Digital communication and social media for management
Kierunek Digital Communication and Social Media for Management powstał w wyniku rozmów z ekspertami kierunkowymi, analiz zarówno rynku pracodawców, jak i oferty rynku edukacyjnego – polskiego i zagranicznego. Tym samym idealnie wpisuje się w obszar zainteresowań młodego pokolenia jak i trendy rynkowe.
Unikatowym jest ogromny walor praktyczny kierunku, który podniesie nie tylko wartość samych zajęć, czyniąc je wysoce interesującymi, ale pozwoli na utrzymywanie odpowiedniego poziomu aktualizacji przekazywanej wiedzy.
W czasie zajęć ogromny nacisk położony zostanie na kreowanie umiejętności studentów, pozwalające im na samodzielne podejmowanie działań. Kierunek realizowany będzie również we współpracy z wykładowcami z uczelni zagranicznych, co z pewnością pozwoli studentom na pozyskiwanie wiedzy w ujęciu globalnym, czyniąc ich bardziej otwartymi i gotowymi na pracę w środowiskach międzynarodowych w przyszłości.
Niepodważalnym atutem jest Rada Programowa Kierunku – Gremium Praktyków składająca się z przedstawicieli wiodących firm z branży digital i social media – osób, które będą brały czynny udział w zajęciach, jako zaproszeni praktycy. Współpraca z nimi prowadzona będzie na zasadach Mentoringu oraz Business Angels.
Dla kogo studia na kierunku digital communication and social media for management
To kierunek dla osób otwartych, ceniących sobie kreatywność, nietuzinkowość rozwiązań oraz otwartość na nowości, jednocześnie doceniających potencjał rynku digitalowego, w tym social media.
Program kształcenia na kierunku digital communication and social media for management
W programie studiów przewidziano kierunki:
- Economics
- Fundamentals of Finance
- Introduction to Management
- IT Tools for Business
- Organization Theory
- Understanding Business
- Applied Mathematics and Statistics for Business
- Basics of Media
- Business English
- Business Environment
- Issues in Business
- Market & Marketing
- Organizational Behaviour
- Data Protection and Cybersecurity
- Digital Economy and Commerce
- Digital Technologies
- Inbound Marketing
- Innovation Business Models
- Market Research and Data-Driven Decisions
- Marketing Communication
- Customer Experience
- Customer Behaviour
- Social Media Management
- Social Media Toolbox
- Crisis in Social Media
- Graphics and Design
- Influencer Marketing
- Social Media Ads and Analytics
Przedmioty maturalne i zasady rekrutacji na kierunku digital communication and social media for management
Zasady naboru na studia uwzględniają wyniki maturalne z ptrzedmiotów:
1 kategoria: język angielski
2 kategoria: geografia, historia, informatyka, matematyka, WOS, język obcy nowożytny (poza angielskim)
3 kategoria: matematyka, geografia, historia, WOS, informatyka, fizyka, biologia, chemia
Perspektywy pracy po kierunku digital communication and social media for management
Stanowiska, na jakich będzie mógł pracować absolwent tego kierunku to m.in. :
- Social Commerce and Digital Services Manager
- Specjalista ds. mediów społecznościowych,
- Social media manager
- Social media expert
- Social media master
- Junior Social Media Account Executive
- Creative Copywritter
- Contenet marketing manager/coordinator
- Specjalista ds. Kontentu i Social Media
- Specjalista ds. Facebook Ads
- Influenecer Marketing Master
- Specjalista ds. Influencer Marketingu