoły Prawa we Wrocławiu i mogę wypowiedzieć się o niej wyłącznie w samych superlatywach. Świetna kadra, fajnie prowadzone zajęcia, sporo okazji by nabrać wiedzy teoretycznej i praktycznej. Inne osoby, które ze mną studiowały, także wspominam bardzo ciepło i do dziś utrzymuje ze sporą częścią kontakt. WSP we Wrocławiu mogę polecić z czystym sumieniem :)
    11/17/20
  • Rekrutacja WSP

    Reply for the comment of Krystian from date 11/10/20
    Wymogiem na naszej uczelni jest posiadanie świadectwa dojrzałości, a o przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń.
    11/10/20
  • Krystian

    Gdzie można znaleźć informację na temat ilości miejsc na prawo? Są ogólnodostępne informacje jakie progi trzeba osiągnąć żeby się tam dostać?
    11/10/20
  • gjk

    @Gosia, studiuję od niedawna niestacjonarnie, szkoła dobrze przygotowana do nauki zdalnej, dobrze, że sprawnie wprowadzili, bo ja nie mógłbym przyjeżdżać na miejsce. Widać już teraz, że niektórzy wykładowcy to prawdziwi pasjonaci, jeżeli ktoś zechce, to wiele się tu nauczy, studiowałem wcześniej prywatnie, więc dobrze wiem, czego się spodziewać i doWSP nie mam zastrzeżeń.
    10/29/20
  • Gosia

    JAk oceniacie studia prawnicze w tej szkole?
    10/25/20
  • Rekrutacja WSP

    Reply for the comment of Paweł from date 9/20/20
    Tak, przewidujemy rekrutację na semestr letni. Szczegóły wkrótce pojawią się na naszej stronie.
    10/12/20
  • Marian

    Paweł- ja dostałem maila z harmonogramem zajęć oraz z informacją, do której grupy mnie przypisano z adresu rekrutacja@prawowroclaw.edu.pl. Napisz pod ten adres albo zadzwoń do działu rekrutacji, pewnie Ci powiedzą do której grupy należysz :)
    10/12/20
  • Paweł

    Ej dostawał ktoś może jakąś wiadomość do której grupy jest przydzielony bo jutro to szkolenie i nwm
    10/9/20
  • Paweł

    Czy jest rekrutacja od semestru letniego?
    9/20/20
  • Ann

    Czy ciężko jest na cyberprzestępczości zaocznie?
    9/20/20
  • Re: julaa

    Zgodnie z regulaminem plan powinien zostać udostępniony na 14 dni przed rozpoczęciem semestru.
    9/19/20
  • Julaa.

    Wiadomo może kiedy będzie podany plan zajęć?
    9/18/20
  • Kamil

    Szukam opinii o prawie w tej uczelni. Piszcie, co Wam leży na sercu.
    9/16/20
  • Mariusz

    Reply for the comment of prawo - zapisy? from date 9/16/20
    Można się jeszcze zapisywać, lecz proszę pamiętać, że o przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń. Po kliknięciu przycisku "Zapisz się" zostajesz przeniesiony do systemu IRK (Internetowej Rejestracji Kandydatów), gdzie trzeba się zarejestrować, a strona kieruje krok po kroku co dalej zrobić. W razie pytań można dzwonić do działu rekrutacji.
    9/16/20
  • prawo - zapisy?

    Czy można sie jeszcze zapisac na studia prawnicze jednolite magisterskie czy nabór już sie zakończył? z poziomu "Zapisz się" nie mam przejścia dalej (tylko opis 2 kierunków). Czy rekrutacja jest przez stronę internetową uczelni?
    9/16/20
  • Aśka

    Mefiu ja byłam na uczelni osobiście złożyć dokumenty a ponieważ wszystko się u mnie zgadzało i było jeszcze miejsce to otrzymałam od razu taki dokument- Informacja o wpisie na listę studentów.
    9/3/20
  • Jula

    Hej wybieram się na kryminologie i kryminalistyke zaocznie od października. Jak chciałby się ktoś poznać to piszcie śmiało. ( jularys01@wp.pl )
    9/3/20
  • Mefiu

    A gdzie ta informacja Aśka?
    9/2/20
  • Aśka

    Hej Mefiu ja też wczoraj składałam dokumenty na kryminologię i powiedziano mi, że są jeszcze miejsca, więc od razu zostałam przyjęta. Zobacz czy nie dostałeś takiego dokumentu Informacja o wpisie na liste studentów, bo jeśli tak to znaczy, że zostałeś przyjęty :)
    9/2/20
  • Mefiu

    Ja tm dzisiaj składałem na kryminologię zaocznie mam nadzieję że jeszcze będą miejsca
    9/1/20
  • Łukasz

    Ja jestem po pierwszym roku nauki w Wyższej Szkołę Prawa we Wrocławiu na kierunku Bezpieczeństwo Wewnętrzne. Widzę, że wiele osób myli tutaj kierunek ze specjalnością ;) Kryminologia i kryminalistyka, Cyberprzestępczość oraz Zarządzanie Kryzysowe to specjalności kierunku Bezpieczeństwo Wewnętrzne. Ja wybrałem właśnie kryminologię i kryminalistykę bo od dziecka się tym interesuję, jestem po liceum mundurowym i chcę pracować w tym zawodzie. Po pierwszych dwóch semestrach jestem bardzo zadowolony z toku nauczania na tej Uczelni. Prócz wiedzy teoretycznej bardzo ciekawie prowadzone są zajęcia praktyczne, co jest dla mnie mega dużym plusem. Jeśli ktoś zastanawia się nad wyborem tej Uczelni to naprawdę polecam! ;)
    8/26/20
  • Joanna

    Ja zdecydowanie polecę tą Uczelnie, ponieważ jest tutaj bardzo dużo zajęć praktycznych niż na pozostałych Uczelniach. Dodatkowo mamy możliwość co do wyboru praktyk, a wykładowcy zawsze służą pomocą!
    8/25/20
  • Rekrutacja WSP

    Reply for the comment of Marek from date 8/24/20
    Na naszej Uczelni obowiązuje kolejność zgłoszeń. Poszczególne kroki rekrutacyjne znajdują się na naszej stronie internetowej. W razie pytań zapraszamy do kontaktu mailowego lub telefonicznego.
    8/25/20
  • Natalia

    Hej, czy są tu jakieś osoby które studiowały kryminologie na WSP jakie są wasze odczucia? Warto iść na ten kierunek do tej uczelni? Jakie są zajęcia i wykładowcy? Zastanawiam się nad wyborem między WSP a DSW na tym kierunku? Mógłby ktoś trochę się wypowiedzieć, byłabym wdzięczna. Mój mail: bing178xo@gmail.com
    8/25/20
  • iza

    Ludzie wybierający się na kryminologie zaocznie, jest już jakaś grupa na fb?
    8/24/20
  • iza

    Po zrobieniu opłaty rekrutacyjnej na kryminologie zaocznie zadzwonił do mnie pan z biura rekrutacji (czwartek 20.08) i powiedział że do wtorku (25.08) muszę przywieźć dokumenty ale mam zajęte miejsce. O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń nie konkurs świadectw. Ja zawiozłam dzisiaj i jestem oficjalnie wpisana na listę. Pytałam też o ilość miejsc i pan powiedział że jeszcze są miejsca i niektórzy zapisują się nawet w październiku i tez zostają przyjęci. Także bez stresu ale najlepiej zadzwonić i zapytać, pracownicy bardzo mili i wszystko wyjaśnia :)
    8/24/20
  • Marek

    Czy na kryminologie i kryminalistyke o przyjęciu decyduje konkurs świadectw czy kolejność zgłoszeń?
    8/24/20
  • Jula

    Hej orientuje się ktoś moze czy są jeszcze miejsca na kryminalistyke i kryminologie?
    8/24/20
  • Jula333

    Cześć, idę na kryminologie zaocznie. Jestem zakwalifikowana, wiecie do kiedy wysyłać papiery? A jak chcecie się poznać to piszcie na ivanance3@gmail.com :D
    8/24/20
  • KARINA

