Zarządzanie - psychologia w zarządzaniu
Psychologia w zarządzaniu to studia drugiego stopnia. Ich studenci poznają techniki marketingowe, zachowania konsumentów, a także tajniki dobrej i udanej współpracy wewnątrz firmy.
Dla kogo studia na kierunku zarządzanie - psychologia w zarządzaniu
To kierunek dla osób zainteresowanych biznesem, samorozwojem i rozumieniem zachowań otaczających ludzi. Dla tych, którzy coś ciekawego odnajdą zarówno w marketingu, jak i w socjologii.
Program kształcenia na kierunku zarządzanie - psychologia w zarządzaniu
Przedmioty, z jakimi będą się musieli zmierzyć studenci tego kierunku to:
- koncepcje zarządzania
- kultura organizacji
- zarządzanie strategiczne
- marketing międzynarodowy
- rachunkowość zarządcza
- zarządzanie zasobami ludzkimi
- psychologia społeczna
- psychologia emocji i motywacji
- metodyka badań naukowych
- Business English
- makroekonomia
- etyka w zarządzaniu
- zarządzanie procesami
- różnice kulturowe i wielokulturowość
- psychologiczne koncepcje człowieka
- badania operacyjne
- zarządzanie ryzykiem
- integracja europejska
- instytucje rynkowe
- przedsiębiorczość
- psychologia w zarządzaniu
- psychologia ekonomiczna
- perswazja i wpływ społeczny
- seminarium magisterskie
- ocena i rozwój kompetencji pracowników
- informatyczne systemy zarządzania
- mowa ciała
- analiza rynku
- stres i wypalenie zawodowe
- innowacje i polityka innowacji
- negocjacje
- prawo cywilne
- etykieta i autoprezentacja
- seminarium magisterskie
- zachowania organizacyjne
- zarządzanie międzynarodowe
- ochrona konkurencji i konsumentów
- komunikacja społeczna
- metodyka pracy szkoleniowej
- trening interpersonalny i adaptacyjny.
Przedmioty maturalne i zasady rekrutacji na kierunku zarządzanie - psychologia w zarządzaniu
Na studia drugiego stopnia może się dostać absolwent studiów pierwszego stopnia z pokrewnych dziedzin. Obowiązuje rozmowa rekrutacyjna.
Perspektywy pracy po kierunku zarządzanie - psychologia w zarządzaniu
Absolwenci tego kierunku mogą znaleźć pracę na specjalistycznych stanowiskach w systemie zarządzania. Mogą pełnić rolę menedżerów średniego i wyższego szczebla, doradców i konsultantów w organizacjach o charakterze gospodarczym lub publicznym. Są także przygotowani do prowadzenia własnej działalności.