Marketing i biznes elektroniczny
Studia na tym kierunku mają na celu przygotowanie absolwentów do korzystania z technologii cyfrowych i sieci Internetu w szeroko rozumianym biznesie internetowym. Program kształcenia stanowi odpowiedź na potrzeby rynku europejskiego polskiego.
Efektem procesu kształcenia są umiejętności wykorzystania wiedzy, metod i narzędzi analitycznych do efektywnych działań w Internecie i szeroko rozumianym biznesie elektronicznym.
Studia trwają sześć semestrów i mają profil praktyczny: warsztaty, laboratoria, ćwiczenia, konwersatoria i praktyki zawodowe.
Specjalności oferowane w ramach kierunku:
- Marketing internetowy
- Handel elektroniczny w sieci
Dla kogo studia na kierunku marketing i biznes elektroniczny
To propozycja dla tych wszystkich, który bliski jest szeroko rozumiany marketing, z naciskiem na technologie cyfrowe.
Program kształcenia na kierunku marketing i biznes elektroniczny
Szczegółowy program kształcenia poznasz na stronie Uczelni, realizującej studia.
Przedmioty maturalne i zasady rekrutacji na kierunku marketing i biznes elektroniczny
Zasady rekrutacji różnią się na uczelniach publicznych i niepublicznych. Dlatego zachęcamy każdorazowo do sprawdzenia procesu naboru kandydatów bezpośrednio na stronie www uczelni.
Perspektywy pracy po kierunku marketing i biznes elektroniczny
Na absolwentów praca czeka w:
- Działach Promocji
- Sekcjach Marketingu
- Departamentach Komunikacji z otoczeniem
- wszelkich jednostkach w instytucjach państwowych, samorządowych i prywatnych, gdzie dba się o wizerunek placówki