    Jeśli ktoś idzie na pierwszy rok kryminologii stacjonarnie i chcę się poznać to piszcie karina.nikoletta@gmail.com :)
    8/21/20
  • kuba

    dzwonilem wczoraj na uczelnie i sie dowiedzialem ze na kryminologie przyjmuja ok 100 osob i ze juz jest ponad polowa miejsc zajetych wiec sie zdecydowalem i wyslalem wszystkie dokumenty wam tez radze jak chcecie tam studiowac bo kolezanka skladala tam dokumenty tydzien temu od razu po wynikach z matur i od razu zostala przyjeta bo wtedy jeszcze byly miejsca a po wynikach z matur to nie wiadomo czy jeszcze zostana jakies miejsca
    8/21/20
  • iza

    Ja się wybieram na kryminologie zaocznie :)
    8/21/20
  • xd

    Wiecie może jaki jest limit przyjęć na Kryminologie zaocznie?
    8/20/20
  • Sandra5550125

    Witam , czy ktoś wybiera się na kryminologie i kryminalistykę zaocznie ? Jeśli tak proszę o kontakt śniegu2009@wp.pl
    8/18/20
  • Aleksaa

    Hej, jestem tegoroczną maturzystką i od października wybieram się na prawo stacjonarne. Jeżeli ktoś też idzie na pierwszy rok i chciałby się poznać to proszę o kontakt na maila aleksaasofi01@gmail.com
    8/13/20
  • Ania

    Czy ktoś studiuje kryminologię i kryminalistykę i mógłby się wypowiedzieć na temat tych studiów? Bo cały czas się zastanawiam a czasu coraz mniej 😅
    8/13/20
  • Michau

    Adam- kierunek to bezpieczeństwo wewnętrzne a cyberprzestępczość to jedna ze specjalności na tym kierunku. Bardzo ciekawy kierunek, też się nad nim zastanawiam i raczej się zrekrutuję, bo mają naprawdę ciekawy program zajęć w porównaniu do innych uczelni.
    8/13/20
  • Adam

    Przeczytałem na www, że jest rekrutacja na cyberprzestępczość. To jest specjalność, czy kierunek? I czy wcześniej takie studia były realizowane?
    8/11/20
  • prawo

    Hej, kto, tak jak ja, wybiera się na prawo od października zaocznie? Proszę o kontakt: madame.sosostris@wp.pl
    8/8/20
  • Do oo

    Chciałbym się dowiedzieć trochę więcej o cyberprzestępczości. Proszę pisać na e-mail kuba2001s@gmail.com
    8/3/20
  • jakub

    Jest ktoś kto studiuje cyberprzestępczość? Chciałbym zadać parę pytań
    8/3/20
  • Sandraa

    Czy ktoś wie jakie są limity przyjęć na prawo?
    7/29/20
  • do Q

    Dzięki za poświęcony czas! Tylko jeszcze mnie martwią te praktyki, wychodzą chyba 4 rodzaje po 240 h, jak to ogarnąć na zaocznych? Domyślam się, że trzeba sobie szukać samemu? Udało Ci się pójść na jakieś sensowne praktyki?
    7/29/20
  • QQQQ

    Aldonko zlituj się - nie da się tego czytać co piszesz. No bądźmy poważni. Wracając do pytań "pola.a" i dalszych o odsiew na I, roku i o szansę na aplikację, to kochani - uczelni zależy żebyście na tej uczelni zostali - to widać, słychać i... i w ogóle. Jak się będziecie opier...lać, to też Wam się uda zaliczyć tą szkołę - taka uroda ("taki mamy klimat" w tej szkole). Jak chcecie to poważnie potraktować (a nie tak jak ja) i będziecie się ostro starać to... też uda Wam się zaliczyć tą szkołę, ale nastawcie się raczej na zasadę, że szkoła Wam przeszkadzać nie będzie ale też nazbyt nie pomoże. W takiej sytuacji (gdy macie nadmiar ambicji) wskazane by było poszukać coś na własną rękę.
    7/29/20
  • do Q

    Hmm wg rankingów zdawalność na aplikację jest znośna, ale mnie interesują aplikacje sądowe, więc te, na które trudno się dostać. Q, po tej szkole nie ma na to szans, nie?
    7/28/20
  • Aldona

    Kierunek prawo na WSP we Wrocławiu to dobry wybór. Wiedza jaką nam przekazują, moim zdaniem jest na wysokim poziomie. Wykłady i zajęcia prowadzą osoby mające na co dzień styczność z prawem 😊. Możliwość zdobycia praktycznych umiejętności, które mogą w późniejszym czasie przydać się w pracy, albo podczas robienia aplikacji. Szeroki wybór zajęć dodatkowych, które rozwijają naszą wiedzę, każdy może wybrać dziedzinę dla siebie.
    7/28/20
  • QQQQ

    Nie wybieram się - mnie interesuje tylko tytuł. To mi da awans w firmie i nikt nie będzie pytał kto mi ten kwit dał. Jak będziesz chciał, to osiągniesz to co chcesz - kwestia determinacji. Mi nie zależy - zawodowo robię coś innego a tu mogę w miłej atmosferze bezproblemowo dostać potrzebny mi kwitek. Tyle.
    7/28/20
  • do Q

    A ja mam takie pytanie: na aplikację się nie wybierasz? Gdyby ktoś chciał (przy założeniu, że będzie duży wkładzie własny w naukę), to i tak nie da rady po WSP?
    7/27/20
  • QQQQ

    Chyba mnie nie zrozumieliście - ja tu studiuję - dlatego taka jest moja opinia. Przeczytaj jeszcze raz. Zależy co chcesz osiągnąć -prywatne, to prywatne - jest specyfika uczelni, która chce trzymać studentów.
    7/27/20
  • pola a.

    Jak ciężko jest na 1 roku? Da radę pociągnąć 2 kierunki czy lepiej poczekać?
    7/26/20
  • Marek

    Reply for the comment of Student from date 5/4/20
    Zarówno po skończeniu jednego jak i drugiego profilu ma się takie same uprawnienia oraz można startować na aplikację. Profil praktyczny jest realizowany przy założeniu, że ponad połowa programu studiów obejmuje zajęcia praktyczne, które są prowadzone przez osoby posiadające doświadczenie zawodowe zdobyte poza uczelnią. Profil ogólnoakademicki jest realizowany przy założeniu, że ponad połowa programu studiów obejmuje zajęcia teoretyczne, które są powiązane z prowadzonymi w uczelni badaniami naukowymi. Każdy powinien sam stwierdzić, który rodzaj profilu jest dla niego bardziej odpowiedni.
    7/23/20
  • Adam

    Jeśli chodzi o kryminologię, to przede wszystkim kierunek nastawiony na zdobywanie praktyki, dostosowany do współczesnych metod stosowanych w zawodzie. Zajęcia są bardzo ciekawe i prowadzone przez osoby mające doświadczenie w zakresie kryminologii. Podejście do studenta też jest w porządku, atmosfera super.
    7/17/20
  • Jula

    Hej ;) mógłby ktoś wypowiedzieć się o kierunku kryminologia? Podaje adres e-mail jularys01@wp.pl
    7/16/20
  • Paweł

    Studiuję prawo na WSP we Wrocławiu. Jestem na drugim roku, ale już mogę powiedzieć, że przekazywana wiedza jest bardzo cenna. Wykładowcy w sposób szczegółowy przygotowują do egzaminu. Oprócz wiedzy teoretycznej jaka jest nam przekazywana dostajemy też dużo zadań praktycznych, co może się przydać w późniejszej pracy. Nie żałuję wyboru uczelni i kierunku. Polecam prawo na WSP we Wrocławiu każdemu, kto się jeszcze zastanawia.
    7/14/20
  • Ola

    Cześć! Mógłby ktoś opowiedzieć coś o uczelni, czy warto? Mój e-mail to olcziixo@gmail.com
    5/22/20
  • Student

    Wiecie może czy prawo o profilu praktycznym jest tak samo uznawane jak prawo o profilu ogólnoakademickim na uniwersytecie ? Czy po profilu praktycznym, ma się takie same uprawnienia i czy można startować na aplikację ?
    5/4/20
  • Law

    W służbach mundurowych obniżono wymagania - biorą jak leci. Nie zaszkodzi ci ta uczelnia.
    4/28/20
  • Kryminologia

    Powie mi ktoś jak wygląda kierunek kryminologi? Czy warty uwagi? I czy jest po tym kierunku łatwiej zdobyć zawód w służbach mundurowych?
    4/26/20
  • Julia

    Też chętnie dowiedziałbym się czegoś więcej o kierunku kryminologi Mój mail j.radecka-instalrad@wp.pl
    4/13/20
  • IrmKowal

