Media cyfrowe i komunikacja wizerunkowa
Media cyfrowe i komunikacja wizerunkowa to propozycja dla osób zainteresowanych światem współczesnych mediów i komunikacji. Główny nacisk kładziony będzie na funkcjonowanie człowieka i mediów w Internecie oraz wszechstronne wykorzystanie mediów cyfrowych we współczesnym świecie.
Kierunek oferuje praktyczne umiejętności, związane z wykorzystaniem nowoczesnych technologii do szeroko pojętego zawodowego funkcjonowania w sieci: od profesjonalnej działalności w obszarze mediów poprzez komunikację w mediach społecznościowych do kreowania wizerunku osób, firm, instytucji i idei.
Na wykładach studenci poznają teorie i koncepcje warunkujące zachowania i działanie we współczesnych mediach cyfrowych. Na ćwiczeniach i warsztatach sprawdzą w praktyce, jak działają konkretne narzędzia , jak komunikować się efektywnie, jak kreować optymalny przekaz.
Dla kogo studia na kierunku media cyfrowe i komunikacja wizerunkowa
Studia przewidziane są dla osób komunikatywnych, otwartych, zaradnych, swobodnie poruszających się w świecie nowych technologii i mediów społecznościowych.
Program kształcenia na kierunku media cyfrowe i komunikacja wizerunkowa
W programie studiów Media cyfrowe i komunikacja wizerunkowa przewidziano zagadnienia tematyczne:
- Webwriting i redagowanie tekstów
- Warsztat wideo
- Radio online z obróbką dźwięku
- Pracownia fotografii cyfrowej
- Komunikacja wizerunkowa
- Media relations
- Komunikowanie w mediach społecznościowych
- Storytelling
- Personal branding online
- Big Data w marketingu
- Kampanie marketingowe w mediach społecznościowych
- Social media dla dziennikarzy.
Przedmioty maturalne i zasady rekrutacji na kierunku media cyfrowe i komunikacja wizerunkowa
Zasady rekrutacji należy sprawdzać na stronie internetowej uczelni realizującej studia.
Perspektywy pracy po kierunku media cyfrowe i komunikacja wizerunkowa
Absolwenci posiadają kompetencje do podjęcia pracy w:
- redakcjach mediów cyfrowych
- rozgłośniach radiowych
- telewizji
- portalach internetowych
- mediach tradycyjnych
- prasie
- agencjach public relations
- działach marketingu.
Opinie o kierunku media cyfrowe i komunikacja wizerunkowa
Kierunki pokrewne do kierunku media cyfrowe i komunikacja wizerunkowa
Jakie uczelnie oferują kierunek media cyfrowe i komunikacja wizerunkowa
W których miastach można studiować kierunek media cyfrowe i komunikacja wizerunkowa
Komentarze (0)
Zobacz również

Studia społeczne w Białymstoku i woj. podlaskim

Studia społeczne w Gdańsku i woj. pomorskim

Studia społeczne w Katowicach i woj. śląskim

Studia społeczne w Kielcach i woj. świętokrzyskim

Studia społeczne w Krakowie i Małopolsce

Studia społeczne w Lublinie i woj. lubelskim

Studia społeczne w Olsztynie i woj. warmińsko-mazurskim

Studia społeczne w Opolu i woj. opolskim

Studia społeczne w Poznaniu i Wielkopolsce

Studia społeczne w Rzeszowie i woj. podkarpackim

Studia społeczne w Szczecinie i woj. zachodniopomorskim

Studia społeczne w Toruniu, Bydgoszczy i woj. kujawsko-pomorskim

Studia społeczne w Warszawie i na Mazowszu

Studia społeczne w Zielonej Górze i woj. lubuskim

Studia społeczne w Łodzi i woj. łódzkim
