Opinie o Uczelni Społeczna Akademia Nauk w Warszawie (SAN Warszawa)

Komentarze (147)

  • Natalia

    Studiuje grafikę w SAN Warszawa i wręcz przeciwnie, nie ostrzegam, a polecam. Dla mnie forma zajęć jest interesująca, rozwijająca. Naukę samodzielności rozumiem własnie jako poszukiwanie dodatkowych materiałów na własna rękę, a nie "nicnierobienie " na zajęciach. My np na zajęciach często projektujemy bardzo różnorodne tematycznie grafiki. tworzymy animacje i tego typu rzeczy.
    12.12.2018
  • Elwira

    Kasia K. na którym roku jesteś? Czy już skończyłas? Pytam bo również studiuję na SAN w Warszawie ten kierunek ;) Mnie się podoba. Forma zajęć jak dla mnie ciekawa. Oczywistym jest dla mnie to, że dokształcam się również w wolnym czasie, nie tylko na zajęciach. Po prostu to lubię. Wykładowcy dają ciekawe propozycje, możliwości na rozwój poza zajęciami,ale nie jest to żaden wymóg konieczny ;P
    05.12.2018
  • Kasia K.

    Cześć. Ja miałam taką sytuację. Chciałam zmienić uczelnię jakoś w styczniu. Dobrnęłam jednak do sesji zimowej, niektóre przedmioty mi się pokrywały, więc przynajmniej nie musiałam nadrabiać wszystkiego. A resztę ogarnęłam i pozaliczałam w drugim semestrze. Wszystko powiedza Ci w dziekanacie. SAN to dobra Uczelnia, przede wszystkim ze względu na wykładowców, poziom ich wiedzy i to jak ją przekazują. To był trafny wybór.
    04.12.2018
  • Ostrzedam przed kierunkiem Grafika

    To nie jest grafika komputerowa, zajęcia jak w przedszkolu, wycinanki, rzeźbienie w linorycie, glinie, animacja to rysowanie na kartkach kilkuset rysunków, zajęcia na komputerach wyglądają tak że mamy zadane zrobić jakiś plakat w domu a na zajęciach wykładowca ogląda nasze prace i tyle, na zajęciach nic nie robimy bo jak to wykładowcy ujęli musimy uczyć się samodzielności tyle że po co te studia za kilkanaście tysięcy są potrzebne skoro musimy wszystkiego uczyć się sami. Na zajęciach z fotografii nawet aparatu fotograficznego nie zobaczyliśmy na oczy.
    28.11.2018
  • Aleksandra.D

    Jestem na ostatnim roku filologii angielskiej. Do wyboru Uczelni zachęciły mnie reklamy w internecie, a później drzwi otwarte, które Uczelnia organizowała. Od samego początku byłam nastawiona pozytywnie i do teraz mój entuzjazm nie opadł. Nie ukrywam, że te negatywne opinie są dla mnie mega zaskoczeniem,ale każdy ma prawo do własnego zdania. Ja po tych kilku latach mogę powiedzieć jedynie, że nie jest to dla mnie czas zmarnowany. Zyskałam bardzo wiele wartościowych znajomości i przede wszystkim nauczyłam się rzeczy, których jako samouk nie byłabym w stanie ogarnąć. Ja gorąco polecam Społeczną Akademię Nauk w Warszawie i życzę przyjemnego studiowania ;)
    23.10.2018
  • K

    Czy warto iść na pedagogikę spec. resocjalizacja? Istnieje rejestracja na semestr letni?
    08.10.2018
  • Adrian

    Czy jest trudna logistyka? Jakie przedmioty najciezczej da sie zaliczyc? Czy jest odsiew??
    04.10.2018
  • kolo

    Nie polecam! Budynek tragedia, doją z kasy i nic więcej.
    04.10.2018
  • Michalina

    Lepiej studiować stacjonarnie czy nie stacjonarnie jesli chodzi o finanse i ravhunkowosc? Chodzi mi o poziom trudności
    29.09.2018
  • ta szkoła to tragedia

    85% uczelni to obywatele ukrainy. Zdażają sie nawet grupy w których nie ma ani jednego polaka. Dla mnie jest to duzy problem bo wszystko trzeba im bez przerwy tłumaczyc, szkoła przepych ich na siłe na następne lata pomimo ze niektórzy mają po 3-4 warunki i wykładowcy podwyższają im oceny. O terminach egazminów dowiadujemy sie dopiero w trakcie trwania sesji. Wiecznie są błędy i np. wpisany jest egzamin na wtorek i 200 os przychodzi a to ktos sie pomylił i egzamin jest w środe, albo 5 kierunków ma egzamin na godzine 10:00 u tego samego wykładowcy i kazdemu każe wchodzic z osobna i wychodzi ze siedzimy pod salą 6 godzin i czekamy na egzamin. Podchodząc do sesji trzeba mieć stalowe nerwy. Z jakąkolwiek sprawą nie warto iść do dziekanatu, bo panie nigdy nic nie wiedza, są nie miłe i niekompetentne (ale tak jest na większości uczelni|) Plan zajęć pokazuje sie 1-2 dni przed początkiem semestru, więc jak ktoś pracuje i chciałby ułożyć sobie grafik to może zapomnieć. Logistyka, stacjonarne, V semestr
    28.09.2018
  • Niezadowolona

    Studiowałam administrację i szczerze żałuję. Od I roku uczelnia nie powalila. Plany zajęć pojawiajace sie dzień przed zjazdem, wykladowcy niepoinformowani o zmianach w planach z czego wiekszosc zajec nie odbywala sie. Jeden wieki bałagan . Sale w naszej grupie zbyt male ciasnota i zaduch. W upalne dni jest tragedia pot sie leje po czole. Korytarze male. Co do oplat uwazajacie za wszystko trzeba płacić a odsetki po pierwszym dniu sa juz naliczane. Jesli korzystacie z biblioteki tez czytajcie regulamin bo możecie niezle kary placic. Co do samych zajęć zalezy jaki wykladowca i czy soe wgl pojawi. Panie w dziekanie - zalezy jaki maja dzien raz mile raz nie, czy pomogą?- nie. Niedonformowane w sprawach planu zajec bo jak to same stwierdzily one tego nie ukladaja. Ale ile zaplacic nalezy to wiedza dokladnie. Termin skaldania prac dyplomowych odbywa sie przy sesji egzaminacyjnej. Studiowalam również na Wsiiz kosmetologie wiec mam porównanie. Niestety różnica kolosalna. Tam wykladowcy i dziekanat jest dla studenta a nie odwrotnie. Nie polecam , zastanowcie sie lepiej !
    18.09.2018
  • Pytanie