    Madziaxxx. Podaj maila , to podam więcej informacji.
    2/12/20
  • Madziax

    Witam, czy studiuje bądź studiował ktoś kryminologie ? Jak to wygląda ?
    1/22/20
  • Zbychu

    Lawstudent to idź na UWr :)
    11/22/19
  • lawstudent

    30 h wykładu z prawa karnego na Wyższej Szkole Prawa to chyba lekkie nieporozumienie.. jezeli chodzi o Uwr to wykladu jest 60 h.... i oceniam to jako minimum..
    11/21/19
  • Tom

    Czy ktoś ma porownanie z prawem na UWr? Czy wykładowcy są z uniwerku?
    11/14/19
  • Lola321

    Jak najbardziej polecam tą uczelnię. Jestem na drugim roku prawa. Wykładowcy są świetni. :)
    10/23/19
  • scar

    witam, jeśli ktoś kto studiuje na tej uczelni bądź studiował mógłby do mnie napisać na e-mail akenssss04@gmail.com to będę wdzięczna bo mam kilka małych pytań
    9/26/19
  • GM

    Kierunek Prawo - st. niestacjonarne - wiem, że zjazdy odbywają się sob, nd jednak czy ktoś mógłby napisać jak mniej więcej wygląda to godzinowo? Głównie chodzi mi o zajęcia w nd. Z góry dziękuję za odpowiedź.
    9/23/19
  • Beti

    Jak wygląda rozkład zajęć? Ile jest mniej więcej godzin dziennie?
    9/12/19
  • Ż

    do gadaczy "Studentt" i Paula: zastanówcie się kim będziecie po ukończeniu tych studiów. Jeśli mamy w nazwie kierunku "kryminologię oraz "kryminalistyk", to popatrz chłodnym okiem na rozkład zajęć i powiedz kim będziesz, gdy skończysz te studia? Może o kryminologii coś będziesz wiedzieć ale o kryminalistyce bardzo niewiele. Ja postaram się skończyć te studia - tylko dla papierka, żeby mieć to już z głowy. Jednak nie będę miał odwagi przedstawić się "jestem kryminalistykiem". Wiesz ile miałem zajęć z mechanoskopii? - dwie godziny! Krytykujecie Fundację Wadera? - jedyne zajęcia z sensem właśnie tam się odbyły. Prawdą jest, ze strasznie tego mało było, ano ale chyba nie biegli sądowi układają nam plan zajęć? Oni sami byli przerażeni tą sytuacją. Kim będziesz "Paula" i kolego "Studenttt" po tych studiach? - kasjerką w Biedronce, bo do przeprowadzenia badań i opracowania ekspertyzy nikt was nie dopuści! Tyle z mojej strony.
    8/15/19
  • ASD

    Problem w tym Paula, że te studia to teoretycznie "kryminalistyka" a nie "technika kryminalistyczna". Technika kryminalistyczna zajmuje się zabezpieczaniem śladów do dalszych badań a kryminalistyka te (wcześniej zabezpieczone) ślady właśnie bada. W kryminalistyce jest znacznie mniej "fajnych zajęć praktycznych" bo to głównie praca przy mikroskopach. Jeśli nie wiesz na jakie studia się zapisałaś, to może zawczasu się nad tym jeszcze raz zastanów.
    5/31/19
  • 1

    Kolego "Studenttt" jak ci Pan technik tak przypadł do gustu to wyjdź za niego - będziecie sobie kombinezoniki zakładać i różne takie. Domyślam się, że mamusia nadal wiąże ci sznurowadła? Ja tu przyszedłem na STUDIA a nie do technikum - fajnie, że jest Pan Technik ale ja chciałbym badać i sporządzać opinie sądowe a nie zakładać kombinezon. Fajna zabawa ale dla przedszkolaków.
    5/25/19
  • Studenttt

    Szczerze o uczelni? Gmach świetny, domowa atmosfera, naprawdę idzie się poczuć w tym kameralnym gronie jak w domu. Na BW specj. Kryminologia i Kryminalistyka? Świetnie, studia naprawdę bardzo pogłębiają wiedzę z tego tematu. Przykre jest jedynie to, że przedmiot "kryminalistyka" jest realizowany tylko przez jeden przedmiot. Jednak w drugim semestrze wchodzi przedmiot "technika kryminalistyczna", którą prowadzi wspaniały człowiek jak i technik, jestem zauroczony w tym przedmiocie. Tak naprawdę to jest kryminalistyka z prawdziwego zdarzenia: pobiaramy odciski obuwia, palców, dłoni, czerwieni wargowej, ucha. Przebierami się w kombinezony do zabezpieczania kryminalistycznego, omawiamy przypadki z życia. Prowadzący pokazuje nam i omawia wszystko, co ma w walizce. Naprawdę jest świetnie. Nie wiem, kto tutaj wypowiada się na temat FUNDACJI WADERA, ale to jest jedna wielka ściema. Może zamysł był dobry, ale jego wykonanie? Przez wszystkie zajęcia, które tam odbywaliśmy lepiliśmy z plasteliny ludziki i się nudziliśmy. Nic, powtarzam NIC nie wynieśliśmy z zajęć w tejże fundacji. Prowadzącym na wszystko było szkoda materiałów, szkoda czasu, szkoda gadać. Kierunek? Naprawdę świetny, oczywiście, pojawiają się przedmioty, które nie są z tym zbytnio związane, ale to dlatego, że Ministerstwo nakazuje, żeby takie przedmioty podstawowe były. Polecam naprawdę z całego serca. Jedynym mankamentem całego roku są jedynie według mnie ludzie na uczelni, którzy albo głośno gadają, albo siedzą non stop w telefonach. Nie mówiąc już nawet o gimnazjalnym obgadywaniu czy mierzeniu wzorkiem, ale to nie wina uczelni - taki już jest świat.
    5/23/19
  • Paula

    Kryminalistykę polecam, fajne zajęcia ze świetnymi wykładowcami, każdy jest praktykiem, więc mamy sto razy lepiej niż na Uwr :D jeżeli komuś zależy, to spokojnie sobie poradzi, bo dla samego papierka nie ma co iść. Na technice kryminalistycznej w szkole są niesamowite zajęcia praktyczne, o niebo lepiej niż w pewnej fundacji, wymienionej niżej...
    5/23/19
  • Jak jest

    Polecacie studia na tej uczelni? szczegolnie chodzi mi o kryminalistyke, jest ciezko? jakie sa progi procentowe przyjec?
    5/21/19
  • ha-ha !!

    Trzeba było nie oglądać filmów typu CSI - nie byłoby problemu. Sam(a) jesteś winna tej sytuacji - ha-ha-ha !!!! Jednak tak poważniej, to nie sądzę, żeby ktokolwiek miał odwagę powiedzieć głośno co o tym myśli. Jest jak jest - szczerze mówiąc nie jest najgorzej. Problkem, który mnie przeraża, to ten, że to taki trochę bardziej zaawansowany ogólniak - no i trochę sprofilowany na sprawy prawne. Jednak wydaje mi się, że po skończeniu tej uczelni nikt o nas (absolwentów) zabijać się nie będzie. Takie te studia miłe, przyjemne i jednocześnie nijakie - a na pewno co najwyżej ocierające się o kryminalistykę. Pięć minut ekscytacji w laboratorium a reszta to miła muzyka pod batutą dziekanatu - tyle, ze bez związku z kryminalistyką. Zastanawiam się co ja tu robię - chyba marnuję czas.
    4/4/19
  • też do wszystkich

    Jak nie narzekać - naoglądaliśmy się filmów CSI i mieliśmy nadzieję, że czegoś podobnego nas nauczą. Tu jednak trochę było w Fundacji Wadera ale się skończyło - dają nam jakieś pierdoły, które ani interesujące ani potrzebne. Jakbym chciała sie uczyć ekonomii to bym poszła na Akademię Ekonomiczną. Płacimy za studia ciężkie pieniądze i mam się nie wkurzać - to niech uczciwie powiedzą, ze kryminalistyki na studiach o kierunku kryminalistyka będziemy mieli tylko jeden semestr! Mam się nie wkurzać? - przecież to paranoja jakaś!
    3/12/19
  • do wszystkich!

