Media cyfrowe i komunikacja wizerunkowa
Media cyfrowe i komunikacja wizerunkowa to propozycja dla osób zainteresowanych światem współczesnych mediów i komunikacji. Główny nacisk kładziony będzie na funkcjonowanie człowieka i mediów w Internecie oraz wszechstronne wykorzystanie mediów cyfrowych we współczesnym świecie.
Kierunek oferuje praktyczne umiejętności, związane z wykorzystaniem nowoczesnych technologii do szeroko pojętego zawodowego funkcjonowania w sieci: od profesjonalnej działalności w obszarze mediów poprzez komunikację w mediach społecznościowych do kreowania wizerunku osób, firm, instytucji i idei.
Na wykładach studenci poznają teorie i koncepcje warunkujące zachowania i działanie we współczesnych mediach cyfrowych. Na ćwiczeniach i warsztatach sprawdzą w praktyce, jak działają konkretne narzędzia , jak komunikować się efektywnie, jak kreować optymalny przekaz.
Dla kogo studia na kierunku media cyfrowe i komunikacja wizerunkowa
Studia przewidziane są dla osób komunikatywnych, otwartych, zaradnych, swobodnie poruszających się w świecie nowych technologii i mediów społecznościowych.
Program kształcenia na kierunku media cyfrowe i komunikacja wizerunkowa
W programie studiów Media cyfrowe i komunikacja wizerunkowa przewidziano zagadnienia tematyczne:
- Webwriting i redagowanie tekstów
- Warsztat wideo
- Radio online z obróbką dźwięku
- Pracownia fotografii cyfrowej
- Komunikacja wizerunkowa
- Media relations
- Komunikowanie w mediach społecznościowych
- Storytelling
- Personal branding online
- Big Data w marketingu
- Kampanie marketingowe w mediach społecznościowych
- Social media dla dziennikarzy.
Przedmioty maturalne i zasady rekrutacji na kierunku media cyfrowe i komunikacja wizerunkowa
Zasady rekrutacji należy sprawdzać na stronie internetowej uczelni realizującej studia.
Perspektywy pracy po kierunku media cyfrowe i komunikacja wizerunkowa
Absolwenci posiadają kompetencje do podjęcia pracy w:
- redakcjach mediów cyfrowych
- rozgłośniach radiowych
- telewizji
- portalach internetowych
- mediach tradycyjnych
- prasie
- agencjach public relations
- działach marketingu.