    Była studentka a co studiowałaś - jaki kierunek?
    14.09.2018
  • Była studentka

    Zostałam oszukana na 3000 złotych. Nie ma nic wspólnego ze studiami. Porada :omijać tą uczelnię wielkim łukiem. To jest biznes na którym zarabiają i nic więcej.
    14.09.2018
  • irka

    na logistyce, która z założenia uczy planowania, porządku, zarządzania ... powinno wszystko chodzić jak w szwajcarskim zegarku. Ale tak nie jest, co stwierdzam z przykrością.
    12.09.2018
  • Juro

    Ktoś się może wypowiedzieć odnośnie 1 stopnia logistyki. Czy warto ?
    08.09.2018
  • Filip

    Co powiecie o Zarządzaniu w logistyce na II stopniu ?
    03.09.2018
  • Filip

    Co powiecie o Zarządzaniu w logistyce na II stopniu ?
    03.09.2018
  • Po socjokryminologii

    Ja skończyłam w tym roku socjokryminologie i jestem mega zadowolona, od października idę na studia magisterskie. Jak ktoś lubi zagadnienia związane z przestępczością, patologiami czy mundurówką to polecam. Plusem jest to że masz zajęcia z osobami, które pracują w zawodzie i to od pierwszego roku. Jednak trzeba się trochę pouczyć z kryminologii, balistyki, kryminalistyki ale też z socjologii. Nie żałuję.
    02.09.2018
  • Ania

    Ja jestem po resocjalizacji na SAN-ie Warszawskim i nie zgodzę się zdecydowanie z tym,że nie warto. Studia dały mi wiele możliwości, pokazały co tak na prawdę chcę robić w życiu. Uczelnia pozwala nam zdobyć dużą wiedzę dzięki licznym praktykom. Wykładowcy mają duże doświadczenie zawodowe i dzielą się ze studentami swoimi doświadczeniami. Pracuję w placówce opiekuńczo wychowawczej i nie zmieniłabym tego. Czuję,że robię coś co ma sens. Polecam i pozdrawiam.
    31.08.2018
  • Ona 21

    A na tą socjokryminologie ? Bo tak z opisu to chyba szerzej niż resocjalizacja a właśnie takie kierunki mnie interesują.
    30.08.2018
  • Karola

    Hej, planuje iść na administrację II stopnia zaocznie. Powiedzcie mi czy zajęcia często są w tych ostatnich blokach do 20? I czy ta pierwsza sesja poprawkowa już jest płatna? I czy ktoś się tam wybiera na to co ja?
    29.08.2018
  • Qwerty

    Zapraszam do grupy na fb: Społeczna Akademia Nauk SAN Warszawa 2018 (Pierwszaki)
    29.08.2018
  • Anna

    Na resopcjalizacje nie warto iść - niezależnie od uczelni. Znajdz inny kierunek ;)
    28.08.2018
  • kosmetologia

    hej mam 2 pytanka , czy wybiera ktos się w tym roku na studia zaoczne k . kosmetologia? Czy ktos juz zna dokładna datę 1 zjazdu? ;)
    26.08.2018
  • Ona21

    Hej kto z Was studiuje pedagogikę resocjalizacyjną ? Możecie powiedzieć jak jest ? Warto iść ?
    22.08.2018
  • Frexi

    Ja studiuje lingwistykę , polecam jak chcecie dobrze opanować język angielski a i całkiem sporo niemieckiego . Dobrzy wykładowcy z normalnym podejściem do studenta i starają się wbić wiedzę do głowy albo raczej sens jej zdobywania nawet tym najbardziej opornym . Moja grupa jest zadowolona i większość dobrze się trzyma .
    21.08.2018
  • Ela

    Rosalie pytasz czy finanse i rachunkowość lepiej studiować stacjonarnie czy niestacjonarnie, nie da się jednoznacznie na to odpowiedzieć. To wszystko zależy od Twojej sytuacji, wymagań. Wiadomo, że na zaocznych musisz przerobić tą samą ilość materiału co na dziennych, więc trzeba włożyc w to odrobinę więcej swojej własnej pracy. Jeśli sytuacja finansowa pozwala Ci nie podejmowac pracy to wybierz dzienne. Ja np jestem na trzecim roku fizjoterapii zaocznie i uważam,że to był genialny wybór. Najważniejsze, że studia sa ciekawe, a uczelnia w pełni spełnia moje wymagania. Fajni ludzie, fajna kadra. Poniedziałek-piątek pracuje, dzięki czemu nie mam problemu z opłaceniem studiów, utrzymaniem się w Warszawie. Życzę podjęcia dobrej decyzji, powodzenia! ;)
    21.08.2018
  • Ciekawa

    Był ktoś na studiach II stopnia na zarządzaniu ze specjalizacją marketing? Albo ktoś coś wie jak jest? :)
    15.08.2018
  • Fania

    Skończtlam drugi rok filologii angielskiej i teraz już z cała pewnością mogę wszystkim polecić uczelnie . Wcześniej jeden semestr męczyłam się w marnej Lingwistycznej Szkole Wyższej gdzie poziom nauczania jest dostosowany do ludzi którzy nie potrafili powiedzieć poprawnie jednego zdania po angielsku . Do tego spora cześć kadry to młodzi ludzie bez większego doświadczenia , niektórzy sami prosto po studiach . Tutaj mam wykładowców z prawdziwego zdarzenia , którzy potrafią przekazać wiedzę a co najważniejsze nakierować studenta na właściwe tory nauki . Zajęcia prowadzone ciekawie i merytorycznie , plus dobre warunki i świetna lokalizacja daje mi całkowitą satysfakcję z wyboru i ze zmiany na która na szczęście się zdecydowałam .
    09.08.2018
  • Ania

    Ile osob liczyly grupy chodzace stacjonanie na finanse i rachunkowosc w ubiegłych latach ? I ile bylo grup?
    07.08.2018
  • Rosalie

    Finanse i rachunkowosc Lepiej stacjonarnie czy zaocznie?
    07.08.2018
  • Nick

    Wybiera się ktoś na architekturę ?:)
    05.08.2018
  • Agata

    Cześć, wybiera się ktoś z Was na kosmetologię na zaocznie?;)
    31.07.2018
  • socjorkyminologia

    Ktoś się wybiera na studia stacjonarne?
    21.07.2018
  • Nikola

    Studia u dr Dębskiego to czysta przyjemnosc. Wykładowcy kompetentni, uczelnia elastyczna, formy zaliczeń rewelacja. Wystarczy chcieć Polecam!!
    18.07.2018
  • Justyna