    Nie narzekajcie tak proszę! Te "zbędne" przedmioty, to nie jest wina akurat tej szkoły!!! Tak jest wszędzie!!!!!!!!!!!!!!! Na WSB - bezp. wewnętrzne, było identycznie!!!!!!!!!!!!!!!!!... Wkurzające to, ale według kogoś - niezbędne........................................ Ale na licencjacie już tak jest, niestety... Szkoda, że ta wasza szkoła nie ma studiów magisterskich, bo bym se poszła :)
    3/5/19
  • (Nic)

    Bezpieczeństwo Wewnętrzne. Mamy zajefajne zajęcia w laboratorium i nawet robimy tam samodzielnie ekspertyzy (naturalnie takie na symulowanym materiale a nie takim ze spraw). Tylko, że uczelnia skąpi nam tych zajęć i bardzo mało tego. Szkoda, bo to najtreściwsze zajęcia na roku a przynajmniej ja właśnie po coś takiego przyszłam na tą uczelnię. Mamy za to mnóstwo zajęć, które są głównie marnowaniem czasu. Jakoś to wszystko takie niepoukładane. (Nic)
    2/2/19
  • BW - K&K

    Zdecydowanie najbardziej treściwe zajęcia to są te w fundacji Wadera. Tam wreszcie można naprawdę poczuć co to jest przestępstwo - jak je wykryć, zrozumieć i udowodnić. Chodzą opowieści, że jakiś czas temu wywalili jakiegoś fenomenalnego wykładowcę - doktorka. Boję się, że zajęcia w fundacji też się skończą - za dużo w tym sensu więc musi się zepsuć. Taka to już prawidłowość polska.
    1/15/19
  • KRYMINOLOGIA I KRYMINALISTYKA

    Mój przyjaciel jest na Uniwersytecie Wrocławskim - na kryminalistyce pokazali im jak się zbiera ślady daktyloskopijne. Zużyli jeden kawałek folii na całą grupę! Więc nie ma co przesadzać - faktycznie jest tragicznie, ale są tacy którzy mają gorzej! Może małe to pocieszenie, ale u nas każdy ma możliwość zdaktyloskopowania siebie, kolegi czy koleżanki, ujawnienia śladu na różnym podłożu - zużywamy tych materiałów jednak sporo. No i mamy możliwość oglądania śladów pod mikroskopami a na Uniwersytecie podobno nie mają ani jednego mikroskopu. Uczą tam kryminalistyki ze slajdów - ha! ha!
    12/14/18
  • Prawo zaocznie

    Cześć, czy mógłby ktoś napisać swoją opinię na temat studiowania Prawa zaocznie? Czy według Was warto tam się wybrać i jak to wygląda, jeśli chodzi o poszukiwanie później pracy? Widziałam komentarze kilka lat wcześniej, że pracodawcy niezbyt przychylnie patrzą na tę szkołę. Czy coś się zmieniło w tej kwestii? Zastanawiam się nad studiowaniem prawa od przyszłego roku, a jestem już po studiach, więc chciałabym dobrze się nad tym zastanowić i poznać opinię innych ludzi. Czy jest sens, żeby pakować się na kolejne 5 lat ? Pozdrawiam
    12/11/18
  • do Konrada - KRYMINOLOGIA I KRYMINALISTYKA

    Trudno jest Ci coś doradzić - jest i cudownie i beznadziejnie zarazem. Jak sobie na samym początku wywalczycie z Dziekanatem pasujący Wam program, to będziecie zachwyceni i będzie to dla Was najwspanialsza Uczelnia. Jednak my mamy tak porąbany plan, że profilowych zajęć mamy bardzo mało a dali nam jakieś przedmioty, których nie chcemy - pewnie musieli jakimś pociotkom załatwić godziny, bo duża część zajęć nie ma sensu. My akurat jesteśmy mocno zdegustowani chociaż zajęcia częściowo prowadzi fundacja i tam jest skromnie ale rzeczowo i z pasją - normalnie jak w niebie. Chyba jednak należałoby Ci odradzić - niestety. Wszystko zależy od tego co sobie wywalczycie - właściwie w Dziekanacie starają się i są bardzo mili i uczynni, ale mam wrażenie, że ktoś wyżej steruje tym bałaganem.
    12/10/18
  • A-007

    No właśnie - też jestem na kryminalistyce - na 2. roku. Zajęć z kryminalistyki bardzo mało (a szkoda, bo zajęcia prowadzą biegli sądowi - ludzie z niesamowitą pasją i doświadczeniem) ale wciśnięto nam mnóstwo przedmiotów, których sensu na tych studiach nie dostrzegamy. To jest bardziej jakaś Akademia Ekonomiczna (finanse i ekonomia) niż Wyższa Szkoła Prawa ze specjalnością KRYMINALISTYKA. Faktycznie są jakieś dodatkowe przedmioty związane jakoś (ale raczej luźno) z kryminalistyką ale (chyba złośliwie!?) samej kryminalistyki przewie nie mamy. W zeszłym roku mieliśmy zajęcia nieobowiązkowe z kryminalistyki - była bardzo mała ilość miejsc. Teraz okazało się, że tamte zeszłoroczne zajęcia zatwierdzono nam jako obowiązkowe! Świetnie, tylko, że chyba większość nie była na tych zajęciach bo nie było miejsc, więc jak mieliśmy się nauczyć. Teraz wykładowcy chcą nas egzaminować a my nawet podstaw nie znamy. Egzaminują nas z praktyki - z badań z mikroskopami! Większość z nas jednak dopiero teraz miała kontakt z mikroskopem! To bardzo mili, sympatyczni ludzie ale nie da sie tego nadrobić w takim tempie. To nie ma sensu.
    12/7/18
  • QWERTY

    A "na jakiego grzyba" nam transport drogowy i epidemiologia - to dopiero jest porażka. Studia w tej Uczelni mogłyby być najwspanialszą przygodą intelektualną - tak się zapowiadało. Nie wiem co o tym myśleć, ale to faktycznie wygląda na porażkę.
    11/27/18
  • porazka!

    Z tymi profesorami to troche bujda. Przynajmniej jeden, z ktorym mamy duzo zajec, to wybitny nudziarz. nie wiem na jakiego grzyba nam ekonomia i wiele roznych dziwacznych przedmiotow. jestem na kryminalistyce a zajecia z kryminalistyki sa tylko na jednym semestrze - zajiecia kierunkowe to tylko jeden semestr. z tego polowe prowadzi jakis nudziarz.
    11/24/18
  • Najlepsza uczelnia co najmniej na Dolnym Śląsku

    Wyższa Szkoła Prawa zdecydowanie najlepszą Uczelnią , co najmniej w tym regionie. Tzw. wyższość uczelni typu Uwr , UW itd. jest dziś na szczęście coraz bardziej ujawnianym MITEM. To tak samo jak rozgłasza się (zwłaszcza przez studentów I roku prawa stacjonarnych), że lepszymi absolwentami są ci, którzy przy wstępnej weryfikacji mieli zdaną maturę na wyższym poziomie., podczas gdy rzeczywistą wstępną weryfikacją jest PIERWSZA SESJA(!) Zdanie matury, nawet na 100% nijak ma się do sesji, a ona weryfikuje i stanowi element stanowiący o dalszym losie studenta (żadna matura). Z kolei absolwentów prawa weryfikuje wyłącznie rynek, a charakter studiów tego kierunku wymaga w 75% indywidualnych starań, na które nie wpłyną ani żadne pieniądze, ani żadni wykładowcy/ćwiczeniowcy, czy też prestiżowa uczelnia (!) Od dobrej uczelni prawniczej wymagane jest dziś wyłącznie odpowiednie wyjaśnianie studentowi tego, co czytamy w podręcznikach i przede wszystkim przedstawienie tego w płaszczyźnie praktyki stosowania prawa (to jest pozostałymi 25% niezbędnymi do sukcesu.) Oczywistym jest, że na żadnej uczelni wyższej nie zostaje w sposób wyczerpujący przeprowadzany program studiów, co w konsekwencji (i słusznie) obciąża każdego studenta zdolności samokształcenia, co jest z kolei cechą, którą musi nabyć każdy prawnik.. Celem wykładu ma być tylko wyjaśnienie i doprecyzowanie zagadnień objetych programem studiów prawniczych (tematy są b. obszerne, których opanowanie wymaga dokształcania przez całą karierę zawodową). Dopiero połączenie wykładów z samozaparciem i indywidualnym przygotowaniem (co jest wymagane od każdego prawnika) daje szanse przebicia się przez rynek absolwentów prawa. Wykładowcy Uczelni Wyższej Szkoły Prawa (wśród nich wielu wybitnych profesorów oraz sędziów, adwokatów, prokuratorów) w sposób profesjonalny i praktyczny przekazują wiedzę, co w połączeniu ze studiowaniem podręczników daje satysfakcjonujące rezultaty.
    11/24/18
  • x

    Bardzo ciekawe są zajęcia ćwiczeniowe z kryminalistyki na Bezpieczeństwie Wewnętrznym prowadzone przez prawdziwych biegłych sądowych a nie nudziarzy czy dziadków zalatujących naftaliną. Konkretni ludzie - większość z niesamowitą pasją i ogromnym doświadczeniem. Żadne pierdoły oglądnięte w telewizji - czysta wiedza poparta praktyką. To zdecydowanie najbardziej wcelowane i najbardziej ciekawe zajęcia na całym semestrze. Co sądzicie - pytanie do tych co byli.
    11/23/18
  • M.

