Marketing i logistyka
Kierunek Marketing i logistyka to niestacjonarne studia II stopnia. Studenci uczą się na nich zagadnień związanych z planowaniem, koordynacją i organizacją procesów logistycznych oraz marketingowych.
Podstawowe moduły kształcenia odnoszą się do marketingu, marketingu na rynkach międzynarodowych, zarządzania relacjami z klientami oraz logistyki, także w ujęciu transgranicznym.
Dla kogo studia na kierunku marketing i logistyka
To kierunek odpowiedni dla zorganizowanych, skrupulatnych pasjonatów zagadnień okołobiznesowych.
Program kształcenia na kierunku marketing i logistyka
Przedmioty oferowane w ramach studiów to:
- koncepcje zarządzania
- statystyka matematyczna
- zarządzanie strategiczne
- marketing międzynarodowy
- rachunkowość zarządcza
- logistyka
- marketing
- metodyka badań naukowych
- Business English
- marketing elektroniczny
- makroekonomia
- etyka w zarządzaniu
- zarządzanie procesami
- badania operacyjne
- przedsiębiorczość
- psychologia w zarządzaniu
- zarządzanie relacjami z klientem
- zachowania konsumenckie
- marketing bezpośredni
- logistyka międzynarodowa
- seminarium magisterskie
- public relations
- rynek usług logistycznych
- prawo cywilne
- kultura organizacji.
Przedmioty maturalne i zasady rekrutacji na kierunku marketing i logistyka
Na kierunek marketing i logistyka mogą być przyjęci absolwenci dowolnych studiów I stopnia.
Perspektywy pracy po kierunku marketing i logistyka
Absolwent tego kierunku będzie umiał zorganizować pracę zespołową oraz skutecznie komunikować się i negocjować z wykorzystaniem biegłej znajomości języka angielskiego. Wszystko to umożliwi mu znalezienie pracę w międzynarodowym środowisku biznesowym, szczególnie na specjalistycznych i kierowniczych stanowiskach związanych z logistyką i marketingiem.
Opinie o kierunku marketing i logistyka
Studia z zakresu marketingu i logistyki są interdyscyplinarne, poznamy tutaj wiedzę z zakresu zarządzania, marketingu i logistyki. Jest to więc zakres szerszy niż w przypadku dwóch poprzednich uczelni, absolwenci UJ będą wszechstronnie przygotowani do pracy w biznesie. Zakres studiów obejmuje podstawy przedsiębiorczości, komunikacji z klientem, zarządzanie biznesem, logistykę i nauki pokrewne, takie jak projektowanie i nadzór nad procesami produkcyjnymi. Uczelnia zaznacza, że kładzie nacisk na kompetencje językowe, które są niezwykle istotne w środowisku biznesowym.
źródło: http://psrimm.pl/studia-marketingowe-na-jakiej-uczelni-najlepiej-studiowac/