Jakiego kierunku studiów szukasz?

Marketing i sprzedaż

Studia licencjackie na kierunku Sprzedaż i marketing są idealnym narzędziem do rozwijania pasji w zakresie e-commerce i digital marketingu.

Absolwenci tego kierunku posiądą umiejętności i kompetencje pozwalające im podjąć pracę związaną z działaniami zarówno marketingowymi przedsiębiorstwa, jak i działaniami instytucji i organizacji. Będą mogli odnaleźć się w świecie e-commerce jako właściciele sklepów internetowych, ale też jako pracownicy skoncentrowani wokół marki odnoszącej sukcesy.

Ponadto posiądą wiedzę i umiejętności przydatne w komunikacji biznesu oraz nauczą się mechanizmów dotyczących procesu sprzedaży, obsługi nowoczesnych narzędzi marketingowych: programów monitorujących działania w internecie, systemów zarządzania sprzedażą i relacjami z klientami, i wielu innych.

W ramach kierunku przewidziano dwie specjalności:

  • e-commerce
  • digital marketing.

Jaka wiedzę i kompetencje zyskasz?

Absolwent specjalności e-commerce:

  • potrafi samodzielnie uruchomić sklep internetowy,
  • zna prawno-finansowe uregulowania handlu internetowego,
  • wykorzystuje możliwe systemy płatności i platformy sprzedażowe,
  • określa potencjalnych klientów,
  • ocenia czy zaproponowana oferta odpowiada zapotrzebowaniu rynkowemu,
  • określa co jest atrybutem oferty i dlaczego klienci powinni z niej skorzystać,
  • dokonuje oceny firm konkurencyjnych,
  • oszacuje cenę za produkt/usługę,
  • określi cechy produktu/usługi,
  • umie przekonać klienta do zakupu i zachęcić go do polecenia oferty innym klientom.

Absolwent specjalności digital marketing:

  • zna narzędzia e-marketingu i je zastosować,
  • potrafi zastosować takie narzędzia jak SEO, kampanie reklamowe Google Ads,
  • stworzy reklamy internetowe z wartościowymi treściami (content marketing) dla takich mediów społecznościowych, jak Facebook, YouTube, Instagram, Twitter, LinkedIn.

Dla kogo studia na kierunku marketing i sprzedaż

Jeżeli dziedzina e-commerce wydaje Ci się idealnym narzędziem do rozwijania pasji w marketingu internetowym i zajmowaniem się tym zawodowo - warto, być rozważył studia na kierunku Marketing i sprzedaż.

Program kształcenia na kierunku marketing i sprzedaż

Przykładowe przedmioty na specjalności e-commerce:

  • Platformy sprzedażowe
  • Identyfikacja wizualna produktów
  • Systemy płatności on-line
  • UX/UI w e-commerce
  • Podstawy html i css
  • Prawno-finansowe aspekty handlu
  • Warsztat budowy sklepu internetowego

Przykładowe przedmioty na specjalności digital marketing:

  • Kampanie internetowe,
  • SEO – optymalizacja wyników wyszukiwania,
  • Narzędzia google w marketingu,
  • Content marketing,
  • Media społecznościowe,
  • Email marketing,
  • Influencer marketing.

Przedmioty maturalne i zasady rekrutacji na kierunku marketing i sprzedaż

Szczegółowe zasady naboru na studia należy sparwdzić na stronie www Uczelni.

Perspektywy pracy po kierunku marketing i sprzedaż

Absolwenci mogą odnaleźć się w świecie e-commerce – jako właściciele sklepów internetowych, ale też jako pracownicy skoncentrowani wokół marki odnoszącej sukcesy. Studenci na studiach Sprzedaż i marketing ponadto posiądą wiedzę i umiejętności przydatne w komunikacji biznesu (zwłaszcza e-commerce) oraz nauczą się mechanizmów dotyczących procesu sprzedaży, obsługi nowoczesnych narzędzi marketingowych – programów monitorujących działania w internecie, systemów zarządzania sprzedażą i relacjami z klientami, i wielu innych.

Opinie o kierunku marketing i sprzedaż

Brak szczegółowego opisu…

Kierunki pokrewne do kierunku marketing i sprzedaż

Jakie uczelnie oferują kierunek marketing i sprzedaż

W których miastach można studiować kierunek marketing i sprzedaż

Komentarze (0)

brak komentarzy…