    Po co tyle tego w-f , w programie studiów zaocznych na kierunku prawo? aż 60 godzin. Czy może też ktoś napisać jak wygląda sprawa przepisywania ocen z innych uczelni, czy są z tym problemy?
    10/2/18
  • tuna

    pytacie o opinie .... ta Uczelnia jest jedną z bardziej starających się w regionie Dolnego Śląska szkół prywatnych, kiedyś miała w nazwie Chodkowska, (o czym niektórzy wspominają niżej, a dla niewtajemniczonych może to być dziwne), otóż w Warszawie jest szkoła o nazwie Uczelnia Techniczno-Handlowa im. Chodkowskiej (kiedyś WS Prawa też była imienia Chodkowskiej). Nie wiem, jaki mają związek ze sobą, ale faktem jest zmiana nazwy uczelni. Niezależnie od tego, jeśli prawo we Wrocławiu to na pewno lepiej tutaj niż jakiś SWPS (do nich na psychologię warto). Jak na logistyke do do MWSLiT, a jak na kierunki ekonomiczne do WSBankowej. To tyle w temacie.
    9/3/18
  • aldi

    Jaki odsiew po pierwszym roku?
    7/18/18
  • Aktualny

    Do wszystkich tu piszących o przenoszeniu się z zacnego UWr na Chodkowską...spróbujcie tej samej sztuczki z Chodkowskiej na UWr ciekawe kto Wam to zaliczy.
    5/12/18
  • Konrad

    Witam wszystkich studentów, czy jest ktoś może kto aktualnie się uczy na WSP w kierunku Bezpieczeństwo Publiczne, a dokładniej Kryminologia i Kryminalistyka? Chciałbym się co nieco więcej dowiedzieć o tym kierunku, czy warto, w porównaniu do zaocznego odpowiednika z UWr
    2/1/18
  • Marlen

    Uczelnia bardzo dobra! Wykładowcy z pasją, potrafiący przekazać wiedzę w sposób komunikatywny i bardzo ciekawy. Widać tutaj taką ciepłą atmosferę, pewną tradycje. Pani Dziekan niesamowicie pomocna jako przedstawiciel władz uczelni, ale również jako wykładowca. Uważam, że wybór tej uczelni, a tym samym rezygnacja z poprzedniej to najlepszy mój wybór.
    1/22/18
  • Prawo tu i na SWPS - porównanie

    jeszcze wczoraj było inne logo przy tej szkole :-) ale niespodzianka ... ale nazwa widzę ta sama :-) A ja mam pytanie: chodzi o porównanie tej szkoły z SWPS , oczywiśie chodzi mi o kierunek PRAWO.
    1/15/18
  • goryl

    Jako student jestem średnio zadowolony. Uczelnia mało profesjonalna. USOS nie działa. Za to biblioteka jest ok. Pani dziekan nie ma nic pod kontrolą i potrafi się wprawdzie ładnie uśmiechać ale gorzej z rozwiązywaniem problemów studentów
    11/11/17
  • tegoroczny absolwent

    Wykładu z handlowego i gospodarczego publicznego na pewno nie prowadził jakiś stary profesor kryminolog a młody i zaangażowany pan doktor, który jest też radcą prawnym. Nie walił czystą teorią, ale obudowywał ją przykładami z życia, z tego jakie zastosowanie mają przepisy, które omawiamy. Wiem, że niestety szkoła z nim nie przedłużyła współpracy i pozostaje tylko zazdrościć studentom z Zielonej Góry, którzy mają szczęście mieć z nim zajęcie. Z resztą moi znajomi studiują prawo w Zielonej Górze i bardzo sobie chwalą tamtejszą uczelnię.
    8/21/17
  • nickname

    Polecam te uczelnie, ale ciezko jest sie utrzymac ;( jezeli nie wlozysz w to troche wiecej pracy, niestety pozegnasz sie z tym kierunkiem najprawdopodobniej po roku pierwszym. No ale to prawo, wiec tak jest na kazdej uczelni... na pewno nie jest tu ''placisz, wiec zdajesz'' ;) za darmo dyplomu nie dostaniesz, ale jezeli poswiecisz temu troche czasu, to jak najbardziej
    6/27/17
  • pawel

    bzdury, jezeli chodzi o opinie uzytkownika 'g'. Prawo handlowe i gospodarcze prowadza wykladowcy z tytulem doktora i, o ile sie nie myle, pracuja w zawodach prawniczych, w sensie sa notariuszami [?], tak slyszalem (przynajmniej jeden z nich) ;)
    6/27/17
  • askdd

    zakwaterowanie na pewno trzeba na wlasna reke, a kryminalistyka/kryminologia to nowe kierunki na tej uczelni, wiec nie mam pojecia jak bedzie... warto sprobowac ;)
    6/27/17
  • ktos cos

    bardzo fajna uczelnia :) na pewno za kilka/kilkanascie lat bedzie prestizowa Uczelnia prawnicza. Wykladowcy wymagajacy, ale bardzo dobrze potrafia przekazac wiedze. Egzaminy dosyc trudne, trzeba na pewno wiecej czasu poswiecic na nauke anizeli na innych kierunkach, jednakze mysle, ze kiedys sie to oplaci :) Panie w Dziekanacie zawsze chetnie pomagaja, a Pani Dziekan bardzo bardzo mila i sympatyczna. Nie ma czego sie przyczepic :)
    6/27/17
  • Piter

    organizują praktyki. Z tego co wiem, mają nawet akademickie biuro karier, które się tym zajmuje.
    6/12/17
  • qwerty

    organizuja tu praktyki zawodowe itp?
    6/8/17
  • zagubiona

    hej, jak to jest z kryminologia i kryminalistyka na tej uczelni? ktos wie? i jak jest z zakwaterowaniem? trzeba szukac na wlasna reke ?
    6/8/17
  • g

    Kadra słaba, większość wykładowców na tak zwanym drugim etacie bądź na umowie zlecenia. Tragiczny program np. 30h wykład z prawa karnego. Prawo handlowe i prawo gospodarcze publiczne wykłada emerytowany kryminolog, bez dorobku oprócz kilku artykułów z ubezpieczeń. Ogólnie szkoda czasu ;(
    6/8/17
  • Aniela

    Studiowałam na tej uczelni. Jestem z niej bardzo zadowolona. A opnie z kategorii "płacisz i dostajesz dyplom" są śmieszne. Dowodem na to jest fakt, że lwia część osob, które podchodzą do egzaminu wstępnego zdaje go z powodzeniem. Uczelnia jest nastawiona na studenta, ma młodą kadrę praktyków. Ja polecam z całego serca.
    5/30/17
  • Aga

    Dzwoniłam na Uczelnie zapytać się o warunki przyjęć. U nich decyduje kolejność zgłoszeń a warunkiem przyjęcia, jest zdana matura, na poziomie podstawowym. Oni uruchamiają ten kierunek po raz pierwszy w tym roku, więc nie wiemy jaki jest poziom ale sądzę, że będzie wysoki bo w końcu to uczelnia prawnicza 
    5/16/17
  • nik

    Mógłby ktoś się wypowiedzieć na temat kierunku bezpieczeństwo wewnętrzne? Dokładnie chodzi mi o specjalność Kryminologia i Kryminalistyka. Warto tam studiować?
    5/1/17
  • bezp.wewn

    Ktoś jest na kierunku bezpieczeństwo wewnętrzne i może coś na ten temat napisac? Łatwo się dostać? dużo nauki?
    3/19/17
  • p.

