Komunikacja i media
Studia na kierunku Komunikacja i media skierowane są do osób, które chcą zdobyć wiedzę i kompetencje niezbędne w pracy w branży kreatywnej, medialnej/mediowej, a także w obszarze szeroko pojętego projektowania komunikacji.
Studenci poznają współczesne teorie komunikacji. Uczą się procesów projektowych i myślenia projektowego. Zdobywają wiedzę na temat zaawansowanych metod badań mediów i komunikacji, prototypowania, komercjalizacji i wdrożeń.
Podczas warsztatów realizują projekty grupowe i prace indywidualne nad prototypami kreatywnymi w ramach przygotowywanych prac magisterskich. Intensywnie współpracują z zespołem ekspertów i opracowują projekty gotowe do przyszłej komercjalizacji, wykorzystując w tym celu warsztat empiryczny, strategiczny, kreacyjny i wdrożeniowy.
Oferowane specjalizacje:
- kreowanie mediów
- komunikacja wizualna
Dla kogo studia na kierunku komunikacja i media
Jeżeli media to Twój żywioł i wiążesz z nimi swoją zawodową przyszłość, rozważ studia na tym kierunku.
Program kształcenia na kierunku komunikacja i media
Wybrane zajęcia w programie studiów:
- Teoria i praktyka projektowania komunikacji
- Creative coding
- Komercjalizacja i aplikacyjność
- Projektowanie innowacji
- Brand Experience
- Fundraising
- Kreacja audiowizualna
- Alternatywne doktryny projektowe
- Empiria w projektowaniu
Przedmioty maturalne i zasady rekrutacji na kierunku komunikacja i media
Informacje na temat naboru na studia sprawdzaj na stronie uczelni.
Perspektywy pracy po kierunku komunikacja i media
Studia przygotowują do wykonywania samodzielnej i zespołowej pracy w agencjach kreatywnych, reklamowych, w obszarze projektowania komunikacji, brandingu i marketingu wizualnego, a także w mediach i przemysłach medialnych.