International marketing
International marketing to studia realizowane w języku angielskim.
Kształcenie ma charakter praktyczny - zajęcia prowadzone są przez praktyków, posiadających doświadczenie zdobyte w firmach i organizacjach publicznych oraz wykładowców-praktyków zewnętrznych, będących pracownikami międzynarodowych firm, agencji doradczych, organizacji non-profit oraz instytucji publicznych szczebla lokalnego i centralnego.
Studia obejmują m.in. takie zagadnienia jak zarządzanie marką i komunikacja marketingowa, zarządzanie zasobami ludzkimi, zarządzanie w środowisku wielokulturowym.
Studenci poznają zasady komunikacji społecznej i sztuki prezentacji, negocjacji międzynarodowych, twórczego rozwiązywania problemów menedżerskich czy stosowania analizy danych i technologii informacyjnych w podejmowaniu decyzji marketingowych.
Dla kogo studia na kierunku international marketing
Studia przewidziane są dla osób posługujących się językiem angielskim, planujących swoją karierę w firmach międzynarodowych.
Kandydaci powinni cechować się zaradnością, przedsiębiorczością, samodzielnością w podejmowaniu decyzji.
Program kształcenia na kierunku international marketing
Przykładowe przedmioty:
- Principles of Marketing
- Social and Psychological Issues in Consumer Behavior
- Brand Management and Communication
- Applied Data Analysis in Social Sciences
- Introduction to Social Media Communication
- Introduction to International Marketing Communications
- Economics
- Internet Consumer Behavior
- Entrepreneurship and Business Planning
- Sales, Export and Business Negotiations.
Przedmioty maturalne i zasady rekrutacji na kierunku international marketing
Rekrutacja odbywa się w oparciu o wyniki maturalne uzyskane z:
- języka obcego
- przedmiotu wybranego spośród: historia, WOS, geografia, matematyka.
Wymagania jest znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym.
Perspektywy pracy po kierunku international marketing
Absolwenci są przygotowani do pracy w organizacjach działających na rynkach lokalnych i międzynarodowych, przykładowo w:
- przedsiębiorstwach
- instytucjach rządowych i pozarządowych,
- administracji publicznej
- domach mediowych
- agencjach interaktywnych, reklamowych
- działach public relations
- firmach badawczych.
Opinie o kierunku international marketing
Studia pomogą w znalezieniu zatrudnienia zarówno w Polsce, jak i zagranicą.