    Michał ja zaczynam studia na tej Uczelni własnie od października, w trybie zaocznym. Słyszałam, że Uczelnia trzyma na prawdę dobry poziom i ma wykwalifikowaną kadrę. Mam tylko problem z wyborem kierunku, zarządzanie, albo stosunki międzynarodowe. Oba kierunki cieszą się dobrymi opiniami wśród znajomych i w internecie. I co tu wybrać hm..
    17.07.2018
  • Michał

    Hej, zastanawiam się nad Zarządzaniem ze specjalizacją Marketing w tym roku zaocznie. Mógłby się ktoś wypowiedzieć na ten temat? Albo może jest ktoś to również się tam wybiera? :)
    13.07.2018
  • Obroniona

    Śmiech na sali - jak ktoś ma zaległe egzaminy to narzeka - trzeba było się uczyć, i zaliczać wszystko w terminie to być 17 tysi nie płaciła, jak liczysz że za kasę dostaniesz dyplom no to płać dalej - ja tam jestem po obronie, nie płaciłam żadnych karnych odsetek (płaci się je jak się przecież czesnego nie płaci) bo regularne wpłaty robiłam. Mam tytuł naukowy i jestem zadowolona a koleżanki z tpisami do podłogi (wiesz o kim pisze) - niech bumelują dalej i płaczą że im się terminy pokrywają. Powodzenia.
    12.07.2018
  • wkoz

    Jak to jest z Opłatami? może mi ktoś powiedzieć również jaki jest próg?
    04.07.2018
  • Ania

    Niestety ta uczelnia to pomyłka, zgodzę się z opinią niżej... utrudnianie obrony od samego początku... karzą sobie płacić za wszystko, a nie studenci nie mają z tego nic...
    01.07.2018
  • Justyna

    Po 3 latach kosmetologii nie wie się nic, kadra bardzo słaba, większość zajęć nie odbyła się, bo wykładowcy nie pojawili się, nie informując nikogo o tym, ponadto naliczanie odsetek i grożenie skreśleniem z listy na porządku dziennym. Termin składania dokumentów i pracy dyplomowej pokrywa się z terminem ostatnich egzaminów, co nie powinno mieć w ogóle miejsca, także kolejne utrudnienie. Na koniec mając to szczęście i składając wszystkie dokumenty do obrony, wychodzi, że antyplagiat - który chyba na żadnej uczelni tak nie działa jak tam - nie dopuszcza pracy, bo wykrywa rzekome źródła z Internetu, a praca pisana jest wyłącznie z książek... w wyniku antyplagiatu widnieją tylko procenty, brak odniesienia, z czego rzekomo były kopiowane fragmenty, a uprzejmość Pań z dziekanatu i ich wiedza jest żenująca, jeśli słyszy się w słuchawce: to nie nasz problem i nie uzyskuje się żadnej pomocy w kwestii poprawy pracy... a wszystko to jest celowym zagraniem - by przerzucić studentów na drugi termin obrony i wyciągnąć przez kilka miesięcy dodatkowe pieniążki, jakby 17 tyś zł przez 3 lata było mało...
    01.07.2018
  • Warszawianka

    Aż mi trudno uwierzyć, bo też studiuje na Warszawskim SAN. Emi a na jakim kierunku jesteś? Ja za rok kończę i do tej pory przez cały okres studiów miałam może jedną sytuację w której wykład został odwołany, ale to z powodu jakiegos nieszczęśliwego wypadku w rodzinie wykładowcy z tego co słyszeliśmy. A jeśli chodzi o egzaminy to odbywają się o tych godz na które były ustalone, a jeśli coś ma się zmienić to dostajemy na wspólnego maila wiadomość od wykładowcy i dzięki temu nie ma sytuacji w której czekamy bezczynnie kilka godz. Co do Pań z dziekanatu to chyba wszystko zalezy od Twojego podejścia, tak jak na każdej innej uczelni. Ja niejednokrotnie załatwiałam tam różne zaświadczenia, sprawy związane z przyznaniem stypendium i zawsze ktoś mi pomógł, dopowiedział, gdy miałam jakiś problem, czy gdy czegoś brakowało. Jesteśmy tylko ludźmi, każdy ma prawo mieć gorszy dzień. Ja więc szczerze polecam tą Uczelnię w stolicy ;)
    27.06.2018
  • Anka97

    Hej. Czy studiowała ktoś Organizacje produkcji filmowej i telewizyjnej? Chciałabym poznać opinię czy warto składać papiery na ten kierunek. :)
    23.06.2018
  • Ciekawa

    Hej ! Podbijam pytanie , zastanawiam się właśnie nad lingwistyką stosowaną,ale nigdzie nie ma żadnych konkretnych informacji czy warto :)
    23.05.2018
  • językowa

    Studiuje ktoś lingwistykę w wariancie ang-niem? Potrzebuję opinii :)
    15.05.2018
  • Dorotea

    Zastanawiałam się nad tą uczelnią i nad PWSBiA na Bobrowieckiej, ale po tych opiniach chyba nie ma co za dużo myśleć. Dzięki Emi
    24.04.2018
  • Emi

    Najgorsza uczelnia nie polecam z całego serca naciagają na kasę nie dając nic w zamian.. połowy wykładów nie było a kasę trzeba było płacić jeśli studiować to na pewno nie tam
    10.04.2018
  • Studentka zarządzania

    SAN wyłudza pieniądze. Panie z dziekanatu święte krowy. Tylko kasa nie pomagają w żadnym wypadku, nawet jak ktoś płaci regularnie. Nie można z nimi nic załatwić. Naliczają odsetki dosyć duże. Skończyłam licencjat i szczerze żałuje ze akurat w SAN. Poziom uczelni wykładów tragiczny. Niektórzy wykładowcy wprost mówią żeby nie przychodzić ze wyślą na @ wszystko. Są tez tacy którzy prowadzą wykład i nie przekazują wiedzy tylko mówią o swoich życiowych problemach. Niestety z tej „uczelni” z wiedza nie wyjdziesz wiec daruj sobie. Ściagają profesorów w wieku emerytalnym żeby uczelnia miała lepszy status ale poziom nauki tragiczny. Szczerze nie polecam. Jak chcesz iść na zaoczne płatne to lepiej Kozmin lub Łazarski.
    03.04.2018
  • student

    NIE POLECAM uczelni, brak profesjonalizmu, brak informacji bądź błędne informacje, nauczyciele mają gdzieś studentów. Sesja wyglądała tak : przychodzisz na uczelnie o 8 okazuje sie ze nauczyciel poinformowal dziekanat ze bedzie o 12 ale do studentow zadna informacja nie doszla wiec czekali 4h, bo przeciez nie maja co robic. pozdrawiam :)
    29.03.2018
  • Torricelli

