Jakiego kierunku studiów szukasz?

Marketing cyfrowy

Bydgoska Szkoła Wyższa

W trudnym otoczeniu gospodarczym coraz więcej organizacji z sektora publicznego, prywatnego i non-profit stara się maksymalizować efektywność i skuteczność prowadzenia działalności gospodarczej oraz poprawić komunikację z klientami. Klienci coraz częściej zwracają się w kierunku technologii, aby przeglądać, porównywać, oceniać i kupować zarówno produkty, jak i usługi, a firmy muszą reagować, oferując informacje przez kanały, z których korzystają. Oznacza to traktowanie marketingu cyfrowego jako podstawy strategii komunikacji z klientami, reklamy online, PR, komunikacji bezpośredniej i mediów społecznościowych celem kosztowo-efektywnego korzystania z cyfrowego strumienia komunikacji z klientami.

Studia na kierunku Marketing cyfrowy realizowane przez Bydgoską Szkołę Wyższą łączą marketing, media społecznościowe i technologie cyfrowe, dla uzyskania kompleksowego zrozumienia tego, jak marketing działa w dzisiejszym cyfrowym świecie.

Co będziesz studiować?

I rok studiów:

Studenci 1 roku studiów zapoznają się z podstawami marketingu i komunikacji marketingowej, ekonomiki biznesu i marketingu, psychologii konsumenta, prowadzeniem badań marketingowych czy zarządzania strategicznego. Przedmioty takie jak kanały mediów cyfrowych, e-business, wprowadzenie do marketingu cyfrowego oraz aplikacje internetowe stanowią podstawę do głębszego zrozumienia marketingu cyfrowego i jego roli we współczesnym świecie.

II rok studiów:

Program 2 roku studiów obejmuje kluczowe aspekty marketingu cyfrowego i jego narzędzi, wprowadzając takie przedmioty, jak media społecznościowe w biznesie (Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+, Instagram), sprzedaż wielokanałowa, marketing internetowy, projektowanie firmowych witryn internetowych, marketing treści, e-commerce B2C, marketing afiliacyjny, monitorowanie i analiza efektywności marketingowej (analytics), optymalizacja wyszukiwarek (SEO) czy marketing mobilny.

III rok studiów:

W ostatnim roku studiów opanujesz zagadnienia związane z reklamą i PR w mediach cyfrowych, automatyzacją marketingu, zasadami projektowania responsywnych witryn internetowych, grywalizacją, copywriting’iem, zarządzaniem relacjami z klientami, blogami i mikroblogami w marketingu.

Przez 5 semestrów prowadzone są lektoraty z zawodowego języka angielskiego, jako podstawowego języka marketingu cyfrowego.

Co dalej po studiach?

Przez trzy lata dowiesz się, jak tworzyć, wdrażać, monitorować i zarządzać szeregiem cyfrowych kampanii marketingowych, aby osiągnąć zakładane cele strategiczne. W toku studiów studenci rozwijają szereg umiejętności praktycznych, które są niezbędne w pracy zawodowej. Dla absolwentów tego kierunku istnieje wiele możliwości zatrudnienia w: działach marketingu firm, jednostkach doradczych zajmujących się problematyką marketingu cyfrowego, agencjach marketingowych i reklamowych, na stanowiskach, takich jak specjalista ds. mediów społecznościowych, projektant zawartości, specjalista ds. komunikacji, specjalista PR, menadżer marketingu cyfrowego, menadżer projektów web, menadżer SEO specjalista ds. marketingu partnerskiego, a także rozpocząć własną działalność gospodarczą.

Opinie o marketingu cyfrowym

- Marketing cyfrowy to doskonały wybór dla każdego, kto jest zainteresowany pracą w środowisku internetowym. Rozwój jest widoczny gołym okiem, już blisko 54% polskich internautów deklaruje, że dokonuje zakupów online. Wraz z przenoszeniem się reklamy do sieci, w firmach rośnie zapotrzebowanie na specjalistów w takich dziedzinach jak SEO, PPC, Social Media czy Content Marketing. Studia w BSW pozwolą dobrze przygotować się do przyszłej pracy we wszystkich tych obszarach. Przyszli studenci mają doskonałą okazję, aby nabyć praktyczną wiedzę od specjalistów z największych firm, które od wielu lat skutecznie działają w Internecie - Marcin Dziadek, kieruje działami SEO w Oponea i Dadelo.

  • Wyższa Szkoła Zdrowia w Gdańsku
  • Mazowiecka Uczelnia Medyczna w Warszawie
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Wyższa Szkoła Handlu i Usług w Poznaniu
  • Uniwersytet Gdański
  • Wyższa Szkoła Kształcenia Zawodowego
  • Uniwersytet Wirtualnej Edukacji
  • Uczelnia Społeczno - Medyczna w Warszawie
  • Wyższa Szkoła Biznesu National-Louis University, Filia w Tarnowie
  • Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
  • Collegium Polonicum w Słubicach, UAM w Poznaniu
  • Wyższa Szkoła Administracji i Biznesu im. E. Kwiatkowskiego w Gdyni
  • Akademia Wojsk Lądowych im. generała Tadeusza Kościuszki we Wrocławiu
  • Uczelnia Techniczno-Handlowa im. Heleny Chodkowskiej w Warszawie
  • Wyższa Szkoła Inżynierii i Zdrowia w Warszawie
  • WIT Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej i Zarządzania w Warszawie
  • Wyższa Szkoła Biznesu National-Louis University w Nowym Sączu
  • Politechnika Łódzka