Media, visual and social communication
Studenci kierunku Media, visual and social communication poznają różne rodzaje mediów cyfrowych. Uczą się tworzenia treści cyfrowych, analizowania wpływu mediów społecznościowych na kulturę. Poznają zasady zarządzania projektami w odniesieniu do różnych dziedzin i środowisk zawodowych. Uczestniczą w warsztatach pisarskich.
Kierunek realizowany jest w języku angielskim.
To studia pierwszego stopnia, absolwenci uzyskują tytuł licencjata.
Dla kogo studia na kierunku media, visual and social communication
Studia będą odpowiednie dla kandydatów swobodnie posługujących się językiem angielskim, którzy pragną zdobyć kompetencje w dziedzinie mediów, komunikacji cyfrowej, tworzenia treści internetowych, możliwości wykorzystania mediów społecznościowych.
Program kształcenia na kierunku media, visual and social communication
W programie studiów znajdą się:
- przedmioty związane z technologią informatyczną
- psychologia społeczna
- lingwistyka
- zagadnienia z zakresu komunikacji werbalne, niewerbalnej oraz międzykulturowej
- elementy retoryki i języka perswazji
- nauka specjalistycznego języka angielskiego
- przedmioty z zakresu marketingu i reklamy.
Przedmioty maturalne i zasady rekrutacji na kierunku media, visual and social communication
Rekrutacja odbywa się na podstawie wyniku maturalnego z języka angielskiego.
Dodatkowym kryterium są punkty uzyskane na maturze z języka polskiego.
Perspektywy pracy po kierunku media, visual and social communication
Przykładowe stanowiska, jakie może zajmować absolwent kierunku:
- analityk danych
- content manager
- copy writer
- projektant interfejsu
- projektant graficzny
- specjalista ds. szkoleń
- specjalista ds. PR
- specjalista ds. komunikacji korporacyjnej
- kierownik projektu w agencji reklamowej.