    Mam pytanie ile kosztuje warunek? (prawo)
    12.02.2018
  • Baśka222

    wybieram się tam w tym roku już na kolejny kierunek - filologię angielską zaocznie. Studiuję w SAN na trzecim roku grafikę i bardzo sobie chwalę. Uczelnia jest nowoczesna, wykładowcy sympatyczni i naprawdę wszystko da sie z nimi załatwić. Myślę, że jest to jedna z lepszych uczelni niepublicznych w Warszawie.
    05.02.2018
  • Kosmetologia

    Czy ktoś studiował kosmetologie zaocznie i mógłby coś o niej powiedzieć?
    01.02.2018
  • Cell

    Ja studiowałem na Sanie dziennikarstwo w trybie stacjonarnym -licencjat. Teraz z perspektywy czasu polecam, fajny czas... wykładowcy również, niektórzy z nich byli wymagający, inni mniej, duzo zajęć w studiu tv i radiowym... fajne doświadczenie. Polecam dla tych,którzy chcą mieć papier, wykształcenie, przyjemne studia na w miarę 'prestiżowej' warszawskiej wyższej uczelni.
    31.01.2018
  • Joanna

    Hej. Studiuje ktos na San w Warszawie lingwistyke stosowana? Jakie macie opinie?
    19.01.2018
  • Kuba

    czy ktos sie orientuje jak jest z wf na studiach zaocznych jesli ktos posiada zwolnienie?
    06.12.2017
  • Karolina

    Czy mogę teraz (listopad) ubiegać się o przyjęcie na studia, czy dopiero za rok podczas rekrytacji? Na mojej uczelni okazało się, że nie mogę robić tej specjalizacji co chciałam no i ładnie mówiąc zostałam z ręką w nocniku. :/
    13.11.2017
  • Bleanh

    Ja studiuję fizjoterapię, jestem na 2 roku. Z dziekanatem zawsze było i będzie ciężko XD ale jeżeli planujesz traktować te studia poważnie, to nie będzie takiego dramatu. Ja zdaję przeważnie w terminach i nie mam problemu z oddaniem podpisanej karty na czas. Ta karta to jest trochę porażka, ale przecież bywacie na tych zajęciach, to można zebrać podpis, no nie? Jeżeli chodzi o wykładowców, to jest to drugi AWF, anatomia i fizykoterapia na najwyższym poziomie (czasem to dobrze, czasem trochę nie xD). Jak mam być szczera, to bardzo polecam, ale wiadomo - każdy jest inny ;)
    09.11.2017
  • Administrator

    Komentarz usunięty - naruszenie regulaminu.
    27.10.2017
  • Tomek

    Brak jakiejkolwiek komunikacji między dziekanatem a wykładowcami kompletny chaos. Szkole zależy tylko na kasie , a nie na studentach i ich kształceniu. Odradzam zupełnie. Składasz podanie i czekasz 2-3 tygodni na odpowiedź, potem przychodzisz zapytać czy jest decyzja a oni, że musisz złożyć kolejne podanie i czekać kolejne 2 tygodnie. Tym sposobem za nim ani ruszą ręką to mija ponad miesiąc, no koszmar jakiś. Czasami decyzja potrzebna jest w terminie ok 1,5 tygodnia a nie ponad miesiąc. Utrudniają jak mogą, ale kas musi być terminowo bo odsetki. Oni nie trzymają się żadnych terminów. Wykładowcy boją się kiwnąć palcem bez zgody dziekanatu.
    27.10.2017
  • A

    Zarządzanie niestacjonarne - nie polecam ze względu na sekretariat. Jak załatwiałam błahe sprawy to owszem nie było problemu, ale w przypadku spraw związanych z obroną, to były to straszne problemy i nieprzyjemny kontakt. Ja mam złe doświadczenia, a sekretariat jest ważny. Mam też porównanie z innymi uczelniami i obsługa tam jest bardziej fachowa i dojrzała.
    23.10.2017
  • Michał

    Czy ktoś z was moze studiował logistyke i moze powiedzieć jak tam jest i jakie przedmioty są ?
    10.10.2017
  • noname

    Zdecydowanie nie poleca. Studiowanie tam zaocznie, to istna masakra. Dziekanat nigdy nic nie wie. Podają sprzeczne informacje. W jedym roku oceny mieliśmy przez wirtualny dziekanat. Potem wprowadzili "karty ocen" świstek A4 w którym jest tabelka. Kazali zbierać oceny. Dziennikarstwo dostało go pod koniec sesji. Musieliśmy się nieźle napocić żeby jakikolwiek wpis zebrać... Za oddanie po terminie trzeba płacić. Można świstek przedłużać o miesiąc , co kosztuje cię 50 zł ????? żenada. Wprowadzili to żeby kase zebrać, bo nie słyszałem żeby gdziekolwiek było coś takiego. Problem z promotorami, raz jest, po miesiącu mówi że go zwolnili i szukaj sobie innego. (Wracając do dziekanatu który nigdy nic nie wie, to nie możesz się do niego dodzwonić, nie odpisuje na maile) ciągle zmieniają się panie... Nauczyciele czasem dostają grafik w dniu zjazdu, więc 1 zjazd jest taki że siedzisz w sali i nie ma profesora... a ten tłumaczy się tym, że DZIEKANAT ( znów musze go wymienić) nie poinformował nauczyciela o zjeździe.
    10.10.2017
  • ok

    gdzie sie beda odbywac pierwsze zajecia jutro na pedagogike resocjalizacyjna w łodzi ? na sienkiewicza czy kilińskiego ?
    06.10.2017
  • Magda

    Podzial na grupy jest na stronue, poszukaj dobrze
    06.10.2017
  • biuro

    nie jestem w stanie sie dodzwonić do biura, ktoś wie jak sie przypasować do planu gdy nie wiadomo w ktorej jest sie grupie?
    06.10.2017
  • MM

    Dzwoniłam i podobno wszystko jest ok,tylko trzeba czekać :-\ A rekrutowalam ba pedagogike-resocjalizacje.
    05.10.2017
  • Martyna

    A może jest tu ktoś kto się uczy na San-ie i podzieli sie informacja jak to jest z wykładami na tej uczelni wszystkie obowiązkowe z listą?
    05.10.2017
  • Martyna

    Ja zaocznie magisterskie z dziennikarstwa i dzwoniłam do biura rekrutacji tak myślę że odpowiedzą na wszystkie pytania
    05.10.2017
  • podzial

    ja na filologię zaocznie mgr, zaraz napiszę mejla jak sie w tym odnaleźć..
    05.10.2017
  • MM

