Media i komunikacja w biznesie
Jednym z filarów dobrze zorganizowanego biznesu jest właściwa komunikacja z otoczeniem oraz kreowanie pozytywnego wizerunku szczególnie w nowoczesnych mediach. Specjalistów w tym zakresie przygotowuje kierunek Media i komunikacja w biznesie. Studenci poznają nowoczesne techonologie multimedialne i najnowsze trendy w komunikacji multimedialnej, uczą się jak dbać o profesjonalny PR w mediach, organizować i relacjonować eventy, kreować strategię medialną, czy też zarządzać mediami społecznościowymi i mobilnymi w biznesie.
Na studiach można wybrać następujące specjalności:
- komunikacja biznesowa i PR
- media społecznościowe w biznesie
- technologie audiowizualne w mediach.
Dla kogo studia na kierunku media i komunikacja w biznesie
To propozycja dla osób kontaktowych, dynamicznych, ciekawych nowych wyzwań, potrafiących znajdować niestandardowe rozwiązania. Kandydatów swobodnie poruszających się w mediach społecznościowych, znających specyfikę nowych mediów.
Program kształcenia na kierunku media i komunikacja w biznesie
Oprócz przedmiotów kierunkowych:
- instrumentarium reklamy i PR
- międzynarodowe stosunki gospodarcze
- polska agenda publiczna
- metody badań społecznych
- komunikacja społeczna
- instrumentarium zarządzania
- copywriting
- prawo mediów
- procesy komunikacji medialnej
- organizacja i zarządzanie podmiotami medialnymi
- wyszukiwanie i analiza informacji
- ochrona danych osobowych i informacji niejawnych
- nowe media i e-PR
- kształtowanie wizerunku organizacji w mediach
- komunikacja w społecznościach lokalnych
- etykieta w biznesie
- zarządzanie i komunikacja w sytuacjach kryzysowych
- ochrona własności intelektualnej
w programie studiów przewidziano grupę kursów typowo specjalnościowych.
Przedmioty maturalne i zasady rekrutacji na kierunku media i komunikacja w biznesie
Rekrutacja odbywa się na podstawie złożenia wymaganych dokumentów, według kolejności zgłoszeń.
Perspektywy pracy po kierunku media i komunikacja w biznesie
Przykładowe miejsca pracy odpowiednie dla absolwentów kierunku:
- agencje public relations
- agencje reklamowe i marketingowe, w tym – marketingu internetowego
- media
- instytucje publiczne
- samorząd terytorialny
- korporacje.
Opinie o kierunku media i komunikacja w biznesie
Jak realizować filmy i spoty reklamowe?
Jak montować materiał filmowy?
Jak nagrywać podcasty i realizować dźwięk?
Jak prowadzić webinary?
Jak tworzyć zaawansowaną grafikę internetową?
Jak przygotować materiał dziennikarski?
Jak stworzyć prezentację multimedialną?
Odpowiedzi m.in. na te pytania dostarczą studia na kierunku Media i komunikacja w biznesie.