    Ciepło przyznaję Joli rację, to nie jest szkoła dla papierka. Szukaj gdzie indziej.
    3/18/17
  • Jola

    Ozięble muszę stwierdzić, że chyba nie byłeś/byłaś nigdy na tej uczelni. Nie pozdrawiam.
    3/7/17
  • jp2gmd

    Jak chcesz sam papier - idź i płać. Jak chcesz się czegokolwiek dowiedzieć - UWR. Żegnam ozięble.
    1/24/17
  • Janko.muzykant

    Obawiam się, że na tym portalu nie ma zbyt dużo informacji o studiach podyplomowych :( spróbuj może bezpośrednio skontaktować się z uczelnią, żeby zadać im nurtujące Cię pytania
    12/9/16
  • st. podyplomowe

    czy ktoś korzystał w tej uczelni ze studiów podyplomowych i ma wiedzę na temat programu: Specjalista ds. bezpieczeństwa w cyberprzestrzeni??? Czy znacie ewentualnie podobny zakres szkolenia w innej placówce we Wrocławiu?
    9/21/16
  • Joanna

    Niedawno się broniłam i jeśli chodzi o uczelnię to jest OK. Czasem bywały trudne momenty, ale dałam radę. A mówiąc trudne momenty mam na myśli masę rzeczy do nauki, ale takie już są studia prawnicze :P Gdyby ktoś z Was miał jakiekolwiek pytania, czy te dotyczące studiów, czy uczelni - chętnie pomogę i odpowiem ;)
    8/19/16
  • aga

    Jestem na drugim roku i studiuje mi się tutaj w porządku. Fakt, jest sporo nauki, szczególnie w sesji jest mnóstwo zakuwania, a poza tym nie ma na co narzekać.
    6/13/16
  • już wolę Chodakowską...

    Ciekawe ile premii dostają Panie z dziekanatu za śledzenie takich forów i klepanie pozytywnych i propsujących czy to komentarzy, czy to opinii na temat tej "zacnej" jednostki. Z taką praktyką i za sto lat nie dogonią nawet WSB (dzięki Bogu...). Nie pozdrawiam.
    6/4/16
  • Show must go on ;)

    @Anna: Żal mi takich (lobbistów) ups ;) studentów, którzy nawet skrótów dobrze rozwinąć nie potrafią, jeśli już to UWr bo UW jest w Warszawie i chyba próba porównania nieco chybiona ;) - polecam spojrzeć na rankingi, osiągnięcia a potem coś pisać ;)
    6/4/16
  • Wyższa Szkoła Prawa im. Heleny Chodkowskiej we Wrocławiu

    Polecam :)
    5/30/16
  • Anna

    Słaby jest ten marketing szeptany UW… żal bo i takie "obszary nauk" mają...
    5/20/16
  • Asia K.

    Niestety, powinęła mi się noga na maturze i kilka punktów rekrutacyjnych przekreśliło moje marzenie o studiach na UW. Zdecydowałam się na Chodkowską. Niestety, ta uczelnia nie ma nic wspólnego z PRAWEM. Zrezygnowałam po semestrze (tylko kasy żal). Dodatkowo - szukając dorywczej pracy, nikt ze środowiska prawniczego nie spotkał się z tą jednostką. Pytali mnie z drwiącym uśmiechem na twarzy, co to za szkoła. Może jest i klimat budynku/miejsca, dużo imprez organizowanych przez samorząd, miłą Pani Marta w dziekanacie i wszyscy się znają...jednakże to zbyt za mało, żeby spełnić w przyszłości swoje "prawnicze" marzenia. Oceniam tę Uczelnie na mocna 2/10. Wg mnie nie liczy się wiedza i kształcenie, liczy się kasa. Niestety.
    4/28/16
  • Student_2013

    Widzę, że kolega nigdy nie był studentem WSP a tym bardziej jakiejkolwiek państwowej uczelni. Nie wiem, skąd znasz takie legendy odnośnie traktowania studenta na państwowej uczelni, ale bynajmniej dziekanat uniwersytetu widziałeś na obrazku. Studiuje tam na drugim kierunku i nigdy nie spotkałem się z olewaniem studenta a odwoływanie zajęć może i jest, ale są one odrabiane. Kolega rok wyżej (na Uniwersytecie) nie tylko obronił pracę w terminie bez żadnych problemów. Na Chodkowskiej na V roku zakopuje się studenta w stercie niepotrzebnych przedmiotów a uczelnia dokłada starań aby student miał jak najbardziej pod górkę w ukończeniu studiów m.in. przez notoryczne odwoływanie seminariów, które nie zostają odrobione. Kolega chyba jest na pierwszym roku albo o Chodkowskiej wie tylko od znajomych.
    4/24/16
  • Mr T.

    O widzę, że kolega nigdy nie był studentem na państwowej uczelni :) Polecam, polecam - tam na bank załatwisz wszystko sprawnie, będą roztaczać nad Tobą opiekę, jak nie zapłacisz i będziesz miał plan bez okienek i odwoływania zajęć. A wiem, co mówię, bo do czynienia przez dłuższy czas z taką instytucją miałem... Każdy kto jeden dzień był na jakimś Uniwerku lub Polibudzie i próbował coś załatwić powie Ci jaka tam miłość do studenta panuje.
    4/14/16
  • Student_2013

    Gorąco nie polecam tej uczelni, traktuje się studentów jak dłużników spłacających dług - ważne aby kasa się zgadzała, ale oferta przypomina raczej czasy PRL-u niż nowoczesną dbającą o jakość uczelnie. Większość materiałów w bibliotece to stare odkupione książki od innych uczelni. Patrząc przez pryzmat wydanych pieniędzy lepiej wydać pieniądze na studia zaoczne choćby na Uniwersytecie Wrocławskim przynajmniej oferta biblioteki jest bogatsza a obieg informacji na temat odwołanych zajęć jest dużo lepszy jak poinformował mnie kolega. Na WSP niestety częstą praktyką jest powiadamianie o zmianie planu już na etapie kwerendy z zapytaniem w dziekanacie czy dzisiejsze zajęcia się odbędą. Dla osób spoza Wrocławia jest to zarówno strata czasu jak i pieniędzy.
    4/5/16
  • Administrator

    Komentarz usunięty - naruszeie zasad regulaminu.
    3/22/16
  • Administrator

    Komentarz usunięty - naruszenie zasad regulaminu.
    3/22/16
  • Patt

    No i widzisz jestem w kropce, bo znam trochę inne opinie na temat szkoły. Moi znajomi chodzą na studia zaoczne i są z nich zadowoleni. A mój kolega jest właśnie z przeniesienia z Uniwerku. Ja się też wybieram w tym roku na zaoczne prawo, więc mocno się zastanawiam... A co do płacenia, to wiem, że to studia odpłatne, więc domyślam się, że pilnują żeby im się kasa zgadzała.
    2/18/16
  • student

    Nie polecam tej uczelni. Atmosfera głównie chodzi o to żeby na czas zapłacić, jak nie zapłacisz to jesteś wróg numer jeden. Jak płacisz na czas to wcale nie zmienia Twojego położenia i tak nikt Ci w niczym nie pomoże. Raczej ciągle jest pod górę. Kadra naukowa hmmmm to ciężka sprawa do oceny. Część profesjonalistów z UW, którzy stoją na wysokości zadania. Ćwiczeniowcy na medal. Niestety jak dla mnie zbyt dużo przedmiotów zapychaczy, które zajmują np 60h przy czym przedmioty najważniejsze dla prawników np. prawo cywilne i rodzinne połączone i do tego 16h także śmiech na sali. Biblioteka zaopatrzona w dawno przeterminowane stany prawne do niczego nie potrzebne i co najważniejsze zero nauki pisania pism procesowych zero testów i kazusów przygotowujących do egzaminy na aplikację no i oczywiście nie można pominąć faktu, iż renoma tej szkoły w porównaniu do UW jest żadna. Jakbym mogła wybierać jeszcze raz to tylko UW.
    2/12/16
  • poszukująca...