    Czy dzwoniłaś może do biura rekrutacji? PS. Na jaki kierunek rekrutowałaś, jeśli można wiedzieć? :)
    05.10.2017
  • MM

    Ja się nie mogę zalogować. Pisałam do informatyka ale brak odzewu póki co :/ I nie wiem od czego zależy ten brak dostępu,dokumenty wszystkie składałam w lipcu.
    04.10.2017
  • Martyna

    To najlepiej zadzwonić do biura rekrutacji u mnie na przykład nie ma jeszcze wpisanej grupy..
    04.10.2017
  • podział

    a co jeśli zaczynam studia mgr i nie ma mnie w żadnej grupie?
    04.10.2017
  • Martyna

    Tego juz sie doczytałam ale mam na myśli sytuację gdzie jedne zajęcia są 8 -9.30 I później 9.45- są kolejne o takiej samej nazwie
    04.10.2017
  • MM

    Niektóre zajęcia sa podzielone na zjazdy. Na jednym zjezdzie sa te na gorze w podziale,a na drugim te na dole.
    04.10.2017
  • Martyna

    A co jeżeli jest jedna grupa na planie i mimo to zajęcia są podwójnie?
    04.10.2017
  • MM

    Podział osób na grupy jest w strefie studenta. Zgodnie z podziałem na grupy jest też plan zajęć. Niektore zajecia sa razem,a inne podzielone i ma sie je w roznych godzinach.
    04.10.2017
  • Martyna

    Albo ktoś może wie jak działa ten podział na grupy jeżeli są dwa wykłady po sobie takie same to idziemy na pierwsze i wtedy są podziały na grupy czy jak ?
    04.10.2017
  • Martyna

    Jest ktoś kto zaczyna magisterke z dziennikarstwa zaocznie?
    04.10.2017
  • MM

    Plan lekcji już jest. Do Biura Rekrutacji najlepiej dzwonić od razu po otwarciu, po 9. Ale też pewnie dadzą Ci e-mail do informatyka i czekać będzie trzeba :/
    04.10.2017
  • Logowanie

    Kontaktowałam się ze szkołą, również dostępu nie mam, kazano zadzwonić do biura rekrutacji, lecz tam nadal linia zajęta :/
    04.10.2017
  • plan

    zjazd B dalej nie ma aktualnego planu......
    04.10.2017
  • MM

    Ja napisałam do ich informatyka,bo niby dostęp mam do strefy studenta ,ale zalogować się ni w pień nie mogę :/ Ciekawe kiedy ten dostęp będzie mi dany posiadać. A ktoś kontaktował się ze szkołą w podobnej sprawie?
    04.10.2017
  • Logowanie

    nadal nie :/
    03.10.2017
  • MM

    Tak,rekrutacje przedluzyli. Mozecie sie juz logowac do strefy studenta?
    03.10.2017
  • bogusialuk

    Wie ktoś czy rekrutacja jeszcze trwa?
    03.10.2017
  • Strefa Studenta

    Ja niestety mam problemy z zalogowaniem :/ Nie wiem,czy ja coś źle robię,czy każdy ma problem z zalogowaniem się? Drugiej wiadomości na pocztę internetową tez nie dostałam :/
    02.10.2017
  • Logowanie

    Hej, pytanie do pierwszego rocznika- czy macie moze już dostęp do strony (mam na mysli to, czy możecie się normalnie zalogować)? Oraz dostaliście drugiego maila odnośnie reszty informacji? Bo tak na dobrą sprawę jedyne info jakie póki co przekazali, to terminy zjazdów..
    01.10.2017
  • A

    zależy od kierunku, to jest rozpisane pod tabelą ze zjazdami chyba, tak mi się wydaje. ewentualnie mejlowo.
    01.10.2017
  • Oss

    O co chodzi z tym podziałem na grupy? Gdzie można sie dowiedzieć w której jest sie grupie? A jeśli chodzi o plan zajęć to w dziekanacie kazali czekać :-\
    01.10.2017
  • plan

    dla zjazdu A jest aktualny, a dla zjazdu B jakby z poprzedniego roku akademickiego, dla wszystkich chyba kierunków, gdzie się dowiedzieć więcej?
    30.09.2017
  • plan

    Wszystko jest na stronie wypisane o ile sie nie myle w zakładce "organizacja roku akademickiego" :)
    29.09.2017
  • plan

    Zjazd B a dla jakiego kierunku?
    29.09.2017
  • plan

    Zjazd B a dla jakiego kierunku?
    29.09.2017
  • Zjazd B

    Ma ktos moze informacje odnośnie tego kiedy wstawia plan dla zjazdów B?
    29.09.2017
  • Paula

    Czy wie ktoś może jak to jest z wuefem na turystyce zaoczne pierwszy rok ? Czy jest obowiązkowy?
    29.09.2017
  • Paula

    Czy jest tu ktoś z turystyki zaocznie od jutra w sanie warszawa mi też zależy na odpowiedzi bo grupy nie ma a raźniej byłoby kogoś znac ;)
    29.09.2017
  • A

    Cześć, czy ktoś może wybiera się w tym roku na zaoczną magisterkę z filologii angielskiej ? Zależy mi na odpowiedzi, bo na fb nie ma żadnej grupy, gdzie można się czegokolwiek dowiedzieć, lub kogokolwiek poznać :D
    29.09.2017
  • M

    Może warto zrobić jakąś grupe pierwszorocznych na fb? Będzie łatwiej się komunikować :)
    28.09.2017
  • SBK

    Dzisiaj dzwoniłam i co do planu dowiedziałam się tyle,ze dla naszego-zjazdu B jest jeszcze tworzony :\
    28.09.2017
  • Paula

    Czy jest tu ktoś kto od soboty zaczyna turystykę zaocznie w sanie warszawa ?
    28.09.2017
  • Dziennikarstwo

    jest już dostępny plan dla pierwszego roku dziennikarstwa zaocznie?
    28.09.2017
  • Dżasta98

    Zaocznie oczywiście :P
    27.09.2017
  • Dżasta98

    Jest tu ktoś kto będzie studiował pedagogikę ze specjalizacją resocjalizacja na SANie w Warszawie?
    27.09.2017
  • Kuba

    BB ja 😃
    27.09.2017
  • BB

    Jest tu ktoś zaczynający w tym roku dziennikarstwo zaocznie?
    27.09.2017
  • Asia J.

