Jakiego kierunku studiów szukasz?

Zarządzanie mediami i reklamą

Zarządzanie mediami i reklamą to interdyscyplinarny kierunek II stopnia, łączący nauki o zarządzaniu i jakości z naukami o komunikacji społecznej i mediach, a także z prawem, ekonomią i finansami. Integralny element studiów stanowią również przedmioty z zakresu filozofii oraz nauk o sztuce.

Stworzenie kierunku to odpowiedź na zmieniające się warunki społeczne, w tym zwłaszcza na szeroko rozumianą mediatyzację i rozwój struktur społeczeństwa informacyjnego.

Studenci wybierają jedną grupę zajęć specjalizacyjnych: zarządzanie mediami lub zarządzanie reklamą.

Dla kogo studia na kierunku zarządzanie mediami i reklamą

To studia dla osób, które wrodzony talent do organizacji i przedmiotów ścisłych łączą z zainteresowaniem światem mediów, reklamy i marketingu.

Program kształcenia na kierunku zarządzanie mediami i reklamą

Na studentów czekają takie przedmioty jak:

  • podstawy marketingu w mediach
  • marketing w organizacji
  • socjotechnika reklamy
  • etyka reklamy i problemy konsumpcji
  • projektowanie badań naukowych
  • zarządzanie strategiczne
  • projekty miejskie
  • źródła współczesności
  • prawo mediów
  • zarządzanie organizacją medialną
  • analiza audytoriów medialnych
  • ekonomia
  • źródła współczesności
  • współczesne trendy w zarządzaniu
  • współczesne trendy w kulturze.

Przedmioty maturalne i zasady rekrutacji na kierunku zarządzanie mediami i reklamą

To studia drugiego stopnia, na które mogą dostać się absolwenci studiów pierwszego stopnia z zakresu nauk humanistycznych, społecznych, teologicznych oraz artystycznych.

Perspektywy pracy po kierunku zarządzanie mediami i reklamą

Absolwent zarządzania mediami i reklamą jest przygotowany do objęcia stanowiska menedżera odpowiedzialnego za całokształt funkcjonowania instytucji i organizacji kultury oraz mediów. Jednocześnie studia o takim profilu przygotowują do pracy dziennikarskiej, w agencjach reklamy, sektorze IT oraz – najogólniej rzecz ujmując – w sektorze przemysłów kreatywnych.

Opinie o kierunku zarządzanie mediami i reklamą

Kierunki pokrewne do kierunku zarządzanie mediami i reklamą

Jakie uczelnie oferują kierunek zarządzanie mediami i reklamą

W których miastach można studiować kierunek zarządzanie mediami i reklamą

Komentarze (0)

brak komentarzy…

Zobacz również

Studia dziennikarskie w Gdańsku i woj. pomorskim
Studia dziennikarskie w Gdańsku i woj. pomorskim
Studia dziennikarskie w Katowicach i woj. śląskim
Studia dziennikarskie w Katowicach i woj. śląskim
Studia dziennikarskie w Kielcach i woj. świętokrzyskim
Studia dziennikarskie w Kielcach i woj. świętokrzyskim
Studia dziennikarskie w Krakowie i Małopolsce
Studia dziennikarskie w Krakowie i Małopolsce
Studia dziennikarskie w Lublinie i woj. lubelskim
Studia dziennikarskie w Lublinie i woj. lubelskim
Studia dziennikarskie w Olsztynie i woj. warmińsko-mazurskim
Studia dziennikarskie w Olsztynie i woj. warmińsko-mazurskim
Studia dziennikarskie w Opolu i woj. opolskim
Studia dziennikarskie w Opolu i woj. opolskim
Studia dziennikarskie w Poznaniu i Wielkopolsce
Studia dziennikarskie w Poznaniu i Wielkopolsce
Studia dziennikarskie w Rzeszowie i woj. podkarpackim
Studia dziennikarskie w Rzeszowie i woj. podkarpackim
Studia dziennikarskie w Szczecinie i woj. zachodniopomorskim
Studia dziennikarskie w Szczecinie i woj. zachodniopomorskim
Studia dziennikarskie w Toruniu, Bydgoszczy i woj. kujawsko-pomorskim
Studia dziennikarskie w Toruniu, Bydgoszczy i woj. kujawsko-pomorskim
Studia dziennikarskie w Warszawie i na Mazowszu
Studia dziennikarskie w Warszawie i na Mazowszu
Studia dziennikarskie w Zielonej Górze i woj. lubuskim
Studia dziennikarskie w Zielonej Górze i woj. lubuskim
Studia dziennikarskie w Łodzi i woj. łódzkim
Studia dziennikarskie w Łodzi i woj. łódzkim
Studia dziennikarskie we Wrocławiu i na Dolnym Śląsku
Studia dziennikarskie we Wrocławiu i na Dolnym Śląsku