Jakiego kierunku studiów szukasz?

Media społecznościowe w zarządzaniu

Kierunek Media społecznościowe w zarządzaniu to studia drugiego stopnia. Kształci nowoczesnych menedżerów, umiejących efektywnie wykorzystywać nowe media, szczególnie w powiązaniu z dziedziną marketingu/PR.

Jak przekonuje uczelnia, umiejętności nowoczesnego menedżera to m.in.:

  • wdrażanie zmian opartych na IT
  • zarządzanie technologią informacyjną
  • uczenie się w środowisku wirtualnym
  • budowa innowacyjnych modeli e-biznesowych
  • wykorzystanie społeczności zewnętrznych do tworzenia innowacji, rozwiązywania problemów i pozyskiwania produktów
  • efektywna komunikacji z otoczeniem
  • budowa pozytywnego wizerunku i fidelizacji konsumentów w bardzo konkurencyjnym środowisku
  • pozyskiwanie i rozwój nowoczesnych pracowników.

Dla kogo studia na kierunku media społecznościowe w zarządzaniu

Media społecznościowe w zarządzaniu to kierunek odpowiedni dla osób przebojowych, nowoczesnych, nie bojących się wyzwań związanych z wykorzystaniem nowych technologii.

Program kształcenia na kierunku media społecznościowe w zarządzaniu

Program kształcenia na kierunku media społecznościowe w zarządzaniu obejmuje blok przedmiotów ogólnej wiedzy menedżerskiej, takich jak:

  • koncepcje zarządzania
  • prawo cywilne
  • statystyka w biznesie
  • zarządzanie strategiczne
  • marketing międzynarodowy
  • komunikacja interkulturowa
  • business English
  • zarządzanie procesami
  • warsztaty menedżerskie
  • zarządzanie finansami
  • makroekonomia
  • przedsiębiorczość
  • komunikacja marketingowa
  • badania marketingowe
  • zarządzanie zasobami ludzkimi
  • symulacje w biznesie
  • prawo handlowe
  • laboratorium innowacji
  • design thinking
  • modele biznesu
  • innovation management

oraz blok przedmiotów specjalistycznych, takich jak:

  • technologie mobilne
  • komputerowe wsparcie badań rynkowych i społecznych
  • content marketing
  • crowdsourcing
  • trend analysis and scenario building
  • projektowanie UX aplikacji mobilnej
  • reklama w mediach społecznościowych
  • globalizacja i cyfryzacja gospodarki
  • rynek reklamy w Polsce
  • strategie w mediach społecznościowych
  • marketing społecznościowy
  • rynek nowych mediów
  • monitoring i analiza mediów społecznościowych
  • reklama w mediach społecznościowych
  • bezpieczeństwo w internecie
  • electronic business.

Przedmioty maturalne i zasady rekrutacji na kierunku media społecznościowe w zarządzaniu

Media społecznościowe w zarządzaniu to kierunek drugiego stopnia, wymaga więc uzyskanego tytułu licencjata z pokrewnych dziedzin.

Perspektywy pracy po kierunku media społecznościowe w zarządzaniu

Absolwenci kierunku mogą podjąć pracę na stanowiskach menadżerskich lub specjalistycznych, takich jak:

  • community manager
  • social media manager
  • content strategist
  • analityk social media
  • specjalista ds. komunikacji wizualnej
  • specjalista ds. YouTube.

Będą także gotowi do prowadzenia własnej działalności gospodarczej z dziedziny marketingu, PR-u oraz nowych technologii.

Opinie o kierunku media społecznościowe w zarządzaniu

Kierunki pokrewne do kierunku media społecznościowe w zarządzaniu

Jakie uczelnie oferują kierunek media społecznościowe w zarządzaniu

W których miastach można studiować kierunek media społecznościowe w zarządzaniu

Komentarze (0)

brak komentarzy…

Zobacz również

Zarządzanie w Olsztynie
Zarządzanie w Olsztynie
Zarządzanie w Opolu
Zarządzanie w Opolu
Zarządzanie w Radomiu
Zarządzanie w Radomiu
Zarządzanie w Rzeszowie
Zarządzanie w Rzeszowie
Zarządzanie w Toruniu
Zarządzanie w Toruniu
Zarządzanie w Zielonej Górze
Zarządzanie w Zielonej Górze
​Zarządzanie w Białymstoku
​Zarządzanie w Białymstoku
​Zarządzanie w Gdańsku
​Zarządzanie w Gdańsku
​Zarządzanie w Katowicach
​Zarządzanie w Katowicach
​Zarządzanie w Kielcach
​Zarządzanie w Kielcach
​Zarządzanie w Koszalinie
​Zarządzanie w Koszalinie
​Zarządzanie w Szczecinie
​Zarządzanie w Szczecinie
​Zarządzanie w Warszawie
​Zarządzanie w Warszawie
​Zarządzanie w Łodzi
​Zarządzanie w Łodzi