    Do Filolożka. Dziękuję za odpowiedź. Czy jesteś pewna, że na innych specjalnościach poza nauczycielską też trzeba odbywać praktyki studenckie? Pozdrawiam
    25.09.2017
  • nata

    Do studiujących albo tych co ukończyli psychologię na SAN-ie. Bardzo bardzo zależy mi na rozmowie live z osoba która chciałąby się podzielić opinią o tym kierunku. Mało czasu zostało a ja się miotam co wybrać gdzie studiować. Proszę odezwijcie się na nata900@wp.pl.
    23.09.2017
  • Dudek

    Ktoś się wybiera na socjologię ze specjalizacją socjokryminologia do Warszawy? albo ktoś studiował to i może napisać czy są fajne zajęcia?
    21.09.2017
  • AN

    Mógłby mi ktoś udzielić jakiś informacji lub opinii na temat dziennikarstwa na SAN-ie w Warszawie? Ktoś się orientuje czy zaocznie są jeszcze miejsca?
    20.09.2017
  • Studentka bezpieczeństwa

    Filolożka - wiesz śmieszą mnie osoby, które nie potrafią zaplanować kariery a potem mówią że to wina szkoły. Jak chcesz robić specjalizację nauczycielską musisz mieć praktyki. Szkoła ma kierunki praktyczne więc na nie jest nastawiona. Jeśli myślisz że ktoś da Wam uprawnienia do wykonywania zawodu bez odpowiedniego przygotowania to rzeczywiście SAN nie jest dla Ciebie!!! Ja tu studiuje dwa lata i teraz zaczynam drugi kierunek i fakt SAN nie jest łatwy - to nie jest uczelnia dla osób które myślą że będą płacić i mają dyplom tu sie trzeba uczyć, chodzić na zajęcia i odbywać praktyki! A jak nie to po prostu odejdź a nie hejtuj miejsca gdzie jest spoko!
    19.09.2017
  • Filolożka

    W tym roku skończyłam tam filologię. Nie myśl nawet o tej uczelni! Gdybym wiedziała co tam isę będzie działo- w życiu bym nie wybrała Sanu w Warszawie. Na spec. nauczycielskiej nie uzyskasz uprawnień, bo jest za mało godzin zajęć, które pozwalają na wykonywanie zawodu. Ponadto praktyki musisz miec i . Bez względu na wybór specjalizacji. Do tego kobieta, która zajmuje się praktykami robi straszne problemy... Asia J. W tym roku zamierzam zacząć filologię angielską na SAN-ie w Warszawie. Zależy mi na zrobieniu specjalności nauczycielskiej, ale ta wiąże się z odbyciem praktyk w szkołach. Nie będę opisywała swojej sytuacji zawodowej szczegółowo, w każdym razie moje zajęcie uniemożliwia mi odbycie takich praktyk. Mam ukończoną filologię polską za specjalnością nauczycielską (obecnie nie pracuję w zawodzie polonisty). Czy ktoś się spotkał z taką sytuacją, że przepisana została taka specjalność, w sensie przedmiot metodyka z tego tytułu? Co zrobić w takiej sytuacji? Czy jedynym wyjściem jest zrobienie innej specjalności, na której nie jest wymagane odbycie praktyk? Będę wdzięczna za podpowiedź
    19.09.2017
  • Zainteresowana

    Panie z rekrutacji państwowych uczelni mają chyba mały nabór studentów bo się nudzą ... wszystkie komentarze z jednego konta - ta sama data. Studiowałam na UŁ - w dziekanatach syf - zamykają drzwi przed nosem, wykładowcy się spóźniali, nie było ich na dyżurach - i co ? Taki prestiż uczelni? Dziękuję jak będę chciała żeby traktowali mnie jak odpad pójdę na uniwerek dokończyłam studia i poszłam na mgr na prywatną i sobie chwalę. Proszę żeby osoby, które krytykują przedstawiły logiczne argumenty. A nie puste wypociny - smutno że na takich uniwerkach nie otwierają się kierunki a na prywatnych są po dwie trzy grupy. A bezrobotni magistrzy to pedagodzy kończący państwowe uczelnie - sprawdźcie sobie statystyki.
    15.09.2017
  • ania

    Moim zdaniem nie warto. Też mam doświadczenie z uczelnią z Łodzi. Dużo utrudnień, nieprzyjemna atmosfera. Bardzo dużo stresu, zmarnowanego zdrowia i strata pieniędzy.
    15.09.2017
  • norka

    Zdecydowanie nie polecam tej uczelni w Łodzi. Zmarnowałam tam rok, potem przeniosłam się na UŁ i jestem zadowolona
    15.09.2017
  • Jacek

    Rzeczywiście dziakanat działa różnie - raz lepiej raz gorzej - ale nie do końca zgodzę się z tym że wykładowcy nie trzymają poziomu. Jeśli chce ktoś jechać na warunkach i płacić za poprawki to fakt można się zmordować, ale jeśli ktoś wykazuje się zaangażowaniem to inna sprawa - bo są możliwości. Ja studiowałem w trzech miejscach i san mi pasował, było konkretnie ci którzy olewają nie przeszkadzają tym którzy chcą się uczyć. A opłaty i dokumenty to w każdej są - na uniwerku też, jeśli ktoś nie pilnuje terminów to potem płaci i tyle. A wykładowcy jak wszędzie - są fajni i nie fajni, każdemu nie dogodzisz. Może rzeczywiście poziom Oksfordu to nie jest ale też nie jest takie dno, jak niektórzy piszą. Widać że nie mieli do czynienia z naprawdę gównianymi szkołami a jest parę takich w Warszawie.
    13.09.2017
  • VladimirPutin

    Okiem osoby która tam studiowała. Praca dziekanatu(a raczej jej brak) to jedno, poziom nauki może jakiś kompletnie zły nie był ale wykładowcy podchodzili do tego najczęściej jakby ktoś ich do tego zmuszał albo po prostu pomylili się z powołaniem. Oczywiście nie wszyscy wykładowcy byli źli ale jeśli mam być szczery to pozytywnie ocenił bym tylko trzech wykładowców z którymi miałem do czynienia. Uczelnia lubi też wyskakiwać z jakimiś opłatami. Podsumowując to zdecydowanie nie polecam tej szkoły i proponuję się głęboko zastanowić przed jej wyborem. Oczywistą rzeczą jest że idealnej szkoły nie ma i każda ma jakieś wady ale SAN ma więcej wad niż zalet i raczej jest dobrą drogą to stracenia pieniędzy i nawet nerwów. Jeżeli ktoś jest mało ambitny i zależy mu tylko dyplomie to ta szkoła jest dobrym pomysłem. Jeżeli ktoś celuje jednak troszkę wyżej to proponuję się takiej osobie zastanowić przed wyborem tej szkoły. W Warszawie jest dużo szkół więc jest w czym wybierać ;)
    12.09.2017
  • Asia J.

