Media i marketing z komunikacją wizerunkową
Prezentowane studia Media i marketing z komunikacją wizerunkową umożliwia zdobycie wiedzy na temat wdrażania i prowadzenia działań marketingowych w różnych sektorach biznesu.
Podczas kształcenia poznasz najnowsze trendy w reklamie, mediach i brandingu oraz techniki i strategie marketingowe. Dowiesz się, jakie są zasady budowania i utrzymania pozytywnego wizerunku firm i osób publicznych. Nauczysz się także sposobów funkcjonowania i rodzajów komunikacji charakterystycznej dla różnego typu mediów.
Uzyskasz wiedzę w zakresie:
- najnowszych rodzajów działań marketingowych – od content marketingu, przez video i influencer marketing, po performance marketing;
- zasad komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej;
- dobrych praktyk PR i CSR;
- podstaw działań PPC, Marketing Automation oraz SEO;
- korzystania z AI w codziennej pracy marketingowca;
- przeprowadzania badań rynku i opinii oraz audytów;
- planowania kampanii sprzedażowych i wizerunkowych.
Dla kogo studia na kierunku media i marketing z komunikacją wizerunkową
To propozycja dla osób zainteresowanych mediami, szeroko rozumianym marketingiem, promocją, wizerunkiem, PR, itd.
Program kształcenia na kierunku media i marketing z komunikacją wizerunkową
Podczas studiów możesz się spodziewać zajęć takich jak:
- Marketing i budowanie relacji z mediami
- Komunikacja wizerunkowa i public relations
- Marketing internetowy i media społecznościowe
- Zamówienia publiczne
- Postępowanie administracyjne
- Publiczne prawo gospodarcze
- Ochrona własności intelektualnej
- Technologie informacyjne i komunikacyjne
- Podstawy organizacji i zarządzania
- Podstawy prawoznawstwa
- Badania rynku i analiza danych w marketingu
- Tworzenie treści multimedialnych
- Reklama i kampanie reklamowe
- Zarządzanie marką i identyfikacją wizualną
- Teoria komunikacji i media
- Kreatywność i projektowanie w reklamie
- Etyka mediów i marketingu
Przedmioty maturalne i zasady rekrutacji na kierunku media i marketing z komunikacją wizerunkową
Zasady naboru na studia należy sprawdzać bezpośrednio na uczelni.
Perspektywy pracy po kierunku media i marketing z komunikacją wizerunkową
Absolwent może pracować w:
- działach marketingu małych, średnich i dużych firm, a także w startupach;
- agencjach reklamowych, social media czy PR;
- działach komunikacji wewnętrznej i employer brandingu w sektorze publicznym oraz prywatnym;
- ośrodkach badania rynku i opinii publicznej;
- placówkach oświatowych;
- organizacjach zajmujących się konsultingiem biznesowym;
- mediach – w prasie, telewizji, radiu czy internetowych portalach informacyjnych;
- biurach prasowych.