Komunikowanie promocyjno - wizerunkowe, reklama, branding, PR
Studia drugiego stopnia na kierunku Komunikowanie promocyjno-wizerunkowe - reklama, branding, PR trwają 2 lata.
Studia te przygotowują specjalistów w zakresie nowoczesnego komunikowania promocyjno-wizerunkowego w kilku specjalnościach odpowiadających zarówno aspiracjom i zainteresowaniom naukowym i zawodowych młodych ludzi, jak i potrzebom rynku: promocji, reklamie, marketingowi i public relations.
Celem specjalności na studiach II stopnia w ramach kierunku Komunikowanie promocyjno-wizerunkowe - reklama, branding, PR jest przygotowanie absolwentów do pracy w szeroko rozumianym obszarze współczesnego komunikowania wizerunkowego, zarówno w praktycznym wymiarze promocji, reklamy, marketingu, brandingu, public relations, jak i w naukowym badaniu i analizowaniu tych zjawisk w kontekście współczesnych potrzeb komunikowania wizerunkowego.
Studia odpowiadają aktualnym wyzwaniom czasu kultury i cywilizacji medialnej, przygotowując profesjonalnych pracowników współczesnej przestrzeni komunikowania wizerunkowego i medialnego, uformowanych w duchu chrześcijańskiej wizji człowieka i etyki reklamy i public relations, służących prawdzie, dobru i godności człowieka oraz dobru społeczności, dobrze orientujących się i niosących innym orientację w świecie współczesnych mediów, technologii medialnych, reklamy, public relations, promocji, marketingu, a także projektowania graficznego, grafiki komputerowej i przestrzeni wirtualnej.
Dla kogo studia na kierunku komunikowanie promocyjno - wizerunkowe, reklama, branding, PR
To propozycja edukacyjna dla tych wszystkich, którzy swoją przyszłość zawodową wiążą z szeroko rozumianą branżą marketingową, PR-ową, wizerunkową.
Program kształcenia na kierunku komunikowanie promocyjno - wizerunkowe, reklama, branding, PR
Program kształcenia ma na celu:
- przygotowanie profesjonalnej kadry do pracy w obszarze komunikowania marketingowego z uwzględnieniem najnowszych technologii, narzędzi i metod komunikowania wizerunkowego, komunikowania reklamowego i komunikowania brandingowego
- przygotowanie specjalistów public relations, którzy w ramach komunikacji pozytywnych wartości, będą prawdziwymi fachowcami od zarządzania informacją i promowania pozytywnych wartości w ramach komunikowania społecznego
- przygotowanie fachowców w obszarze projektowania, organizacji i zarządzania promocją na bazie nowoczesnych narzędzi projektowania i grafiki komputerowej
Zajęcia dydaktyczne na kierunku "Komunikowanie promocyjno-wizerunkowe - reklama, branding, PR" szczególnie proponowane przedmioty specjalnościowe, kierunkowe i fakultatywne będą prowadzone w większości przez przedstawicieli instytucji z otoczenia społeczno-gospodarczego i instytucjonalnego.
Konkretne warsztaty i zajęcia laboratoryjne będą obejmowały tworzenie praktycznych projektów studenckich, koordynowanych przez prowadzących związanych z instytucjami zewnętrznymi. Zajęcia warsztatowe z pracodawcami obejmowały będą zarówno kształcenie bezpośrednie na uczelni oraz działania in-field w porozumieniu z instytucją, z którą związany będzie dany prowadzący zajęcia.
Przedmioty maturalne i zasady rekrutacji na kierunku komunikowanie promocyjno - wizerunkowe, reklama, branding, PR
Perspektywy pracy po kierunku komunikowanie promocyjno - wizerunkowe, reklama, branding, PR
Przestrzeń zawodowa dla absolwentów kierunku jest bardzo atrakcyjna, aktualna i bogata.
Typowymi miejscami pracy i zaangażowania zawodowego wszystkich specjalności studiów są m.in.:
- reklama
- branding
- public relations;
- media relations i rzecznictwo prasowe;
- marketing medialny;
- promocja;
- trening i coaching komunikowania wizerunkowego;
- zarządzanie w reklamie, public relations i promocji;
- biura prasowe firm, urzędów i organizacji;
- komórki marketingowe przedsiębiorstw;
- działy marketingu i reklamy placówek kulturalnych;
- agencje reklamowe;
- agencje public relations;
- agencje kreatywne;
- organizacja i zarządzanie kampaniami promocyjnymi;
- doradztwo wizerunkowe;
- projektowanie graficzne;
- grafika komputerowa;
- social media: e-public relations, e-marketing;
- projektowanie i zarządzanie stronami internetowymi;
18. Różnorodność oferty edukacyjnej gwarantuje absolwentom fachowe przygotowanie do pracy w szerokim obszarze komunikowania promocyjno-wizerunkowego.