Media społecznościowe w zarządzaniu
Kierunek Media społecznościowe w zarządzaniu to studia drugiego stopnia. Kształci nowoczesnych menedżerów, umiejących efektywnie wykorzystywać nowe media, szczególnie w powiązaniu z dziedziną marketingu/PR.
Jak przekonuje uczelnia, umiejętności nowoczesnego menedżera to m.in.:
- wdrażanie zmian opartych na IT
- zarządzanie technologią informacyjną
- uczenie się w środowisku wirtualnym
- budowa innowacyjnych modeli e-biznesowych
- wykorzystanie społeczności zewnętrznych do tworzenia innowacji, rozwiązywania problemów i pozyskiwania produktów
- efektywna komunikacji z otoczeniem
- budowa pozytywnego wizerunku i fidelizacji konsumentów w bardzo konkurencyjnym środowisku
- pozyskiwanie i rozwój nowoczesnych pracowników.
Dla kogo studia na kierunku media społecznościowe w zarządzaniu
Media społecznościowe w zarządzaniu to kierunek odpowiedni dla osób przebojowych, nowoczesnych, nie bojących się wyzwań związanych z wykorzystaniem nowych technologii.
Program kształcenia na kierunku media społecznościowe w zarządzaniu
Program kształcenia na kierunku media społecznościowe w zarządzaniu obejmuje blok przedmiotów ogólnej wiedzy menedżerskiej, takich jak:
- koncepcje zarządzania
- prawo cywilne
- statystyka w biznesie
- zarządzanie strategiczne
- marketing międzynarodowy
- komunikacja interkulturowa
- business English
- zarządzanie procesami
- warsztaty menedżerskie
- zarządzanie finansami
- makroekonomia
- przedsiębiorczość
- komunikacja marketingowa
- badania marketingowe
- zarządzanie zasobami ludzkimi
- symulacje w biznesie
- prawo handlowe
- laboratorium innowacji
- design thinking
- modele biznesu
- innovation management
oraz blok przedmiotów specjalistycznych, takich jak:
- technologie mobilne
- komputerowe wsparcie badań rynkowych i społecznych
- content marketing
- crowdsourcing
- trend analysis and scenario building
- projektowanie UX aplikacji mobilnej
- reklama w mediach społecznościowych
- globalizacja i cyfryzacja gospodarki
- rynek reklamy w Polsce
- strategie w mediach społecznościowych
- marketing społecznościowy
- rynek nowych mediów
- monitoring i analiza mediów społecznościowych
- reklama w mediach społecznościowych
- bezpieczeństwo w internecie
- electronic business.
Przedmioty maturalne i zasady rekrutacji na kierunku media społecznościowe w zarządzaniu
Media społecznościowe w zarządzaniu to kierunek drugiego stopnia, wymaga więc uzyskanego tytułu licencjata z pokrewnych dziedzin.
Perspektywy pracy po kierunku media społecznościowe w zarządzaniu
Absolwenci kierunku mogą podjąć pracę na stanowiskach menadżerskich lub specjalistycznych, takich jak:
- community manager
- social media manager
- content strategist
- analityk social media
- specjalista ds. komunikacji wizualnej
- specjalista ds. YouTube.
Będą także gotowi do prowadzenia własnej działalności gospodarczej z dziedziny marketingu, PR-u oraz nowych technologii.