Business and digital analytics
Sukces we współczesnym biznesie oparty jest na synergicznym połączeniu kreatywności z krytycznym myśleniem, innowacyjności z analityczny spojrzeniem, empatii ze zdolnością podejmowania szybkich i trafnych decyzji. We wszystkich tych obszarach kluczowym staje się dostęp do wiarygodnych danych i informacji. W epoce fakenewsów zdolność oceny sytuacji w oparciu o rzetelne dane decyduje o skuteczności zarzadzania. Nie bez kozery mówi się, że jeśli nie mierzysz, to nie zarządzasz. To przekonanie nabiera szczególnego znaczenia w świecie cyfrowym.
Kierunek studiów Business and Digital Analytics ten umożliwia zdobycie następujących kompetencji:
Dla kogo studia na kierunku business and digital analytics
To propozycja kształcenia dla wszystkich, którzy poważnie myślą o swojej przyszłości w świecie biznesu, w szczególności w obszarze digital.
Program kształcenia na kierunku business and digital analytics
Program studiów przewiduje przedmioty:
- Accounting and Finance Management
- Applied Statistics
- Art of Business Decisions Making
- Digital Applications for Business
- Logic Critical Thinking
- Organizational Behaviour
- Company Performance and Business Health Metrics
- Content and Community Management Analytics
- Managerial Economics and Evidence Based Management
- Qualitative Research Methods and Analysis
- Quantitative Research Methods and Analysis
- Capstone Project
- Customer, Operations and People Analytics
- Digital Business Models
- Google Analytics
- Web, Social Media and E-Commerce Analytics
- Business Communication, Reporting and Data Visualization
Przedmioty maturalne i zasady rekrutacji na kierunku business and digital analytics
Szczegółowe zasady naboru na studia sprawdź na stronie www uczelni.
Perspektywy pracy po kierunku business and digital analytics
Kluczowe umiejętności jakie zdobędą studenci w trakcie studiów to:
Przykładowe stanowiska i zawody, w których będą mogli pracować absolwenci analityk biznesowy, analityk giełdowy, analityk finansowy, analityk ruchu na stronach internetowych, analityk trendów rynkowych (cool hunter), menedżer produktu (product manager), menedżer marki (brand manager) itp.