    Czy ktoś z was wie może od kiedy rusza rekrutacja na studia? Jestem na już na prawie, ale chcę się przenieść do Wrocławia. Czy ktoś się przenosił?
    2/5/16
  • Alicja

    Panie Piotrze G.- patrząc na Pana pisownie, warto się zastanowić, czy problem w karierze po studiach leży w uczelni, czy należy szukać go w innym miejscu. Przepraszam, ale człowiekowi z tytułem mgr prawa nie wypada robić taki błędów. Pana wypowiedź bije po oczach. Co do uczelni. Jest naprawdę dobra, nauki dużo, jak na każdych studiach prawniczych, są też wykładowcy mniej wymagający- jak wszędzie :) Generalnie jestem zadowolona, wykładowcy przykładają się do zajęć, traktują studenta z szacunkiem. Myślę że jeżeli ktoś przez 5 lat będzie się uczył na egzaminy, a nie ściągał to po tej uczelni na pewno ma szansę na aplikację i zrobienie kariery prawniczej.
    1/26/16
  • Anna

    Do rozgoryczonej- chyba trudno by od razu cały Wrocław znał naszą uczelnie skoro niedawno dopiero wyszli z niego pierwsi absolwenci? A do chłopaka, przepraszam, Pana, który nie błysnął niżej swoją polszczyzną to nie dziwie się, że go nie chcą. Pozdrawiam, studentka, która nie chcę by przez takie brednie nieuków rozeszła się niesłusznie zła reputacja.
    1/23/16
  • Magda

    Ja już pytałam - rok na dziennym prawie to 5400 (na szczęście rozkładają na raty :)). O inne koszty nie pytałam. A kiedy przychodzisz?
    12/9/15
  • Emilia

    Czy ktoś orientuje sie ile kosztuje rok nauki w tej szkole i jakie sa dodatkowe koszty? :)
    11/30/15
  • Kaśka!

    Witamy Pani Marto, już wiemy, jak bardzo Pani źle z powodu uroczystości rozdania dyplomów :). Szkoda, że robi Pani "renomę" innym absolwentom, którym się powiodło np. na egzaminie na aplikacje. Przez takie teksty mój dyplom też traci wartość - zupełnie niesłusznie. Jako absolwentka WSP bardzo żałuję, że nie skończyła Pani studiów na renomowanej uczelni państwowej...
    11/24/15
  • !!!!!

    Piotrze, jeśli słowo "pójść" Ty piszesz przez "u" .... to wybacz, ale dyskwalifikacja całkowita :-)
    10/12/15
  • Piotr G.

    Czy warto? 5 lat spendzonych w tej uczelni, łatwe studia, wymagania średnie i jest tytuł magistra jak u każdego. Z aplikacjom już nie poszło tak łatwo (słabe pszygotowanie). Na dodatek jak chciałem pujść na staż do kancelarii, widząc "wyższą szkołę prawa" notariusz parsknął śmiechem pytając mnie co to do licha jest. Czas się przebranżowić, bo po tej szkole prawa nie będzie, nie będzie pszyszłości i wielkich pieniędzy :( Tak to się kończy, jak żal komuś dorzucić kilka złociszów na studia na Uwr.
    10/3/15
  • Kasia C.

    O dostaniu się na studia decyduje tylko i wyłącznie kolejność zgłoszeń? Czyli "kto pierwszy ten lepszy"?
    8/27/15
  • Kasia S.

    Wykwalifikowana kadra, ciekawe zajęcia praktyczne, konferencja naukowe...a swoje pasje można rozwijać dodatkowo np. dzięki wyjściom na sekcje zwłok, do zakładu karnego itd. Ciekawą opcją są także symulacje rozpraw sądowych. Czuć, jak spełniają się marzenia ;-) POLECAM!
    7/22/15
  • AbSoLwEnTkA

    W tym roku zdobyłam tytuł magistra i z bólem serca oraz łezką w oku opuszczam mury WSP. 5 lat owocnej pracy, nauki i szczypty studenckiej zabawy za mną. Cóż mogę powiedzieć, na prawdę warto! Wykwalifikowana kadra naukowa WSP przyłoży wszelkich starań, aby marzenia o aplikacji i zawodzie np. Sędziego stały się jawą. Każdy student traktowany jest na wysokim poziomie, wszystkie sprawy można załatwić od ręki (w porównaniu do innych uczelni państwowych, gdzie człowiek jest traktowany jako "numerek indeksu"). Hmmm, jeśli ktoś ma jakieś pytania/wątpliwości z chęcią na nie odpowiem ;-) Dziękuję za wszytko i pozdrawiam, Marta C.
    7/1/15
  • zofia

    Po ekscesach w Warszawie Wrocław stał się oczkiem w głowie uczelni Chodkowskiej jako oddalony od stolicy i zdegenerowanego warszawskiego towarzystwa prawniczego. Decyzja okazała się strzałem w dziesiątkę. Nowa lokalizacja i nauka na błędach popełnionych w Warszawie zapewniła prawidłowe funkcjonowanie szkoły zarówno pod względem poziomu nauczania jak i obsługi studenta (będącego jakby nie patrzeć świadczeniobiorcą). Tak więc nie ma tu chamskich odzywek do studentów albo mówiąc delikatnie "niejasnych" zasad zaliczania. Polecam uczelnię z całego serca :)
    4/20/15
  • Megi Megane

    POLECAM! Pracownicy i wykładowcy wyższej szkoły prawa, traktują mas studentów na poziomie, przez co klimat i atmosfera jest bardzo przyjemna. Nauka - same przydatne konkrety, bez zbędnego "lania wody". Różne wydarzenia, eventy, konferncje naukowe...świetne przygotowanie do wymarzonego zawodu! Został mi jeszcze rok nauki i już zaczynam tęskić. :(
    4/7/15
  • z Chodkowskiej

    Jeżeli chodzi o Chodkowską - to bardzo dobry wybór. Na pierwszym roku są ogólne przedmioty, tak samo jak na uniwerku, i jakiejkolwiek innej uczelni. Jestem zadowolona z wyboru. Dużo nauki, sesja jest ciężka. Wykładowcy są wymagający. Prawda, że są i tacy, którzy przepuszczą cię bez problemów, ale czemu tu się dziwić? Przedmioty typu SOCJOLOGIA, HISTORIA POWSZECHNA, NAUKA O PAŃSTWIE, czy PSYCHOLOGIA - bezsensu było by gdyby to właśnie z nich nas tak bardzo cisnęli... Co innego z PRAWOZNAWSTWEM, PRAWEM KONSTYTUCYJNYM, czy PRAWAMI CZŁOWIEKA - to przedmioty właściwe dla prawa. Ciężko było je zaliczyć. Trzeba było bardzo pocisnąć. Warto iść na Chodkowską. Atmosfera jest super, kadra bardzo dobra. Dobrze Cię traktują. W dziekanacie, sekretariacie jest całkiem inaczej niż na uniwerku. W Chodkowskiej traktują Cię jak CZŁOWIEKA, a na Uniwerku mają do ciebie pretensje ("po co tu przyszedłeś/ przyszłaś").
    9/28/14
  • z Chodkowskiej

    Jeżeli chodzi o Chodkowską - to bardzo dobry wybór. Na pierwszym roku są ogólne przedmioty, tak samo jak na uniwerku, i jakiejkolwiek innej uczelni. Jestem zadowolona z wyboru. Dużo nauki, sesja jest ciężka. Wykładowcy są wymagający. Prawda, że są i tacy, którzy przepuszczą cię bez problemów, ale czemu tu się dziwić? Przedmioty typu SOCJOLOGIA, HISTORIA POWSZECHNA, NAUKA O PAŃSTWIE, czy PSYCHOLOGIA - bezsensu było by gdyby to właśnie z nich nas tak bardzo cisnęli... Co innego z PRAWOZNAWSTWEM, PRAWEM KONSTYTUCYJNYM, czy PRAWAMI CZŁOWIEKA - to przedmioty właściwe dla prawa. Ciężko było je zaliczyć. Trzeba było bardzo pocisnąć. Warto iść na Chodkowską. Atmosfera jest super, kadra bardzo dobra. Dobrze Cię traktują. W dziekanacie, sekretariacie jest całkiem inaczej niż na uniwerku. W Chodkowskiej traktują Cię jak CZŁOWIEKA, a na Uniwerku mają do ciebie pretensje ("po co tu przyszedłeś/ przyszłaś").
    9/28/14
  • szukacz

    Hej, wiecie może czy jeszcze rekrutują na prawo?
    9/4/14
  • clarice

    Świetna, kameralna atmosfera. Personel pomocny, nie miałam dotąd żadnych problemów. Brakowało mi punktów na dzienne na uniwersytecie, a mam znajomych na wieczorowych na UWr i nie chciałam tam iść. Nie żałuje wyboru Chodkowskiej :)
    4/28/14
  • Kama