    W tym roku zamierzam zacząć filologię angielską na SAN-ie w Warszawie. Zależy mi na zrobieniu specjalności nauczycielskiej, ale ta wiąże się z odbyciem praktyk w szkołach. Nie będę opisywała swojej sytuacji zawodowej szczegółowo, w każdym razie moje zajęcie uniemożliwia mi odbycie takich praktyk. Mam ukończoną filologię polską za specjalnością nauczycielską (obecnie nie pracuję w zawodzie polonisty). Czy ktoś się spotkał z taką sytuacją, że przepisana została taka specjalność, w sensie przedmiot metodyka z tego tytułu? Co zrobić w takiej sytuacji? Czy jedynym wyjściem jest zrobienie innej specjalności, na której nie jest wymagane odbycie praktyk? Będę wdzięczna za podpowiedź
    10.09.2017
  • Dylemat

    Podpowie ktoś na Sanie są dwa kierunki, które są dla mnie ciekawe - socjologia ze specjalizacją socjokryminologia lub pedagogika resocjalizacyjna. Ktoś może coś polecić?
    07.09.2017
  • przyszły psycholog

    pojechałam tam wczoraj złożyć papiery... zapłaciłam wszystkie wpisowe, opłaty rezerwacyjne, zapłaciłam za jakieś legitymacje z kartami, Bóg wie co chcieli. prawdopodobnie jestem 220 zł w plecy, bo dopiero po złożeniu papierów pani powiedziała, że jestem przyjęta, ale w sumie to nie wiedzą, czy otworzą kierunek. w dodatku powiedziała, że jestem siódma na liście na psychologię i, że to bardzo dobrze, naprawdę dobrze (jak może być dobrze skoro na zaocznej ma być max 90 osób a jest 7...) i, że MA NADZIEJĘ, ŻE TEN KIERUNEK SIĘ OTWORZY. a ja mam nadzieję, że się dostanę do drugiej szkoły, a tu kierunku nie otworzą, bo tylko tak odzyskam 220 zł.
    25.08.2017
  • FILMOWIEC

    Studiowałem "film i sztuki audiowizualne" na tej uczelni. Gdybym wiedział jak to będzie wyglądało, to nigdy-przenigdy nie zdecydowałbym się na tę uczelnię. To co jest wypisane na stronie internetowej, nie ma nic wspólnego z rzeczywistością. Wypisują bzdury oszuści, o przedmiotach, które niby mają być realizowane na roku, jakieś info niby o magazynie kostiumów i o licznym sprzęcie. Na pierwszym roku, my- studenci- przyszli filmowcy, nie pracowaliśmy ANI RAZU Z KAMERĄ !!!
    04.08.2017
  • AnMa

    Jakie macie zdanie na temat finansów i rachunkowości na tej uczelni? Jak wyglądają sprawy z dziekanatem- łatwy dostęp do informacji i załatwienia spraw? Jakie wymagania?
    03.08.2017
  • Xyz

    Prawo zaoczne? Da się pogodzić z praca czy lepiej wybrać administrację bądź stosunki międzynarodowe?
    26.07.2017
  • Asia

    Luizka, bądź ktoś inny mógłby mi powiedzieć jak wyglądają prxzedmioty na kierunku Architektury? Jest tam taka czysta matematyka jak straszą czy nie? Zainteresował mnie ten kierunek i chciałabym dowiedzieć się o nim więcej.
    17.06.2017
  • dominika29

    SAN w Warszawie: studiowałam tam filologię angielską studia zaoczne magistersie, zaliczyłam wszystkie przedmioty, zostało mi dokonczenie pracy mgr. moja promotor od razu w kwietniu powiedziala, że jeżeli chcę się obronić w lipcu to na początku czerwca muszę złożyć już pracę. Nie byłam w stanie jej dokończyć tym bardziej, że promotorka miała tendencję do nawet 2 miesięcznego przetrzymywania pracy. Złożyłam podanie o przedłużenie seminarium a w dziekanacie wszyscy zapewniali, że nie zostanę skreślona z listy studentów. Niestety pod koniec września wybrałam się do uczelni ponieważ moja promotor nie odpowiadała na maile i dowiedziałam się, że zakończyła swoją pracę tam a ponadto zostałam skreślona z listy studentów. motam się z tym już dwa lata i nikt nie potrafi pomóc, każdy mówi tylko o kasie i różnicach programowych, za które oczywiście trzeba płacić a studentka praktykantka w dziekanacie wie lepiej niż profesor, ż którym się w mojej obecności sprzeczała gdy ten chciał mi pójść na rękę i zezwolić na dokończenie samej pracy u innego promotora. Nie polecam. Nigdy nic nie wiedzą i winę za wszystko zwalają na Łódź.
    12.04.2017
  • lena

    przykładowe zajęcia -3d(3dmax,blender),2d(pakiet adobe),malarstwo.rysunek,projektowanie graficzne,pracownia grafiki warsztatowej,pracownia fotografii,rzeżba,dtp,historia sztuki,filozofia,socjologia,elementy prawa/podstawy prawa,technologie informacyjne
    24.03.2017
  • Mar

    Wyciągają pieniądze od ludzi nie mówiąc już o przekrętach dziekana z koerunku fizjoterapii! Przykład : w sesji poprawkowej na ostatnim zjezdzie mielismy dopiero pierwsze terminy egzaminow, poprawka płatna wg. Nich to przedluzenie sesji! Dwa mieslimy miec angielski ktory np mi jest potrzebny w pracy a dziekan zaoszczedził pieniądze nie robiac tego przedmiotu tylko same wpisy! Nie mowie o innych oszustwach.
    18.03.2017
  • Millky

    Czy ktoś mi może podać przykładowy plan zajęć na grafice?
    11.03.2017
  • emilia

    Studiowałam tam anglistykę. Wyciągnęli ode mnie kupę kasy, powtarzałam semestr a i tak nie udało się skończyć tych studiów, bo wykładowcy robili ciągłe problemy, odkładali zaliczenia na inne terminy aż nagle brakło czasu, panie w dziekanacie nic nie wiedzą i tworzą swoje prawo, za wszystko trzeba płacić i to niemałe pieniądze. Mnóstwo osób z mojej grupy zrezygnowało. Szkoda, że nie szanuje się studentów.
    12.02.2017
  • lena

