Projektowanie produktu, przestrzeni, przekazu
Kształcenie na kierunku Projektowanie produktu, przestrzeni, przekazu pozwala rozwinąć wyobraźnię artystyczną, umiejętności techniczne i intelektualne.
Studenci nabywają otwartości na wyzwania, ciekawości, szerokiego spojrzenia na otaczający świat, umiejętności stałego uczenia się i kwestionowania zastanej rzeczywistości. Poznają historię sztuki i designu oraz filozofię, mają możliwość udziału w wykładach i konwersatoriach. Studia uczą sposobu myślenia i działania polegającego na otwartości na wyzwania,
Studia realizowane są na poziomie pierwszego stopnia.
Dla kogo studia na kierunku projektowanie produktu, przestrzeni, przekazu
Kierunek przewidziany jest dla osób planujących zajmować się w przyszłości projektowaniem, designem, kandydatów kreatywnych, o predyspozycjach artystycznych, wysokim poczuciu estetyki.
Program kształcenia na kierunku projektowanie produktu, przestrzeni, przekazu
Zajęcia odbywają są w różnorodnych pracowniach, gdzie realizowane są zadania projektowe. Są wśród nich pracownie projektowania produktu, środków transportu, opakowań, typografii, ceramiki, eksperymentalna pracownia drewna, a także designu społecznego, krytycznego czy projektowania przestrzeni publicznych. Studenci uczą się kształtowania formy i funkcji, wykonywania makiet i prototypów obiektów, opanowują wiedzę dotyczącą technologii i konstrukcji, a także podstawy komunikacji wizualnej.
Przedmioty maturalne i zasady rekrutacji na kierunku projektowanie produktu, przestrzeni, przekazu
Zasady naboru należy sprawdzać na stronie ASP.
Perspektywy pracy po kierunku projektowanie produktu, przestrzeni, przekazu
Absolwenci mogą pracować w biurach i działach projektowych dużych i średnich przedsiębiorstw.
Będą zatrudniani w pracowniach designu, biurach architektonicznych, agencjach marketingowych.