Jakiego kierunku studiów szukasz?

Media i marketing z komunikacją wizerunkową

Prezentowane studia Media i marketing z komunikacją wizerunkową umożliwia zdobycie wiedzy na temat wdrażania i prowadzenia działań marketingowych w różnych sektorach biznesu.

Podczas kształcenia poznasz najnowsze trendy w reklamie, mediach i brandingu oraz techniki i strategie marketingowe. Dowiesz się, jakie są zasady budowania i utrzymania pozytywnego wizerunku firm i osób publicznych. Nauczysz się także sposobów funkcjonowania i rodzajów komunikacji charakterystycznej dla różnego typu mediów.

Uzyskasz wiedzę w zakresie:

  • najnowszych rodzajów działań marketingowych – od content marketingu, przez video i influencer marketing, po performance marketing;
  • zasad komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej;
  • dobrych praktyk PR i CSR;
  • podstaw działań PPC, Marketing Automation oraz SEO;
  • korzystania z AI w codziennej pracy marketingowca;
  • przeprowadzania badań rynku i opinii oraz audytów;
  • planowania kampanii sprzedażowych i wizerunkowych.

Dla kogo studia na kierunku media i marketing z komunikacją wizerunkową

To propozycja dla osób zainteresowanych mediami, szeroko rozumianym marketingiem, promocją, wizerunkiem, PR, itd.

Program kształcenia na kierunku media i marketing z komunikacją wizerunkową

Podczas studiów możesz się spodziewać zajęć takich jak:

  • Marketing i budowanie relacji z mediami
  • Komunikacja wizerunkowa i public relations
  • Marketing internetowy i media społecznościowe
  • Zamówienia publiczne
  • Postępowanie administracyjne
  • Publiczne prawo gospodarcze
  • Ochrona własności intelektualnej
  • Technologie informacyjne i komunikacyjne
  • Podstawy organizacji i zarządzania
  • Podstawy prawoznawstwa
  • Badania rynku i analiza danych w marketingu
  • Tworzenie treści multimedialnych
  • Reklama i kampanie reklamowe
  • Zarządzanie marką i identyfikacją wizualną
  • Teoria komunikacji i media
  • Kreatywność i projektowanie w reklamie
  • Etyka mediów i marketingu

Przedmioty maturalne i zasady rekrutacji na kierunku media i marketing z komunikacją wizerunkową

Zasady naboru na studia należy sprawdzać bezpośrednio na uczelni.

Perspektywy pracy po kierunku media i marketing z komunikacją wizerunkową

Absolwent może pracować w:

  • działach marketingu małych, średnich i dużych firm, a także w startupach;
  • agencjach reklamowych, social media czy PR;
  • działach komunikacji wewnętrznej i employer brandingu w sektorze publicznym oraz prywatnym;
  • ośrodkach badania rynku i opinii publicznej;
  • placówkach oświatowych;
  • organizacjach zajmujących się konsultingiem biznesowym;
  • mediach – w prasie, telewizji, radiu czy internetowych portalach informacyjnych;
  • biurach prasowych.

Opinie o kierunku media i marketing z komunikacją wizerunkową

Brak szczegółowego opisu…

Kierunki pokrewne do kierunku media i marketing z komunikacją wizerunkową

Jakie uczelnie oferują kierunek media i marketing z komunikacją wizerunkową

W których miastach można studiować kierunek media i marketing z komunikacją wizerunkową

Komentarze (0)

brak komentarzy…