    Sytuacja z tego roku szkolnego , w zeszłym zwolniła się kierowniczka kierunku prof Dora Hara (dane na stronie jakoby nadal jest to bzdura) , był problem na początku 3-go roku z ustaleniem wyboru specjalizacji . Z proponowanych trzech multimedia , reklama, animacja zrobili multimedia i reklamę . Przy czym na multimediach był niby wybór przedmiotów, że chcesz chodzić na zajęcia z 3d(3dmax,blender) lub 2d(indesign,photoshop) ,zredukowali godziny wykładowcom,zabrano jako tako przedmiot 3d zmuszono by studenci chodzili na coś co ich nie interesuje ani tego nie potrzebują. Wrzucili zbędne przedmioty zapychacze , zmienili wykładowcom przedmioty jakie wykładają np fotograf w planie miał nauczać projektowania graficznego ,zaś malarka grafiki warsztatowej , na której się nie zna . No i pan który zna się na projektowaniu graficznym dostał grupie , która pracuje w programach 3d- sam on zaś nie zna się na tym.
    11.02.2017
  • Jowisz

    Krótkie ppytanko. Wszyscy wiemy ze studia zaczynaja sie w pazdzierniku. Ja się pytam, dlaczego musimy płacic na tej uczelni za sierpień i wrzesień?!!!!!! Wpisowe to juz inna spraea. Rezygnujesz w listopadzie.....zapłacisz jakbys cały rok uczeszczal
    28.01.2017
  • kaska

    każdy ma swoje odczucia, ja tam jestem zadowolona i ze studiow, i z wykladowców, i z grupy, w jakiej jestem, bo klimat na prawdę jest fajny. A ucze się średnio dużo, raczej pod zalki.
    18.01.2017
  • ddd

    kto daje takie niskie oceny tej Uczelni? czy możecie jakoś to sensownie uargumentować?
    09.01.2017
  • Dron2212

    Studiuję grafikę na Społecznej w Warszawie i jakoś muszę wkładać wysiłek, żeby zaliczać prace. Nie wiem więc jak to możliwe, że osoba niżej na tej samej uczelni studiuje dziennikarstwo i nie robi nic? A może to po prostu marketingowcy konkurencji nie wiedzą jak wygrać z SANEM? Sprawdzcie sobie lepiej ranking uczelni niepuplicznych Perspektywy gdzie SAN jest na ósmym miejscu uczelni w całym kraju! Pozdrawiam myślących samodzielnie!
    15.12.2016
  • Neam

    Jeśli chodzi o dziennikarstwo - 3 lata płacenia za pracę w grupach i zaliczenia na zasadzie "napiszcie mi pracę". Studia da się skończyć nie wkładając w nie żadnego wysiłku, wykładowcy mają studentów gdzieś i vice versa. Jeśli ktoś szuka miejsca aby po prostu dostać dyplom bez wysiłku - to zdecydowanie tutaj.
    11.12.2016
  • Luizka

    Wiecie, ile osób, tyle opinii, mnie się tam bardzo podoba. Jestem na drugim roku Architektury i Urbanistyki, mamy bardzo dużo zajęć, to fakt, ale nie narzekam na nudę, poziom się utrzymuje na wysokim, ale mamy zgraną grupę i jakoś tam zawsze odreagujemy :D. Jeśli chodzi o dokumentację, moja koleżanka składała wnioski o przedłużenie sesji w tamtym roku i nie było żadnego problemu...ja tam polecam!
    08.12.2016
  • Niezadowolony

    najgorsza uczelnia, na jaką kiedykolwiek trafiłem. Załatwienie czegokolwiek w dziekanacie graniczy z cudem, ponadto zarówno sama uczelnia jak i profesorowie utrudniają praktycznie wszystko i na każdym kroku. Jakiekolwiek wnioski są albo olewane, albo gubione, a jeśli już jakimś cudem, któryś zostanie rozpatrzony to decyzja ginie -.- nie polecam!
    04.12.2016
  • Sylwia

    Popieram, turystyka i rekreacja to przyszłościowy kierunek, daje bardzo duże możliwości i perspektywy jeśli myślimy o znalezienie dobrze płatnej i ciekawej pracy. Stwierdzam to na własnym przykładzie;)
    02.11.2016
  • Kluseczka

    Dziewczyny mogę Wam pogratulować wyboru bo studiuję turystyke i rekreację, jestem na 3 roku na SAN i to był trafny wybór:) Fajny czas przed Wami;)
    24.10.2016
  • Klaudia

    Ja słyszałam,że to bardzo ciekawy kierunek i dlatego zapisałam się, więc jesli nic się nie zmieniło u Ciebie Tośka to jesteśmy razem na roku:) Czekam na Twoja odpowiedź:)
    24.10.2016
  • Tośka

    Zaczyna ktoś może turystykę i rekreację od października? Idę tam totalnie nie znając nikogo i tak myślę,że fajnie byłoby mieć kogoś znajomego:) A chodzi o studia zaoczne:) Mam nadzieję,że ktoś się odezwie;)
    22.09.2016
  • Majeczka

    Mój chłopak jest na tym:) Z tego co mówił jest zadowolony, kierunek ciekawy, nie jest to czysta teoria, praktyki sporo, myślę,że gdyby miał wybrać drugi raz wybrałby ten sam kierunek;) Pytałes jeszcze o poziom? Nie oczekuj ,że nie będziesz robił nic i jakoś to będzie, czasami trzeba przysiąść i ogarnąć sporą część materiału, ale wszystko jest do zrobienia:)
    22.09.2016
  • Ciekawy

    Ktoś z filmu i sztuk wizualnych? Jaki jest poziom? Warto? Napiszcie proszę parę słów.
    20.09.2016
  • Merry

    Z tego co wyczytałam na stronie to sam kierunek nie jest nowością, pojawiła się tylko nowa specjalizacja. Po tym kierunku możesz pracować w policji, straży miejskiej itp. Wszystko skupia się m.in. na tym jak postępować z ludźmi mającymi problemy z prawem. Kierunek wydaje się bardzo sensowny:) Sama zastanawiam się nad nim własnie na SAN ;)
    12.09.2016
  • Soonguś

    http://www.warszawa.san.edu.pl/oferta/typ-ksztalcenia/studia-i-stopnia-licencjackie-inzynierskie/socjokryminologia/ Tutaj masz o tym kierunku troche informacji;) Ja od października zaczynam ten kierunek na SAN, tylko nie w Warszawie, więc póki co za duzo nie mogę Ci powiedzieć;)
    01.08.2016
  • filologia angielska- magisterka

    Witam, poszukuję kogoś kto studiował lub studiuje na SAN-ie w Warszawie filologię angielską i robi magisterkę. Może ktoś mógłby się podzielić opinią o tej uczelni.
    05.07.2016
  • socjokryminologia???

    co to jes za kierunek ta socjo-kryminologia? jaka praca po nim? czy to jest nowość w SAN-ie? ktos to studiował/ studuje i może napisać więcej?
    30.06.2016