Jakiego kierunku studiów szukasz?

Marketing w przemyśle

Marketing w przemyśle to interdyscyplinarny kierunek, który łączy zagadnienia marketingowe z inżynierskimi. Porusza kwestie marketingowe w perspektywie przestrzeni zarówno rzeczywistej, jak i również wirtualnej.

Uwzględnia najnowsze technologie i rozwiązania zgodnie ze współczesnymi realiami rynku pracy. Studia te dają możliwość udziału w wymianach z innymi uczelniami, praktykach i stażach w ramach współpracy z kluczowymi przedsiębiorstwami oraz nabycia najważniejszych umiejętności praktycznych.

Dostępne specjalności to:

  • inżynieria elektryczna i elektroniczna,
  • żywność funkcjonalna,
  • marketing wzornictwa przemysłowego.

Dla kogo studia na kierunku marketing w przemyśle

Marketing w przemyśle to kierunek wybierany najczęściej przez osoby otwarte, kontaktowe, cechujące się kreatywnością i pomysłowością. Spodoba się każdemu, kto czerpie przyjemność z pracy z innymi ludźmi, lubi budować nowe relacje, potrafi wymyślać nieszablonowe rozwiązania i nie boi się pracy w dynamicznym środowisku. Jest świetnym rozwiązaniem dla osób, które nie tylko fascynują się teorią marketingu, lecz również pragną nabyć kompetencje inżynierskie.

Program kształcenia na kierunku marketing w przemyśle

Program studiów na kierunku marketing w przemyśle zawiera przedmioty takie jak:

  • myślenie krytyczne,
  • ekonomia,
  • podstawy marketingu,
  • współczesne zarządzanie,
  • technologie informatyczne,
  • matematyka,
  • zachowania nabywcze,
  • kreatywna komunikacja marketingowa w przemyśle,
  • grafika inżynierska,
  • prawne i finansowe aspekty zarządzania,
  • badania rynkowe i analiza danych,
  • marketing zrównoważony,
  • nowoczesne techniki wytwarzania w erze industry 5.0,
  • projektowanie stron internetowych dla marketerów oraz e-commerce,
  • zarządzanie zespołami,
  • etyka biznesu,
  • urządzenia elektroniczne.

Przedmioty maturalne i zasady rekrutacji na kierunku marketing w przemyśle

W ramach rekrutacji pod uwagę brane są dwa przedmioty obowiązkowe - matematyka i wybrany język obcy - oraz przedmioty dodatkowe: fizyka, chemia, geografia lub informatyka. Uznawane są również dyplomy zawodowe: technik ekonomista, technik reklamy i technik handlowiec. W przypadku posiadania tytułu laureata lub finalisty z danej olimpiady istnieje możliwość pominięcia postępowania kwalifikacyjnego.

Perspektywy pracy po kierunku marketing w przemyśle

Absolwent kierunku marketing w przemyśle znajdzie zatrudnienie jako:

  • profesjonalny doradca,
  • analityk rynku,
  • menedżer marki lub produktu,
  • specjalista do spraw marketingu lub sprzedaży,
  • copywriter,
  • content manager,
  • PR-owiec,
  • osoba odpowiedzialna za prowadzenie social mediów,
  • menedżer do spraw kluczowych klientów.

Opinie o kierunku marketing w przemyśle

Kierunki pokrewne do kierunku marketing w przemyśle

Jakie uczelnie oferują kierunek marketing w przemyśle

W których miastach można studiować kierunek marketing w przemyśle

Komentarze (0)

brak komentarzy…