Jakiego kierunku szukasz?
Media cyfrowe i komunikacja wizerunkowa
Media cyfrowe i komunikacja wizerunkowa to propozycja dla osób zainteresowanych światem współczesnych mediów i komunikacji. Główny nacisk kładziony będzie na funkcjonowanie człowieka i mediów w Internecie oraz wszechstronne wykorzystanie mediów cyfrowych we współczesnym świecie.
Kierunek oferuje praktyczne umiejętności, związane z wykorzystaniem nowoczesnych technologii do szeroko pojętego zawodowego funkcjonowania w sieci: od profesjonalnej działalności w obszarze mediów poprzez komunikację w mediach społecznościowych do kreowania wizerunku osób, firm, instytucji i idei.
Na wykładach studenci poznają teorie i koncepcje warunkujące zachowania i działanie we współczesnych mediach cyfrowych. Na ćwiczeniach i warsztatach sprawdzą w praktyce, jak działają konkretne narzędzia , jak komunikować się efektywnie, jak kreować optymalny przekaz.
W programie studiów Media cyfrowe i komunikacja wizerunkowa przewidziano zagadnienia tematyczne:
- Webwriting i redagowanie tekstów
- Warsztat wideo
- Radio online z obróbką dźwięku
- Pracownia fotografii cyfrowej
- Komunikacja wizerunkowa
- Media relations
- Komunikowanie w mediach społecznościowych
- Storytelling
- Personal branding online
- Big Data w marketingu
- Kampanie marketingowe w mediach społecznościowych
- Social media dla dziennikarzy
Jakie uczelnie oferują kierunek Media cyfrowe i komunikacja wizerunkowa
- administracja
- bezpieczeństwo wewnętrzne
- biznes turystyczny
- dietetyka
- dziennikarstwo i komunikacja społeczna
- filologia angielska
- fizjoterapia
- general aviation (lotnictwo ogólne, specjalność)
- gospodarka i administracja publiczna
- grafika komputerowa i produkcja multimedialna
- informatyka
- informatyka i ekonometria
- kosmetologia
- logistyka
- media cyfrowe i komunikacja wizerunkowa
- psychologia w zarządzaniu
- zarządzanie