    Może ktoś napisać jaki jest poziom na tej Uczelni?
    3/30/14
  • Bogusia

    Ja jestem akurat zadowolona z tego, że poszłam na tę uczelnię. Chcę się uczyć, a to jest chyba w tym wszystkim najważniejsze. Nie miałam możliwości pójścia na studia dzienne, sytuacja życiowa zmusiła mnie do studiowania zaocznie. Wydaję mi się, że najważniejsze jest nasze podejście. Ono decyduje w głównej mierze o tym, jakie będą nasze wyniki.
    1/31/14
  • Bale

    po doświadczeniach moich znajomych studiujących prawo, Chodkowska to dobry wybór. dużo zależy od Ciebie samego, na ile będzie Ci zależało i przyłożysz się do studiów, no ale na prawo raczej nie trafia się z przypadku, więc załóżmy, że jesteś nastawiony na naukę. nnam takich, którzy planują na aplikacje iść po tych studiach, i myślę, że im się uda, bo są ambitni i pracowici, a uczelnia stwarza im dobre warunki do nauki.
    8/23/13
  • kamilosss

    Też studiuję prawo na Chodkowskiej. do uniwerku trochę mnie zniechęcili znajomi ze starszych roczników opowieściami o strasznych dziekanach, gigantycznych kolejkach itp. A tu traktują każdego jak człowieka, a nie trybik w maszynie, i to mi się podoba. Nauki oczywiście dużo, jak to na prawie, ale jak człowiek to lubi, jest naprawdę spoko.
    8/19/13
  • do tomka

    hej, na prawie poziom jest ok, niektórzy wymagają więcej, inni mniej, ale jestem zadowolona. wykładowcy podchodza do ciebie, jak do człowieka, a w dziekanacie nie miałam nigdy problemu z załatwieniem spraw. ogólnie opinie o uczelni mam dobrą
    6/1/13
  • tomek

    Nie. Ale z pewnoscia to jakis wynalazek. Z tego co czytalem to zarzadzanie z elementami prawa. Napiszcie cos o tej Uczelni. Jaki maja poziom i jak traktuja studentow?
    5/30/13
  • eve

    hej czy ktoś z was słyszał o kierunku prawo w biznesie?
    5/29/13
  • III roczniak

    A ja się nie zgodzę - owszem P. Agnieszka jest miła, ale P. Ani też nie można nic zarzucić. Jest bardziej wymagająca, ale kiedy trzeba wtedy nam pomaga. Słyszałem wiele o innych dziekanatach i uważam, że nie mamy na co narzekać.
    5/28/13
  • Studentka WSZIP

    To prawda p. Agnieszka jest rewelacyjna ale ta druga-pozostawia wiele do życzenia:( Uczelnia z pewnością jest godna polecenia. Student jest traktowany jak student a nie jak chodzący numer indeksu.
    5/26/13
  • herold

    powiem tak - studiowałam na UWr - na 2 wydziałach - nauk społecznych i na prawie - i właśnie z prawa UWr przeniosłam się na Chodkowską... do dziś nie żałuję decyzji! Nie wiem o co chodzi z dziekanatem, bo są 2 babeczki, a p. Agnieszka jest rewelacyjna. Zawsze pomoże, poinformuje, załatwi. Część wykładowców z W-wy albo z UWr Wrocław, więc nauki jest naprawdę dużo (mam porównanie z prawem na UWr) POLECAM !!!
    5/20/13
  • EM info

    ja poszłam na ten kierunek, bo interesuję się psychologią i jestem zadowolona, przedmioty prowadzone ok, niektóre ciekawsze, inne mniej, ale generalnie polecam
    5/20/13
  • Do EM

    To jest czyste prawo z elementami psychologii. Chodzisz ze studentami prawa i dodatkowo masz 2-3 przedmioty z psycho. Pozdro!
    5/6/13
  • EM

    dodam, ze o oddzial we Wroclawiu chodzi
    5/3/13
  • EM

    chcialabym od tego roku isc na chodkowska,a dokladnie - psychologia dla prawnikow. zalezy mi na opinii ludzi ktorzy studiuja na tej uczelni, bo slyszalam rozne opinie. warto? ciekawie?
    5/3/13
  • Mońka

    Uczelnia ok, ale nowa kobieta w dziekanacie to jakaś pomyłka;/ Kiedyś były organizowane jakieś imprezki teraz trochę z tym gorzej ale dla chcącego nic trudnego:))) Generalnie godna polecenia!
    5/3/13
  • hey

    tak sobie weszłam, bo moja siostra szuka teraz uczelni i zobaczyłam, że nasza też jest. chciałam tylko skomentować to, że wykładowca namawia do przejścia na uniwerek. jeśli ten człowiek myśli, że uczelnia jest taka kiepska, to dlaczego tu uczy? sam sobie w ten sposób wyrabia opinię. ja studiuję prawo i uważam, że jest ok
    4/9/13
  • happ

    Ja przeniosłam się z Uniwersytetu Wrocławskiego i nie żałuję decyzji. Atmosfera studiowania jest tu zupełnie inna, nie ma sytuacji, że ulewają studentów na siłę. Jestem też zadowolona z pań w dziekanacie, nie wywalają ludzi za drzwi, jak to jest na uniwerku. Oczywiście chciałabym zmienić np. ilość książek w bibliotece, ale ogólnie duży plus
    4/8/13
  • monia

    ja tez słyszałam jakieś niepokojące wieści o tej uczelni, że ma sie rozpaść czy coś ale to podobno plotki, a problemach z dziekanatem nic nie wiem bo rzadko tam bywam
    3/8/13
  • Anita

    Możecie powiedzieć mi co się dzieje ostatnio na tej Uczelni? Dziekanat wiecznie zamknięty, kobie wiecznie "nadąsana". Gdzie jest reszta pracownikow? Na zajęciach u jednego z wykładowców usłyszelismy aby isc na Uniwerek.Wiecie o co tutaj chodzi?
    2/18/13
  • anita

    Z ta psychologią jest tak że studia sa jednolite 5-letnie. Trzeba się dobrze zastanowić, bo nie ma licencjata i kierunku po nim nie.można zmienić. Ja studiuje tu psychologie 2 rok. Mnie to akurat bardzo interesuję. Mamy bardzo ciekawe przedmioty, wiedza ta na pewno przydaje sie w zyciu. Oby tylko znaleść pracę w której bedę mogła się rozwijać.
    7/9/12
  • chrin

    no właśnie, bardzo ciekawie tutaj rozpisali na stronie studia psychologiczne, czy ktoś kto studiuje mógłby powiedzieć czy naprawę jest tak fajnie? od zawsze się interesowałem psychologią i tematyką związaną z człowiekiem. zastanawiam się między psychologią a kognitywistyką (ale to już gdzieś indziej), czy ktoś móglby coś mi doradzić?
    7/7/12
  • chrin

    no właśnie, bardzo ciekawie tutaj rozpisali na stronie studia psychologiczne, czy ktoś kto studiuje mógłby powiedzieć czy naprawę jest tak fajnie? od zawsze się interesowałem psychologią i tematyką związaną z człowiekiem. zastanawiam się między psychologią a kognitywistyką (ale to już gdzieś indziej), czy ktoś móglby coś mi doradzić?
    7/7/12
  • yeah

    psychoseksuologia! kurczę, co za świetna oferta, jaram się, taki kierunek to ja mogę studiować. tylko czesne strasznie wysokie. no ale kierunek występuje na bardzo niewielu uczelniach. znajomi robi duże oczy kiedy mówię że takie studia mnie interesują, no ale to naprawdę ciekawa tematyka, nie ma co ukrywać :D a jeśli będzie ciężko - tym lepiej, nie po to są studia żeby się obijać.
    5/23/12
  • werka

    studiuję tu prawo: prawna ochrona rodzin i małoletnich. Mam sporoo nauki, ale przy moim kierunku to norma. Z uczelni jestem zadowolona, wszystko odbywa się jak należy. Po studiach zamierzam startować na aplikację notarialną. Wiem, że to ciężki orzech do zgryzienia ale mam nadzieję że się uda.
    3/21/12
  • lola

    Noo fana tylko że ak dowala egzaminy to siedzisz dzień i noc nad ksiązkami.
    1/16/12
  • Krzysiekk

    w pełni akademicka jak gdzieś słyszałem na korytarzu naszej uczelni ;p Potwierdzam
    1/13/12